Predstavitev Program Predavateljica Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
PRIJAVA
Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
Dobičkonosni kupci kot konkurenčna prednost

5. december 2014, Gospodarska zbornica Slovenije (Dimičeva 13, Ljubljana)


PREDSTAVITEV

Kupci so gonilo prodaje in prihodnjega denarnega toka ter kapitalske moči podjetja. Pomembno je imeti pregled in celostno prepoznati, kdo so naši dobičkovni kupci in kdo so tisti perspektivni kupci, s katerimi se splača graditi prihodnje poslovanje.

 

Vas zanima, kateri so glavni kazalniki perspektivnosti in dobičkovnosti kupca v vašem poslovanju?
Ali veste, kako izračunati poslovno in finančno moč kupca ter koliko se do njega izpostaviti v prihodnje?
Bi želeli prepoznati tveganja v poslovanju s kupcem, kako jih zaobiti in uporabiti pri planskem procesu in v pogajanjih s kupcem?
Vam je pomembno, kako s perspektivnimi kupci narediti še več ter okrepiti strateško- konkurenčno in finančno moč podjetja?
Ali veste, kako zmanjšati odvisnost od enega kupca?

Odgovore na zgornja vprašanja in še veliko več vam bomo predstavili 5. decembra na seminarju Kako oceniti kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v l. 2015? Vljudno vabljeni!

 

Dobičkonosni kupci kot konkurenčna prednost

Treba je vedeti, kako s pomočjo dobaviteljev in drugih poslovnih partnerjev priti do novih kupcev. Predstavili bomo celostno finančno analizo kupca ter analizo poslovnih in finančnih tveganj, ki so navzoči v poslovanju s kupcem ‒ ob tem bomo prikazali, kako omejiti tveganja in krepiti prodajo.

Pomembno je vedeti, do kod se izpostaviti v poslovanju s kupci in kako zaščititi svoje interese. Spremljati moramo spremembe pri kupcih ter na podlagi ugotovitev poslovne in finančne analize nastaviti prihodnja pogajanja.

VABILO V PDF --> TUKAJ

AKTUALNO TUDI - NE SPREGLEJTE!
  
→  Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
Termin: 11. november 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ.

Davčne novosti v letih 2014 in 2015
Termin: 28. november 2014, Ljubljana. Več o seminarju TUKAJ

 


Na vrh


PROGRAM

Trajanje seminarja: 9.00 - 14.00

Kazalniki dobičkovnosti kupca
Prepoznavanje trenutne in dolgoročne perspektivnosti, finančne trdnosti in zdravja kupca (sodobna finančna analiza v spremenjenih razmerah na trgu)
Poslovna in finančna tveganja v poslovanju s kupcem in kako jih zaobiti ‒ definiranje blagovnih limitov do kupcev
Kdaj se splača tvegati v poslovanju s kupcem, kje je meja, ko je sprejemanje tveganja še dopustno, kako omejiti morebitno škodo v poslovanju s kupcem
Kako ugotovitve finančne analize uporabiti pri pogajanjih s kupcem
Kdo so partnerji za globlje poslovne in kapitalske povezave, kdaj so kapitalske povezave smiselne
Kako v dobavitelju in drugih poslovnih partnerjih najti prihodnjega kupca
Uporaba poslovnih mrež za pridobivanje novih kupcev

 

POSTAVITE SVOJE VPRAŠANJE STROKOVNJAKOM PRED SEMINARJEM!

Da bo izobraževanje prilagojeno vašim željam in pričakovanim odgovorom, lahko pošljete vprašanja na elektronski naslov . Odgovore vam bomo posredovali na seminarju. Dr. Tatjana Horvat je programski vodja seminarjev iz področja davkov, računovodstva in financ na Poslovni Akademiji Finance.


Na vrh


PREDAVATELJICA


Dr. Nadja Zorko ima dolgoletne izkušnje v bančnem in podjetniškem finančnem okolju. Je direktorica finančne funkcije in pooblaščenka uprave za upravljanje tveganj v Etiju, d.d., pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo ocenjevanje vrednosti podjetij ter poslovna svetovalka. Zadnja leta se ukvarja s prestrukturiranjem zdravih podjetij v času sprememb v okolju ter s celostnimi spremembami sistemov in posameznikov.


 


Na vrh


KOTIZACIJA:
 
Kotizacija za seminar znaša 280 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:
 
- kakovostna predavanja priznanih strokovnjakov
- seminarsko gradivo
- prigrizke in napitke med odmori
- potrdilo o udeležbi
- prilagojeno izobraževanje vašim potrebam z možnostjo predhodnega postavljanja vprašanj 
 

UGODNOSTI

Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo dodaten 5-odstotni popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen samo en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi).

Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi 5-odstotni popust ter vsak naslednji iz podjetja dodaten 10-odstotni popust. 

POPUSTI SE SEŠTEVAJO.
 

 
S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani.

kontaktKontakt za dodatne informacije:

            Barbara Benčina Čož, vodja projektov na POSLOVNI AKADEMIJI Finance

            Tel: , e-mail:
Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
        27.11. Primeri spremljanja in načrtovanja denarnega toka ter plačilne sposobnosti
        27.11. Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
        28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015
        5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
        10.12. Prihodnost finančnih trgov: izzivi in priložnosti. Udeležba je brezplačna.
        10.12. 5. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
        11.12. Brezplačna udeležba - Ste pripravljeni izkoristiti vse, kar vam ponuja tehnologija? Povežite sodelavce, procese in poslovne rezultate
        30.1. Priprava dokumentacije za namene davčnih olajšav za raziskave in razvoj (R&R)
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        19.11. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
        14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
        13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
        12.11. Brezplačni Forumi Financ
        11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
        5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
        24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
        23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
        22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
        21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
        16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
        15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
        8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
        30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013.
        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                62. Marketinški fokus Pametno poslovanje 6. Prodaja in marketing na policah Jesenski Akademček