Medeja Lončar, direktorica, Siemens d.o.o.
Medeja Lončar je direktorica družbe Siemens d.o.o. Ljubljana. Funkcijo je prevzela leta 2007, še prej pa je vodila področje telekomunikacij ter korporacijskega razvoja. V svoji 24-letni karieri je bila sicer članica vodstvenih ekip uspešnih slovenskih in mednarodnih družb v panogah mobilnih komunikacij (Si.mobil), maloprodaje (Kovinotehna) in industrije (Alpos), del svoje poslovne kariere pa je preživela tudi v javnem sektorju. Njena usmeritev je področje strateškega razvoja, prodaje in marketinga, veliko izkušenj pa ima tudi z upravljanjem sprememb v organizacijah. V korporaciji Siemens sicer Medeja vodi strateško koordinacijo razvoja poslovanja v regiji Adriatic in je ambasadorka raznolikosti (diversity ambassador). Je tudi članica nadzornega sveta Nemško-slovenske gospodarske zbornice, članica upravnega odbora fundacije UNICEF Slovenija ter članica upravnega odbora Sekcije managerk pri Združenju Manager. Kot vabljena gostja nastopa na različnih dogodkih s področja delovanja žensk v upravah gospodarskih družb, poslovne etike in upravljanja regionalnih družb mednarodnih korporacij.
|
|
|
|
Peter Frankl, direktor in urednik Financ
Urednik Financ je vse od leta 1995, pri tem časopisu dela od njegovega nastanka - leta 1992. Pred tem je delal pri reviji Gospodarski vestnik in časopisu Delo. Kot komentator je sodeloval pri Sobotni prilogi Dela, časopisu Dnevnik in ameriškem poslovnem mesečniku Institutional Investor. Peter Frankl je rojen leta 1965, študiral je na ljubljanski fakulteti za novinarstvo, izobraževal se je tudi na ameriški univerzi Stanford ter na številnih seminarjih različnih evropskih ustanov. Časnik Finance d.o.o. izdaja tudi reviji Manager, Moje Finance in Medicino Danes, se ukvarja s poslovnimi konferencami ter seminarji in izdaja tudi najažurnejši in najbolj obiskan slovenski poslovni internetni portal - www.finance.si. Finance so del podjetaj Bonnier Business Press, švedskega poslovno-založniškega koncerna, ki ima v lasti poslovne časopise v 10 državah.
|
|
|
|
Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije Časnika Finance Tatjana je leta 1997 končala ljubljansko ekonomsko fakulteto. Prve delovne izkušnje si je pridobila kot predavateljica ekonomskih predmetov na srednji gradbeni in ekonomski šoli v Ljubljani. Leta 1998 se je zaposlila na ministrstvu za gospodarstvo v direktoratu za ekonomske odnose s tujino. Sodelovala je pri sklepanju meddržavnih gospodarskih sporazumov, pri oblikovanju stališč in pogajalskih izhodišč RS za določena področja. letih 1999 in 2000 je stažirala na slovenskih veleposlaništvih v Zagrebu in Bratislavi ter pridobila diplomatske izkušnje na delovnem mestu svetovalca za ekonomske odnose. Leta 2003 je sprejela povabilo takratnega direktorja Financ Jurija Giacomellija in se zaposlila na Financah. Kmalu po tem je postala vodja Poslovne akademije Financ. Sodeluje v številnih programskih odborih konferenc in komisijah, katere organizira Poslovna akademija Finance.
|
|
|
|
Uroš Cvetko, Mercator
Pred sedanjo funkcijo v Poslovnem sistemu Mercator, je bil Uroš izvršni direktor podjetja VALICON (od leta 2004), odgovoren za vodenje podjetja, prestrukturiranje, geografsko širitev in razvoj svetovalne dejavnosti. Zaključil je BA Economics & Management na Oxford University (1995-1998), pred tem pa International Baccalaureate, UWCAD v Devinu, Italija (1993-1995). 2001-2003 bil svetovalec v mednarodnem podjetju McKinsey & Co., delal v Pragi in Zagrebu (vodenje in sodelovanje na številnih svetovalnih projektih s področja prodaje, trženja in organizacije v telekomunikacijski in naftni industriji. Eden od soustanoviteljev prve McKinsey pisarne v regiji (Zagreb)). V letih 2000-2001 vodja splošnega računovodstva, Goodyear Engineered Products, Kranj. 1998-2000 poslovni analitik, Sava Tires/Goodyear, Kranj, Bruselj. Večkrat sodeloval s predavanji in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (SMK, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja.
