Andrej Božič, predsednik uprave, Steklarna Hrastnik
Po opravljeni diplomi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je šolanje nadaljeval na podiplomskem študiju marketinga in financ na Cleveland State University v ZDA. Izkušnje si je nabiral tako v slovenskih kot tudi globalnih podjetjih. V svoji 30-letni karieri je uspešno izpeljal številna prestrukturiranja in sanacije podjetij. Pri svojem delu postavlja kadrovsko funkcijo v ospredje.
Svojo poslovno pot je Andrej Božič začel v podjetju VIDEM Krško, kje je nastopal v funkciji direktorja prodaje odgovornega za evropski trg in trge bližnjega ter daljnega vzhoda. Leta 1990 je prevzel vodenje hčerinskega podjetja s poudarkom na področju prodaje in svetovanja. Leta 1994 je postal direktor podjetja Tovarna papirja Goričane in v času svojega vodenja je podjetje uspešno prestrukturiral in saniral. Čez štiri leta je postal direktor slovenske podružnice globalnega podjetja ABB, kjer je bil odgovoren za slovenski in srbski trg. V času, ko je vodil podjetje ABB Slovenija, je oblikoval močno ekipo, s katero je uspešno dvignil prodajne rezultate. Leta 1998 je prevzel vodenje Skupine Iskra ERO, po njeni sanaciji in konsolidaciji čez pet let pa je postal predsednik uprave Skupine Droga. Leta 2005 je svojo profesionalno pot nadaljeval v multinacionalni skupini Mondi. Sprva je prevzel vodenje podjetja Mondi Raubling v Nemčiji, kjer je bil odgovoren za proizvodnjo papirja za nemški trg in sanacijo podjetja, po končani sanaciji pa je prevzel podoben primer v podjetju Mondi Frohnleiten v Avstriji, kot direktor.
Leta 2010 je prevzel vodenje Steklarne Hrastnik in njegov osnovni cilj je bila uspešna sanacija podjetja. Steklarna Hrastnik je v letu 2011 prvič po 4 letih poslovala pozitivno, s čistim dobičkom v višini 958.000 EUR. Pod njegovim vodstvom je Steklarna Hrastnik uspešno preoblikovala svojo prodajno strategijo in se je usmerila v izdelavo steklarskih izdelkov višjega cenovnega razreda, ki jih podjetje trži pod lastno blagovno znamko. Pod njegovim vodstvom je podjetje prejelo certifikat Družini prijazno podjetje, ustanovilo Kompetenčni center za izobraževanje zaposlenih in osnovno dejavnost nadgradilo z raziskavami na področju nano materialov v steklu v okviru razvojnega centra Nano materiali.
|
|
-
PATRICK D. COWDEN: manager, podjetnik
Vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, ki je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav sedaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.
|
-
FRANJO BOBINAC: predsednik uprave, Gorenje
Nekoč je kot pevec v najstniških letih s hitom Moja Babica osvojil srca sošolk, danes pa, kot predsednik uprave Gorenja, z vrhunskimi vodstvenimi sposobnostmi in pogumom osvaja številna tržišča.
|
-
TOMAŽ BERLOČNIK: predsednik uprave, Petrol
Ponosni lastnik štirinožnega prijatelja in ponosni ambiciozni mladi manager, ki je sposoben sprejemati hitre in pogumne odločitve, kar je tudi pokazal ob imenovanju za predsednika uprave največje slovenske energetske družbe Petrol d.d..
|
-
ANDREJ BOŽIČ: predsednik uprave, Steklarna Hrastnik
Steklarji menijo, da je človek, ki besedo, ko jo enkrat da, tudi drži. Andrej je mož besede, ki zasleduje moto: "Da ne gre, vem sam. Povej mi, kako bo šlo."
|
-
ANKA MIKLAVIČ LIPUŠČEK: direktorica, Mlekarna Planika
Izjemna in pogumna podjetnica, ki si najraje polni baterije na vrhu rodnih planin, kjer v mirnem okolju, ki ga moti le zvonjenje kravjih zvoncev, lahko pozabi na vse težave
|
-
ROK KVATERNIK: Ernst Klett Publishers, E. Europe and Turkey
Strasten popotnik in ljubitelj pingvinov, ki je svoje vtise s potovanj uspešno prenesel v domači kraj, je bil nekoč finalist natečaja Mladi založnik leta, danes pa je eden ključnih oseb v založniškem podjetju Ernst Klett Publishers.
|
-
SIMON KALUŽA: direktor, SAP CEE
Ustvarjalen in kreativen vodja, ki verjame, da podjetja z vizijo morajo izkoristiti krizo za svoj plus. Strokovnjak na področju IT, z dolgoletnimi izkušnjami v mednarodnem okolju, je v podjetju SAP odgovoren za uspešno poslovanje na področju Jugovzhodne Evrope.
|
-
DARKO DUJIČ: direktor, Google Adriatic
Mnogi bi se strinjali, da za Darka rek "Tiha voda bregove dere" nedvomno drži. Na svoji dinamični poslovni poti je uspešno sprejel izzive in se pridružil ekipi Google Adriatics, saj verjame, da je splet ključen vir informacij in pomembna prodajna ter distirbucijska platforma v poslovnem procesu.
|
-
RATKO BOZOVIĆ: User Acquisition Manager, Nordeus Srbija
Mlad, spletni entuziast, v prostem času navdušeni deskar na snegu, valovih in oblakih, a v poslovnem svetu pogumen spletni strokovnjak. Ratko je v podjetju Nordeus Srbija odgovoren za številna področja; od marketinga, do prevzemov.
|
-
LEA BENEDEJČIČ, direktorica, Mimovrste =)
Poslovna dama, ki se lahko pohvali z nazivom najuspešnejša managerka v Makedoniji. Priznana strokovnjakinja, ki do podrobnosti pozna prednosti in priložnosti spleta, je marca 2013 tudi prevzela vodenje podjetja Mimovrste, najhitreje rastočega slovenskega spletnega centra.
|
-
Jean Jacques Vandenheede, višji analitik maloprodajne industrije, ACNielsen Europe
Neumoren raziskovalec, saj kar po 36 letih v podjetju Nielson JJ Vandenheede ohranja strast in željo po odkrivanju novih vidikov pri izjemnem kameleonu, ki mu pravimo potrošnik.
|
-
TOMAŽ VERBNIK, direktor, Bureau Veritas
Podjetnik, usmerjen v izjemno kakovost in smučarski navdušenec, ki ve, da se s pogumom in trdno voljo doseže tudi, na prvi pogled, nedoseženo. Tomaž Verbnik je direktor Bureau Veritas v Sloveniji in regije Adriatik.
|
|