Iztok Sila, ustanovitelj podjetja Sila Consulting Diplomant prve generacije MBA študija na IEDC (takrat še na Brdu pri Kranju), se je na svoji poslovni poti kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi oglaševalskimi in medijskimi mrežami ter skrbel za odlične naročnike in blagovne znamke - domače, regijske in globalne. Od avtomobilizma, mode, telekomunikacij, kulture, do športa, turizma, knjigotrštva... Marketinški direktor leta 2008, po izboru članov Društva za marketing Slovenije, je postal kot Direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije, kasneje pa je pomagal upravljati hčerinske blagovne znamke v regiji. Nazadnje je vodil marketing in odnose z javnostmi v Mladinski knjigi Založbi. Ves čas je aktiven član strokovnih združenj in institucij, kjer sooblikuje stroko in poskuša vplivati na njen razvoj. Mentor v programu Društva za marketing Slovenije in Poslovne šole Bled. Predsednik nadzornega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, Sveta Slovenskega etnografskega muzeja, dolgoletni član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije ter Marketinškega sveta Olimpijskega komiteja Slovenije. |
|
|
||||||||||||||||||||