|
|
|
|
Dr. Maja Makovec Brenčič je izredna profesorica za področji mednarodnega poslovanja in trženja. Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in univerzah v tujini predava predmete Mednarodno trženje, Mednarodno poslovanje, Strateško trženje, Medorganizacijsko trženje, Trženje v športu. Je predsednica Društva za marketing Slovenije in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ, predsednica 11. in 12. Slovenske marketinške konference, članica marketinškega sveta OKS in predsednica komisije nagrade SPORTO. Je tudi soustanoviteljica in predsednica Študentske poslovne konference, ki povezuje raziskovalno delo študentov s potrebami podjetij. Je članica vrste slovenskih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih združenj s področja trženja in mednarodnega poslovanja (AIB, EIBA, AMA) in predstavnica izvršnega odbora največjega evropskega akademskega združenja za trženje (EMAC). Objavlja v uglednih znanstvenih in strokovnih revijah s področja trženja in mednarodnega poslovanja, tako doma kot v tujini. Njena bibliografija obsega preko 200 znanstvenih in strokovnih objav. Raziskovalno se osredotoča predvsem na internacionalizacijo podjetij, trženje na podlagi odnosov in povezanost trženja ter prodaje. Svoja znanja prenaša tudi v slovenska mednarodno delujoča podjetja, saj svetuje na področju internacionalizacije, razvoja trženja in trženjskih strategij.
|
|
|
|
Tanja Subotič Levanič je direktorica marketinga in korporativnega komuniciranja IBM Slovenija. Za to področje je odgovorna tudi v Bosni in Hercegovini.
Študij je zaključila na Fakulteti za družbene vede, in sicer kot diplomirana politologinja. Izbrala je smer obramboslovja, saj je bila prepričana, da se bo po končanem študiju pridruži Slovenski vojski. Njena poslovna pot pa je šla malo drugače. Smer so pravzaprav začrtale njene prve izkušnje v podjetju McDonald`s Slovenija. Pridružila se mu je še kot srednješolka, kot študentka pa tudi že prevzela vodenje tako imenovanega področnega marketinga. Sobivali so šest let. Leta 2003 se je prvič redno zaposlila v agenciji Dialog, kjer je vodila pomembnejše projekte s področja odnosov z javnostmi. Bila je odgovorna za neposredno podporo vodstvu podjetij na svetovalni in izvajalski ravni, uspešno vodila krizno komuniciranje slovenskega podjetja v mednarodnem prostoru ter bila idejni vodja mednarodnega komunikacijskega projekta, ki ga je podprla EU. Podjetju IBM Slovenija se je pridružila leta 2008, kjer je prevzela vodenje korporativnega komuniciranja za Slovenijo ter Bosno in Hercegovino. Po letu in pol so ji bile poleg korporativnega komuniciranja zaupane tudi naloge direktorice marketinga. Je poročena in mama dveh sinov, kot pravi: "Tisto moje in neprecenljivo!"
|
|
|
|
Ranko Jelača je direktor marketinga, SBU Beverages v Drogi Kolinski, d. d. članici Atlantic Grupe
Ranko je direktor marketinga v Atlantic Grupi, SBU Beverages od leta 2011 in je odgovoren za Cockto in Donat. Na to pozicijo je prišel iz Kraša, d. d. Zagreb, kjer je bil direktor marketinga. Kot direktor marketinga je delal tudi v španski Ursi, Gruppo Urlalita ter je zadolžen za področje Italije, Romunije, EX Yu ter Bolgarije. Na svoji poslovni poti je sodeloval tudi pri številnih svetovalnih in start up projektih.
Rojen je leta 1977 v Puli, diplomiral na EFLJ leta 2000, dodatno se je izobraževal tudi na IE, Instituto de Empresa v Maridu ter na Univerzi v St. Gallenu.
|
|
|
|
Darko Dujič, je direktor Google Adriatic zadolžen za razvoj poslovanja v regiji JV Evrope
Darko je magistriral na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani. V Googlu nadaljuje svoje strokovno izobraževanje v okviru programov Duke CE na Duke University, NC. V preteklosti je deloval kot direktor marketinga in razvoja v Pivovarni Union, direktor GfK Slovenija, izvršni direktor strateškega trženja in razvoja prodajnih formatov ter CRM v PS Mercator. Je član upravnega odbora DMS, v preteklosti pa je bil član strokovnega odbora Effie, prve in drugostopenjske žirije. V okviru dela v globalni skupini GfK je bil izbran v globalni excellence team, ki se je ukvarjal z razvojem in promocijo inovacij v skupini GfK, v okviru Googla pa je član mednarodne Googlove ekipe, ki razvija model internacionalizacije poslovnanja na manjših trgih.
