18. Slovenska marketinška konferenca GH Bernardin (dvorana Evropa), Portorož, 21. in 22. maja 2013
|
|
|
"Spremembe so neizogibne, zato ga bo potreboval vsakdo, pa naj upravlja še tako majhen marketinški proračun in ima še tako omejen dostop do najvišjih ravni odločanja."
Medeja Lončar, predsednica programskega sveta 18. SMK
|
|
TOREK, 21. maja 2013
|
9.30 - 10.00
|
|
Prijava udeležencev |
|
|
|
10.00 - 10.15
|
-
Maja Makovec Brenčič, EF in DMS
|
-
Peter Frankl, Finance
|
-
Medeja Lončar, Siemens
|
|
Otvoritev konference:
- Maja Makovec Brenčič, EF in DMS
- Peter Frankl, Časnik Finance
- Medeja Lončar, predsednica programskega sveta 18. SMK
|
|
|
|
10.15 - 11.30
|
Patrick Cowden
|
Marketing s pogumom
Uvodni govornik konference:
Moderira: Maja Makovec Brenčič, EF in DMS
Kaj se skriva za uspešnim vodenjem? So to res le številke, prikazane v letnih poročilih? Ali so to odnosi, ki usmerjajo vodenje? Torej ljudje?
Po mnenju uvodnega govornika 18. SMK bi nam moral zdrav razum govoriti, da je človeški dejavnik odgovor na katerikoli izziv današnjega časa. Patrick, vrhunski menedžer, podjetnik in mednarodni predavatelj, je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav zdaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo, in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.
Patrick Cowden: številke ali ljudje?
|
11.30 - 11.45
|
|
odmor
|
11.45 - 13.00
|
-
Tomaž Berločnik, Petrol
|
-
Franjo Bobinac, Gorenje
|
|
Daljnovidnost za stabilno rast: strateški pogled predsednikov uprav
- Franjo Bobinac, predsednik uprave, Gorenje
- Tomaž Berločnik, predsednik uprave, Petrol
Moderira: Medeja Lončar, Siemens, predsednica programskega sveta 18. SMK
Imeti trdno in jasno vizijo v poslovnem svetu zagotavlja dobre rezultate. Če pa temu dodamo še ščepec poguma in odlične vodstvene lastnosti posameznikov, je konsistentna rast podjetja neizogibna. Stabilna. Daljnovidni pogum bosta s strateškega vidika predstavila predsednika uprav, ki se lahko postavita ob bok tujim menedžerjem.
|
13.00 - 14.45
|
|
kosilo |
14.45 - 16.00
|
|
Okrogla miza: Slovenski pogum - regionalno globalni uspeh
Moderira: Uroš Cvetko, Mercator
Za izhodišče pogovora bomo vzeli mnenj, da je na vodstvenih položajih uspešnih multinacionalnih podjetij premalo Slovencev. Posledično smo kot družba (in gospodarstvo) prikrajšani za izkušnje, ki jih takšni posamezniki lahko vrnejo v domači prostor. Zato ne presenečajo zastareli modeli menedžmenta in trženja, ki jih prepogosto opažamo v našem prostoru. V pogovoru z gosti se bo pogovarjal o njihovih osebnih poteh do vodstvenih položajev (in poguma, ki je za to potreben) ter izkušenj, ki so jih pridobili na tej pot. Poslušalcem bodo predstavili spremembe (tako na osebni ravni kot na ravni podjetja in trženja), ki so jih morali narediti in kakšno je njihovo videnje sprememb, ki bi jih ostali, ki nimajo takšnih izkušenj, morali narediti, da si zagotovimo uspeh.
|
16.00 - 16.15
|
|
odmor |
16.15 - 17.30
|
-
Irena Weber, IBM
|
-
Thierry Villard, Goodyear Dunlop Tires CSEE
|
-
Ranko Jelača, Atlantic Grupa
|
|
Neizkoriščene priložnosti v regiji srednje in vzhodne Evrope
Uvodni prispevek:
Pogovor z gosti:
Moderira: Peter Frankl, Časnik Finance
Podjetja potrebujejo predvsem veliko poguma in osredotočenosti za izkoriščanje priložnosti, ki jih ponuja regija. Recesija in spremembe na finančnih ter ekonomskih trgih so privedle do sprememb v potrošnikovem vedenju, saj se je potrošnik prilagodil padcu kupne moči. Tako so (bila) podjetja primorana razmisliti o svoji trženjski strategiji kot tudi dnevnih taktikah in jih morda spremeniti. Kakšne so izkušnje podjetij Goodyear Dunlop Tires, Atlantic Grupe in IBM ..?
|
|
|
|
17.30 - 18.15
|
|
Okrogla miza s kandidati za marketinškega direktorja/direktorico leta 2013
- Nataša Hajdinjak, direktorica Službe za marketing Skupine Helios, Helios Domžale, d.d.
