Sveži primeri uspešnega direktnega marketinga - nasveti za oblikovanje programov zvestobe 21. maja 2009, Gospodarsko razstavišče (dvorana Urška), Ljubljana, od 14. do 19. ure
Odgovore in nasvete na zgornja in druga vprašanja boste izvedeli na 37. Marketinškem fokusu, 21. maja v Ljubljani. V prvem tematskem sklopu Direktno deluje! boste na primerih Renault, Bizi.si in Merkur izvedeli
V drugem tematskem sklopu boste v prispevkih, ki jih bodo prispevali Apteco, CreativDirekt, Mobitel in Mercator, izvedeli kako zmagati s programom zvestobe.
Zadnji prispevek bo razkril praktične izkušnje in načrte podjetja Instrumentation technologies o tem, kako oblikovati aktivnosti neposrednega trženja na B2B trgih. V vroči zaključni javni razpravi pa se bomo posvetili temi kdaj in kako bo naš direktni marketing res orožje za uspeh v zaostrenih razmerah. Vljudno vabljeni vi in vaši sodelavci. Jasna Špende, Na vrh
* Predavanje bo v angleščini. prevajanja ne bo.
Na vrh
Na vrh 37. Marketinški fokus bo potekal v četrtek, 21, maja med 14. in 19. uro na Gospodarskem razstavišču (Dunajska cesta 18, SI - 1000 Ljubljana, p.p. 3517, Slovenija) v dvorani Urška. Na vrh Kotizacija za 37. Marketinški fokus - REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice je 235 EUR (brez DDV).
Popusti se SEŠTEVAJO. Organizatorja si pridržujeta pravico do spremembe datuma ali odpovedi fokusa.
Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
|
29.8. | Kako pravilno oblikovati transferne cene? Novo! |
15.9. | Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014 |
19.9. | Slabitve v računovodskih izkazih Novo! |
30.9. | Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca? Novo! |
1.7. | Konferenca slovenskih izvoznikov |
19.6. | Agrobiznis |
18.6. | E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi. |
12.6. | 2. konferenca o družinskem podjetništvu |
4.6. | Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum |
4.6. | Davčni, pravni in računovodski vidik lizinga |
30.5. | Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II |
27.5. | Se vidimo na 20. SMK! |
20.5. | Najpodjetniška ideja 2013/14 |
13.5. | 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti |
23.4. | 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki |
17.4. | Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci |
15.4. | ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev |
10.4. | Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja. |
FOTO | FOTO | FOTO | REVIJA | ||||
31. Finančna konferenca | Zabava na 19. SMK | Podelitev Najpodjetniške ideje | Aprilski Akademček | ||||