Predstavitev Program Prezentacije fokusov Lokacija Kotizacije Vprašalnik
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice
Sveži primeri uspešnega direktnega marketinga - nasveti za oblikovanje programov zvestobe

21. maja 2009, Gospodarsko razstavišče (dvorana Urška), Ljubljana, od 14. do 19. ure


 
DMS
Marketinški fokus logo za belo ozadje
Finance

  • Vas zanimajo sveži primeri uspešnega direktnega marketinga?
  • Potrebujete nasvete za oblikovanje programov zvestobe?
  • Se sprašujete, kdaj in kako bo naš direktni marketing res orožje za uspeh v zaostrenih razmerah?

Odgovore in nasvete na zgornja in druga vprašanja boste izvedeli na 37. Marketinškem fokusu, 21. maja v Ljubljani.

V prvem tematskem sklopu Direktno deluje! boste na primerih Renault, Bizi.si in Merkur izvedeli

  • kako z dobro načrtovanim dialogom s strankami uspešno proti recesiji,
  • kako z majhnimi spremembami v trženju do večje prodaje,
  • 50.000 kupcev - ali se personalizacija ponudbe splača?

V drugem tematskem sklopu boste v prispevkih, ki jih bodo prispevali Apteco, CreativDirekt, Mobitel in Mercator, izvedeli kako zmagati s programom zvestobe.

  • Kako bolje razumeti kupce, da bomo imeli boljši direktni marketing?
  • Kako smo oblikovali točke povezanosti
  • Kako "materializirati" investicije v zveste potrošnike

Zadnji prispevek bo razkril praktične izkušnje in načrte podjetja Instrumentation technologies o tem, kako oblikovati aktivnosti neposrednega trženja na B2B trgih.

V vroči zaključni javni razpravi pa se bomo posvetili temi kdaj in kako bo naš direktni marketing res orožje za uspeh v zaostrenih razmerah.

Vljudno vabljeni vi in vaši sodelavci. 

Jasna Špende,
vodja projektov Poslovne akademije Časnika Finance


Na vrh


37. Marketinški fokus 
REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice

13.30-14.00

Sprejem udeležencev

14.00-15.30

Direktno deluje!

  • Ksenja Hiti (Renault Nissan) in Maja Golob (Spago): Z dobro načrtovanim dialogom s strankami uspešno proti recesiji - primer Renault
  • Petra Podlipnik (Teledat): Kako z majhnimi spremembami v trženju do večje prodaje - primer Bizi.si
  • Lojze Bertoncelj (Merkur): 50.000 kupcev - ali se personalizacija ponudbe splača? - praktične izkušnje Merkurja

15.30-15.45

Odmor

15.45-17.15

Zmagati s programom zvestobe

  • Simon Fletcher* (Apteco) in Ana Praprotnik (CreativDirekt): Kako bolje razumeti kupce, da bomo imeli boljši direktni marketing?
  • Štefka Hribar (Mobitel): Kako smo oblikovali točke povezanosti
  • Bojana Pleterski (Mercator): Kako "materializirati" investicije v zveste potrošnike - praktični izzivi razvoja programa Mercator Pika

17.15-17.30

Odmor

17.30-18.00

  • Mojca Frančeškin (Instrumentation technologies): Kako oblikovati aktivnosti neposrednega trženja na B2B trgih - praktične izkušnje in načrti
18.00-19.00

Javna diskusija Kdaj in kako bo naš direktni marketing res orožje za uspeh v zaostrenih razmerah?

Sodelujejo: Milan Matoz, Mladinska knjiga, Jure Soklič, Studio Moderna, Ana Praprotnik (CreativDirekt) in Boštjan Jenko (KD Življenje).

* Predavanje bo v angleščini. prevajanja ne bo.

 


Na vrh


Za prosojnice z zadnjega Marketinškega fokusa kliknite tu!


Starejše:
Prvi, Drugi, Tretji, Četrti, Peti, Šesti, Sedmi, Osmi, Deveti, Deseti, Enajsti, Dvanajsti, Trinajsti, Štirinajsti, Petnajsti, Šestnajsti, Sedemnajsti, Osemnajsti, Devetnajsti, Dvajseti, Enaindvajseti, Dvaindvajseti, Triindvajseti, Štiriindvajseti, Petindvajseti, Šestindvajseti, Sedemindvajseti, Osemindvajseti, Devetindvajseti, Trideseti, Enaintrideseti, Dvaintrideseti, Triintrideseti, Štiriintrideseti, Petintrideseti, Šestintrideseti, Sedemintrideseti, Osemintrideseti, Devetintridesti, Štirideseti, Enainštirideseti, Triinštirideseti, Štiriinštirideseti, Petinštirideseti, Šestinštirideseti, Sedeminštirideseti, Oseminštirideseti, Devetinštirideseti, Petdeseti, Enainpetdeseti, Dvainpetdeseti, Triinpetdeseti, Štirinpetdeseti, Petinpetdeseti, Šestinpetdeseti, Sedeminpetdeseti, Oseminpetdeseti, Devetinpetdeseti


Na vrh


37. Marketinški fokus bo potekal v četrtek, 21, maja med 14. in 19. uro na Gospodarskem razstavišču (Dunajska cesta 18, SI - 1000 Ljubljana, p.p. 3517, Slovenija) v dvorani Urška.


Na vrh


Kotizacija za 37. Marketinški fokus - REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice je 235 EUR (brez DDV).

Za študente s priloženim potrdilom o šolanju pa 47 EUR (brez DDV). Študenti so upravičeni samo do naročniškega popusta.

POPUSTI:

  • Vsak tretji in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10-odstotni popust ob prijavi.
  • Člani DMS (Društvo za Marketing Slovenije) imajo 10-odstotni popust.
  • Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust.

Popusti se SEŠTEVAJO.

Pogoji prijav in odjav
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.

Organizatorja si pridržujeta pravico do spremembe datuma ali odpovedi fokusa.

 


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene? Novo!
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
        19.9. Slabitve v računovodskih izkazih Novo!
        30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca? Novo!
        1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
        19.6. Agrobiznis
        18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
        12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
        4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
        4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik lizinga
        30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II
        27.5. Se vidimo na 20. SMK!
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
        23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
        17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
        15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
        10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček