Predstavitev Program Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Predprijave do
10. 10. 2014
Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
Spoznajte kako argumentirati vašo ponudbo, da bo pogajalski partner videl v njej vrednost

23. oktober 2014, GZS (dvorana F), Ljubljana, od 16. do 19. ure




Ponovitev uspešnega seminarja,

ki je namenjen vsem, ki skrbite za
prodajni uspeh
pod
jetja
in vas zanima, katera je najučinkovitejša pot za povečanje zaslužka podjetja!

 

 

Večina prodajalcev gleda na pogajanja kot na fazo, ki pride na koncu prodaje. Takšen pristop vam slabša pogajalsko izhodišče, hkrati pa povečuje konflikt med vami in kupcem. Inovativen prodajalec se osredotoča na omajanje pogajalskega izhodišča kupca že takoj na začetku prodaje in poleg tega prilagaja svoj pogajalski slog značilnostim in poznavanju kupca.

 



 
Seminar vam bo
ponudil najboljše odgovore na sledeča vprašanja:

 

     kako se odzvati na taktike, ki jih uporabljajo partnerji,
     kako argumentirati ponudbo,
     kako pri pogajanjih doseči svoj interes, pri kupcu pa še vedno pustiti občutek zadovoljstva,
     kdo so uničevalci pogajanj,
     kako svoj pristop k pogajanjem sistematizirati in zmanjšati popuste.


    PREDAVATELJ:
       

      Seminar bo vodil dr. David Đukić, direktor inštituta za profesionalno prodajo.

      David Đukić je
      eden vodilnih strokovnjakov na področju magementa prodaje v Sloveniji in odličen poznavalec nabavnih procesov kupcev ter oblikovanja delujočih prodajnih in pogajalskih pristopov. Je avtor številnih člankov o pogajalskih pristopih v revijah in časopisih. Na področju pogajalskih pristopov predava in svetuje nekaterim najbolj uspešnim slovenskim podjetjem. Med drugim predava pogajanja s kupci tudi na dodiplomskem študiju Ekonomske fakultete.


      Na vrh


      PROGRAM:

      Pogajanja pet do dvanajstih
         Zakaj dajejo vaši prodajalci preveč popustov?
         Kako zmanjšati število zahtevanih popustov?
         Kako zmanjševati manevrski prostor kupca?
         Kaj šteje pri pogajanjih?


      Partnersko pogajanje
        
      Izberimo ustrezno pogajalsko strategijo
         Partnersko pogajanje
         Kako se osredotočimo na interese?
         Zgodba o pomaranči


      Inovativna pogajalska strategija

         Pogajanja kot igra šaha
         Kako doseči svoj interes in partnerju pustiti občutek zmage?
         Osnovne začetne, nadaljevalne in zaključne taktike pri inovativni strategiji


      Na vrh


      KOTIZACIJA:

      Kotizacija za seminar je 190 € (brez DDV). 

       
        Ob prijavi do 10. oktobra imate 10-odstotni popust.

        Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust.
      (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)

        Vsak tretji  in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10% popust.

      Popusti se seštevajo.

       S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.


       KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

       Vljudno vabljeni!


      Na vrh
      Vaš komentar tega dogodka:
      Komentar: dovoljene HTML oznake:


        • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

          Prepišite varnostno kodo:
          Oddal gost ob 9:55 v četrtek, 2.10.2014:
          Spoštovani,

          zahvaljujemo se vam za vaš komentar. Bi pa prosila, da me kontaktirate na ali na .

          Hvala.

          Lep pozdrav,

          Maja Humar
          Oddal gost ob 8:55 v četrtek, 2.10.2014:
          Seminar po naslovih veliko obeta, kaj bo bomo pa videli.
          S popusti ste pa res zakomplicirali, res je, da je tema seminarja kako dati čim manj popustov, vendar v času suhih krav bi lahko bili bolj radodarni.
          Iz Naturavita bi prišla v 2 , . ali ponudite kaj več popusta ?

          lp
          egon

          8.10. Le še 4 dni za prijavo! Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
          8.10. Brezplačni Forumi Financ - Pomurski forum
          10.10. Novosti pri pripravi konsolidiranih računovodskih izkazov in razkritij
          15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014. Brezplačna prijava. Rok za oddajo: 15. oktober
          15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
          16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
          21.10. ZA ZAVAROVALNICE: Vpliv ocen zavarovalno-tehničnih rezervacij na poslovni izid zavarovalnice
          21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
          22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
          23.10. Davčni in pravni vidiki terjatev: odkup, odpis, prestrukturiranje, konverzija v kapital
          23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
          24.10. Novi pristopi k izdelavi poslovnega načrta: tveganja, negotovost in motivacija
          7.11. Statusna preoblikovanja - moda ali nujno zlo. Pravni, računovodski in davčni vidik združitev, delitev, nakupov deležev
          11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
          13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
          19.11. 19. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
          20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
          5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
          30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
          30.9. ZA BANKE: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
          30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo do 30. septembra in se potegujte za prestižno nagrado.
          23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
          17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
          15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

           

                  FOTO FOTO FOTO REVIJA
                 
                  1. Konferenca slovenskih izvoznikov Agrobiznis 2.Družinska konferenca Poletni Akademček