Na 18. Slovenski marketinški konferenci, ki tokrat poteka pod geslom "Marketing s pogumom", so razglasili letošnjo marketinško direktorico leta. Strokovna komisija je ta naziv letos podelila Darji Teržan, vodji strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia.
|
Darja Teržan je odgovorna je za vse izdelke in vseh osem trgov, kjer je navzoča blagovna znamka Zelene Doline. Kot je v svoji obrazložitvi zapisala strokovna komisija je Teržanova z jasno marketinško strategijo in jasno postavljenimi cilji, inovativnostjo, pravo kombinacijo trženjskega spleta, organizacijske klime, povezovanja s strateško ravnjo ter učinkovito taktično izvedbo z ekipo uspela na zelo konkurenčnem trgu ne le ohraniti, ampak izboljšati položaj znamk Mlekarne Celeia in ustvariti presežek v slovenski prehrambeni industriji.
O njenih rezultatih priča tudi zlata nagrada Effie 2012 za tržno-komunikacijsko učinkovitost. V Mlekarni Celeia so oddelek marketinga pod njenim vodenjem in usmerjanjem postavili v srce podjetja ter povezali oddelka marketing in razvoj.
Uvedli so tudi izdelčno vodenje na najbolj pomembnih segmentih, pri čemer vodja odgovarja za razvoj izdelkov ter dobičkonosnost le-teh. Z vsemi znanji in predanostjo je Darja Teržan zmogla povezati notranje in zunanje vire in na zasičenem in visoko konkurenčnem trgu prepoznavno uspeti v razmeroma kratkem času.