POSTANITE SPONZOR
Slovenska marketinška konferenca združuje prek 500 marketinških strokovnjakov na enem mestu. Gre za prestižen in odmeven dogodek, ki združuje mnenjske voditelje in odločevalce . Sponzoriranje konference je odlično marketinško orodje, ki poleg ostalih učinkov zelo uspešno krepi prepoznavnost blagovne znamke.
Konferenca sponzorju omogoča nevsiljiv pristop do ciljne skupine kupcev, osebno navezavo stikov in izmenjavo idej, pogledov in izkušenj, organizacijo dogodka znotraj dogodka, ipd. Omogoča takojšnjo povratno informacijo o produktih in storitvah sponzorja, poleg tega je na konferenci dovolj časa za druženje s strokovnjaki na področju marketinga, odločevalci v panogi in novinarji.
Sponzorjem želimo ustvariti popolno okolje za uresničitev komunikacijskih ciljev in jim prek ekskluzivnosti v panogi nuditi maksimalen doprinos k uspešnosti marketinških akcij. Prepričani smo, da boste s sponzoriranjem konference okrepili vaš položaj na trgu ter s tem poudarili vaše mesto med vodilnimi igralci na trgu.
Možnosti za sodelovanje so različne, vsekakor bomo prisluhnili vašim željam in pripravili ponudbo po meri. Za vse na nadaljnje informacije glede sponzorstva kontaktirajte:
Špela Kržišnik Mesarić
Vodja trženja sponzorstev
,
|
|
-
PATRICK D. COWDEN: manager, podjetnik
Vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, ki je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav sedaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.
|
-
FRANJO BOBINAC: predsednik uprave, Gorenje
Nekoč je kot pevec v najstniških letih s hitom Moja Babica osvojil srca sošolk, danes pa, kot predsednik uprave Gorenja, z vrhunskimi vodstvenimi sposobnostmi in pogumom osvaja številna tržišča.
|
-
TOMAŽ BERLOČNIK: predsednik uprave, Petrol
Ponosni lastnik štirinožnega prijatelja in ponosni ambiciozni mladi manager, ki je sposoben sprejemati hitre in pogumne odločitve, kar je tudi pokazal ob imenovanju za predsednika uprave največje slovenske energetske družbe Petrol d.d..
|
-
ANDREJ BOŽIČ: predsednik uprave, Steklarna Hrastnik
Steklarji menijo, da je človek, ki besedo, ko jo enkrat da, tudi drži. Andrej je mož besede, ki zasleduje moto: "Da ne gre, vem sam. Povej mi, kako bo šlo."
|
-
ANKA MIKLAVIČ LIPUŠČEK: direktorica, Mlekarna Planika
Izjemna in pogumna podjetnica, ki si najraje polni baterije na vrhu rodnih planin, kjer v mirnem okolju, ki ga moti le zvonjenje kravjih zvoncev, lahko pozabi na vse težave
|
-
ROK KVATERNIK: Ernst Klett Publishers, E. Europe and Turkey
Strasten popotnik in ljubitelj pingvinov, ki je svoje vtise s potovanj uspešno prenesel v domači kraj, je bil nekoč finalist natečaja Mladi založnik leta, danes pa je eden ključnih oseb v založniškem podjetju Ernst Klett Publishers.
|
-
SIMON KALUŽA: direktor, SAP CEE
Ustvarjalen in kreativen vodja, ki verjame, da podjetja z vizijo morajo izkoristiti krizo za svoj plus. Strokovnjak na področju IT, z dolgoletnimi izkušnjami v mednarodnem okolju, je v podjetju SAP odgovoren za uspešno poslovanje na področju Jugovzhodne Evrope.
|
-
DARKO DUJIČ: direktor, Google Adriatic
Mnogi bi se strinjali, da za Darka rek "Tiha voda bregove dere" nedvomno drži. Na svoji dinamični poslovni poti je uspešno sprejel izzive in se pridružil ekipi Google Adriatics, saj verjame, da je splet ključen vir informacij in pomembna prodajna ter distirbucijska platforma v poslovnem procesu.
|
-
RATKO BOZOVIĆ: User Acquisition Manager, Nordeus Srbija
Mlad, spletni entuziast, v prostem času navdušeni deskar na snegu, valovih in oblakih, a v poslovnem svetu pogumen spletni strokovnjak. Ratko je v podjetju Nordeus Srbija odgovoren za številna področja; od marketinga, do prevzemov.
|
-
LEA BENEDEJČIČ, direktorica, Mimovrste =)
Poslovna dama, ki se lahko pohvali z nazivom najuspešnejša managerka v Makedoniji. Priznana strokovnjakinja, ki do podrobnosti pozna prednosti in priložnosti spleta, je marca 2013 tudi prevzela vodenje podjetja Mimovrste, najhitreje rastočega slovenskega spletnega centra.
|
-
Jean Jacques Vandenheede, višji analitik maloprodajne industrije, ACNielsen Europe
Neumoren raziskovalec, saj kar po 36 letih v podjetju Nielson JJ Vandenheede ohranja strast in željo po odkrivanju novih vidikov pri izjemnem kameleonu, ki mu pravimo potrošnik.
|
-
TOMAŽ VERBNIK, direktor, Bureau Veritas
Podjetnik, usmerjen v izjemno kakovost in smučarski navdušenec, ki ve, da se s pogumom in trdno voljo doseže tudi, na prvi pogled, nedoseženo. Tomaž Verbnik je direktor Bureau Veritas v Sloveniji in regije Adriatik.
|
|