- Jožko Križan, direktor marketinga, Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez
- Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja Mlekarna, Celeia, d.o.o.
Voditelja: Iztok Sila, Sila Consulting, Zenel Batagelj, Valicon
Tudi letos bodo oči uprte v nominirance, ki s svojimi ekipami oblikujejo in sprejemajo pogumne trženjske odločitve, na podlagi katerih pišejo nove zgodbe ustvarjalnosti trženjskih oddelkov. Kdo bo srečna sedmica in kakšna vprašanja bo tokrat za kandidate pripravil usklajeni voditeljski dvojec?
|
|
|
|
18.15-19.30 |
Radio 1 |
Druženje na terasi GH Bernardin (Grand Garden)
|
|
|
|
20.30
|
|
Večerni dogodek (Gledališče Tartini, Cafe Teater):
Podelitev nagrade marketinški direktor/ica leta
Podelitev nagrade marketinški up 2013 za najboljše magistrsko delo
Koncert: Zoran Madžirov
Zoran Madžirov je eden najbolj talentiranih glasbenikov na svetu. Ni samo uradni izumitelj 'Bottlephone'-a (ksilofonu podobno tolkalo, sestavljeno iz steklenic), ampak je na tem inštrumentu pravi 'Jimi Hendrix' - ognjevit, senzibilen in intuitiven umetnik. Je virtuoz tako v klasični kot džezovski glasbi in sodeluje z glasbeniki kot so: Sting, Tito Puente, Tina Turner, Harry Belafonte, Scorpions in Tommy Emmanuel.
|
|
|
|
Od 21.30 dalje
|
Zabavni večer v
Cafe Teatru.
|
Smer plovbe: naprej!
|
Za glasbo skrbi:
|
AVE Grill:
|
|
|
|
|
SREDA, 22. maja 2013
|
8.30 -
|
|
Intersportov tek z Urbanom Praprotnikom
|
10.00 - 10.45
|
|
The Shopper Ecosystem*
Trgovska znamka in diskontna prodaja ostajata pomembni področji v okviru raziskovanja odzivov in pričakovanj kupcev. Ob pomoči različnih raziskovalnih orodij in gradiv, zbranih v več kot 50 državah, laže zaznavamo nove težnje. Globalna narava zbranega gradiva pa uvodničarju drugega dne omogoča inovativno perspektivo in daje vpogled v razmišljanje potrošnikov.
*nakupovalni ekosistem
|
|
|
|
10.45-11.45
|
-
Andrej Božič, Steklarna Hrastnik:
|
-
Anka Miklavič Lipušček, Mlekarna Planika
|
|
»Prisluhnili so, razumeli in zmagali!« Uspešno upravljanje odnosov kot pot do učinkovitega trženja
Vodi: Tanja Subotič Levanič, IBM
Uspešno upravljanje odnosov je pot do učinkovitega trženja. Dobri odnosi lahko izboljšajo trženjsko učinkovitost in uspešnost. Ključ do uspeha so torej ljudje. Vodstvo obeh podjetij je skupaj z zaposlenimi vzpostavilo ustvarjalno trženjsko kulturo, ki je privedla do idej in rešitev ter posledično uspeha. Samo s klasični prijemi to ne bi bilo mogoče.
|
11.45-12.45
|
|
odmor s prigrizkom
|
12.45-14.00
|
-
Ratko Bozović, Nordeus Srbija
|
-
Lea Benedejčič, Mimovrste =)
|
|
Tehnologija in splet: novo jedro poslovanja in trženja
- Ratko Božović, user acquisition manager, Nordeus Srbija
- Lea Benedejčič, direktorica, Mimovrste=): mimovrste=) customer smiles
- Peter Curk, Renderspace
Moderira: Darko Dujič, Google Adriatic
Tehnologija spreminja trženjska orodja in pristope, zato se morajo vsa sodobna podjetja temu prilagoditi in iti v korak s časom. Danes, ko sta tehnologija in splet že novo jedro poslovanja in trženja, je zasledovanje trendov in prepoznavanje potreb današnjih potrošnikov aktivnost, ki ni muja, ampak nuja.