Darko verjame, da je splet pomembno spremenil poslovno okolje in je hkrati eden ključnih virov informacij ter prevladujoča poslovno prodajna platforma uspešnih In globalno konkurenčnih podjetij v večjem delu dejavnosti. Vloga spleta in informacij daje povsem novo dimenzijo poslovanju podjetij in trženju. Spreminjajo se pristopi h kreaciji, moči/nemoči znamk in dialoga, vpletenosti porabnika in nenazadnje poslovni modeli. Komplementarnost Izkušenj v dejavnostih kot je trgovina, turizem, proizvodnja izdelkov vsakdanje rabe in poslovnih trženjskih storitev mu omogoča celosten pogled na nakupno vedenje in sodobne poslovne prakse. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in JV Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.
|
|
|
|
-
PATRICK D. COWDEN: manager, podjetnik
Vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, ki je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav sedaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.
|
-
FRANJO BOBINAC: predsednik uprave, Gorenje
Nekoč je kot pevec v najstniških letih s hitom Moja Babica osvojil srca sošolk, danes pa, kot predsednik uprave Gorenja, z vrhunskimi vodstvenimi sposobnostmi in pogumom osvaja številna tržišča.
|
-
TOMAŽ BERLOČNIK: predsednik uprave, Petrol
Ponosni lastnik štirinožnega prijatelja in ponosni ambiciozni mladi manager, ki je sposoben sprejemati hitre in pogumne odločitve, kar je tudi pokazal ob imenovanju za predsednika uprave največje slovenske energetske družbe Petrol d.d..
|
-
ANDREJ BOŽIČ: predsednik uprave, Steklarna Hrastnik
Steklarji menijo, da je človek, ki besedo, ko jo enkrat da, tudi drži. Andrej je mož besede, ki zasleduje moto: "Da ne gre, vem sam. Povej mi, kako bo šlo."
|
-
ANKA MIKLAVIČ LIPUŠČEK: direktorica, Mlekarna Planika
Izjemna in pogumna podjetnica, ki si najraje polni baterije na vrhu rodnih planin, kjer v mirnem okolju, ki ga moti le zvonjenje kravjih zvoncev, lahko pozabi na vse težave
|
-
ROK KVATERNIK: Ernst Klett Publishers, E. Europe and Turkey
Strasten popotnik in ljubitelj pingvinov, ki je svoje vtise s potovanj uspešno prenesel v domači kraj, je bil nekoč finalist natečaja Mladi založnik leta, danes pa je eden ključnih oseb v založniškem podjetju Ernst Klett Publishers.
|
-
SIMON KALUŽA: direktor, SAP CEE
Ustvarjalen in kreativen vodja, ki verjame, da podjetja z vizijo morajo izkoristiti krizo za svoj plus. Strokovnjak na področju IT, z dolgoletnimi izkušnjami v mednarodnem okolju, je v podjetju SAP odgovoren za uspešno poslovanje na področju Jugovzhodne Evrope.
|
-
DARKO DUJIČ: direktor, Google Adriatic
Mnogi bi se strinjali, da za Darka rek "Tiha voda bregove dere" nedvomno drži. Na svoji dinamični poslovni poti je uspešno sprejel izzive in se pridružil ekipi Google Adriatics, saj verjame, da je splet ključen vir informacij in pomembna prodajna ter distirbucijska platforma v poslovnem procesu.
|
-
RATKO BOZOVIĆ: User Acquisition Manager, Nordeus Srbija
Mlad, spletni entuziast, v prostem času navdušeni deskar na snegu, valovih in oblakih, a v poslovnem svetu pogumen spletni strokovnjak. Ratko je v podjetju Nordeus Srbija odgovoren za številna področja; od marketinga, do prevzemov.
|
-
LEA BENEDEJČIČ, direktorica, Mimovrste =)
Poslovna dama, ki se lahko pohvali z nazivom najuspešnejša managerka v Makedoniji. Priznana strokovnjakinja, ki do podrobnosti pozna prednosti in priložnosti spleta, je marca 2013 tudi prevzela vodenje podjetja Mimovrste, najhitreje rastočega slovenskega spletnega centra.
|
-
Jean Jacques Vandenheede, višji analitik maloprodajne industrije, ACNielsen Europe
Neumoren raziskovalec, saj kar po 36 letih v podjetju Nielson JJ Vandenheede ohranja strast in željo po odkrivanju novih vidikov pri izjemnem kameleonu, ki mu pravimo potrošnik.
|
-
TOMAŽ VERBNIK, direktor, Bureau Veritas
Podjetnik, usmerjen v izjemno kakovost in smučarski navdušenec, ki ve, da se s pogumom in trdno voljo doseže tudi, na prvi pogled, nedoseženo. Tomaž Verbnik je direktor Bureau Veritas v Sloveniji in regije Adriatik.
|
|