|
|
|
|
14.00-14.45
|
|
Zaključni pogovor 18. SMK
- Gostja: Petra Majdič, najuspešnejša slovenska smučarska tekačica vseh časov
Vodi: Peter Frankl, Finance
Zaključna gostja bo delila osebno zgodbo in pokazala, kako je s pogumnimi odločitvami dosegla vrhunske uspehe.
|
|
|
|
14.45
|
|
Pozdrav do SMK 2014
|
* Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku. Prevajanja ne bo.
|
|
-
PATRICK D. COWDEN: manager, podjetnik
Vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, ki je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav sedaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.
|
-
FRANJO BOBINAC: predsednik uprave, Gorenje
Nekoč je kot pevec v najstniških letih s hitom Moja Babica osvojil srca sošolk, danes pa, kot predsednik uprave Gorenja, z vrhunskimi vodstvenimi sposobnostmi in pogumom osvaja številna tržišča.
|
-
TOMAŽ BERLOČNIK: predsednik uprave, Petrol
Ponosni lastnik štirinožnega prijatelja in ponosni ambiciozni mladi manager, ki je sposoben sprejemati hitre in pogumne odločitve, kar je tudi pokazal ob imenovanju za predsednika uprave največje slovenske energetske družbe Petrol d.d..
|
-
ANDREJ BOŽIČ: predsednik uprave, Steklarna Hrastnik
Steklarji menijo, da je človek, ki besedo, ko jo enkrat da, tudi drži. Andrej je mož besede, ki zasleduje moto: "Da ne gre, vem sam. Povej mi, kako bo šlo."
|
-
ANKA MIKLAVIČ LIPUŠČEK: direktorica, Mlekarna Planika
Izjemna in pogumna podjetnica, ki si najraje polni baterije na vrhu rodnih planin, kjer v mirnem okolju, ki ga moti le zvonjenje kravjih zvoncev, lahko pozabi na vse težave
|
-
ROK KVATERNIK: Ernst Klett Publishers, E. Europe and Turkey
Strasten popotnik in ljubitelj pingvinov, ki je svoje vtise s potovanj uspešno prenesel v domači kraj, je bil nekoč finalist natečaja Mladi založnik leta, danes pa je eden ključnih oseb v založniškem podjetju Ernst Klett Publishers.
|
-
SIMON KALUŽA: direktor, SAP CEE
Ustvarjalen in kreativen vodja, ki verjame, da podjetja z vizijo morajo izkoristiti krizo za svoj plus. Strokovnjak na področju IT, z dolgoletnimi izkušnjami v mednarodnem okolju, je v podjetju SAP odgovoren za uspešno poslovanje na področju Jugovzhodne Evrope.
|
-
DARKO DUJIČ: direktor, Google Adriatic
Mnogi bi se strinjali, da za Darka rek "Tiha voda bregove dere" nedvomno drži. Na svoji dinamični poslovni poti je uspešno sprejel izzive in se pridružil ekipi Google Adriatics, saj verjame, da je splet ključen vir informacij in pomembna prodajna ter distirbucijska platforma v poslovnem procesu.
|
-
RATKO BOZOVIĆ: User Acquisition Manager, Nordeus Srbija
Mlad, spletni entuziast, v prostem času navdušeni deskar na snegu, valovih in oblakih, a v poslovnem svetu pogumen spletni strokovnjak. Ratko je v podjetju Nordeus Srbija odgovoren za številna področja; od marketinga, do prevzemov.
|
-
LEA BENEDEJČIČ, direktorica, Mimovrste =)
Poslovna dama, ki se lahko pohvali z nazivom najuspešnejša managerka v Makedoniji. Priznana strokovnjakinja, ki do podrobnosti pozna prednosti in priložnosti spleta, je marca 2013 tudi prevzela vodenje podjetja Mimovrste, najhitreje rastočega slovenskega spletnega centra.
|
-
Jean Jacques Vandenheede, višji analitik maloprodajne industrije, ACNielsen Europe
Neumoren raziskovalec, saj kar po 36 letih v podjetju Nielson JJ Vandenheede ohranja strast in željo po odkrivanju novih vidikov pri izjemnem kameleonu, ki mu pravimo potrošnik.
|
-
TOMAŽ VERBNIK, direktor, Bureau Veritas
Podjetnik, usmerjen v izjemno kakovost in smučarski navdušenec, ki ve, da se s pogumom in trdno voljo doseže tudi, na prvi pogled, nedoseženo. Tomaž Verbnik je direktor Bureau Veritas v Sloveniji in regije Adriatik.
|
|