- Kotizacija za 18. Slovensko marketinško konferenco znaša 580 EUR (DDV v ceno ni vključen).
- Kotizacija za študente z obvezno priloženim potrdilom o šolanju znaša 92 EUR (DDV v ceno ni vključen), pri paketu 3+1 pa 69 € (DDV v ceno ni vključen). Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih.
- Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih Slovenske marketinške konference, gradivo, okrepčilo med odmori, kosilo in udeležbo na zaključni podelitvi nagrad z večernim programom.
-
Nastanitev ni vključena v ceno. Konferenca bo potekala v GH Bernardin v Portorožu (dvorana Evropa).
Kotizacija in popusti: |
Predprijava do vključno 30. aprila: 10 % popust
Popust za člane DMS: 10% popust
Popust za naročnike Financ: 5 % popust*
Kotizacija za študente: 92 € (+DDV) oz 110,4 € z DDV.
Kotizacija za študente (paket 3+1): 69 € (+DDV) oz 82,8 € z DDV.
Popust ob prijavi na drugi dan konference: 30% popust (velja le ob prijavi na samo drugi dan konference, ostali popusti se v tem primeru ne prištevajo)
2. predprijava (10% popust)
|
Maksimalen popust ob prijavi do 30. aprila: 25 %
Velja v primeru prijave do 30.4., če ste naročnik Financ in član DMS. |
POPUSTI: Popust za zgodnjo prijavo do 30. aprila (10-odstotni popust): Kotizacija znaša 522 EUR (DDV v ceno ni vključen).
|
Popust ob prijavi na drugi dan konference (30-odstotni popust): Kotizacija znaša 406 EUR (DDV v ceno ni vključen). |
Naročniki Časnika Finance imajo ob prijavi 5% popust.
Kotizacija znaša 551 EUR (DDV v ceno ni vključen). |
Člani DMS (Društva za Marketing Slovenije) imajo ob prijavi 10 % popust. Kotizacija znaša 522 EUR (DDV v ceno ni vključen). |
Študentska cena
Kotizacija za študente: 92 € (+DDV) oz 110,4 € z DDV.
Kotizacija za študente (paket 3+1): 69 € (+DDV) oz 82,8 € z DDV. |
DODATNE INFORMACIJE:
-
Prijava na samo prvi dan konference ni mogoča.
-
Popusti se seštevajo.
-
Izključujejo se samo popusti za predprijavo in popust ob prijavi na samo drugi dan konference.
-
POZOR: Študentska kotizacija ne velja za zaposlene v podjetjih. Študenti morajo ob prijavi predložiti tudi potrdilo o šolanju.
-
Karte (kotizacije) na samem dogodku niso prenosljive!
Predračun za plačilo kotizacije boste udeleženci prejeli pred konferenco.
*Popust za naročnike Financ se upošteva po načelu: kolikor izvodov Financ ima naročeno podjetje, toliko osebam se prizna 5% popust. Če ima podjetje naročen 1 izvod, potem je do popusta upravičena prva prijavljena oseba.
Popusti ne veljajo več: Podaljšano do konca dneva! Predprijava (prvotno do 29. marca) do vključno 2. aprila: 20 % popust
Pretekli popusti: 1. predprijava (20% popust)
|
|
|
-
PATRICK D. COWDEN: manager, podjetnik
Vrhunski manager, podjetnik in mednarodni predavatelj, ki je prepričan, da je bilo dovolj omahovanja. Zato svetuje, da je prav sedaj čas, da se postavimo za to, v kar verjamemo in da zberemo pogum, da se postavimo v bran svojim ljudem.
|
-
FRANJO BOBINAC: predsednik uprave, Gorenje
Nekoč je kot pevec v najstniških letih s hitom Moja Babica osvojil srca sošolk, danes pa, kot predsednik uprave Gorenja, z vrhunskimi vodstvenimi sposobnostmi in pogumom osvaja številna tržišča.
|
-
TOMAŽ BERLOČNIK: predsednik uprave, Petrol
Ponosni lastnik štirinožnega prijatelja in ponosni ambiciozni mladi manager, ki je sposoben sprejemati hitre in pogumne odločitve, kar je tudi pokazal ob imenovanju za predsednika uprave največje slovenske energetske družbe Petrol d.d..
|
-
ANDREJ BOŽIČ: predsednik uprave, Steklarna Hrastnik
Steklarji menijo, da je človek, ki besedo, ko jo enkrat da, tudi drži. Andrej je mož besede, ki zasleduje moto: "Da ne gre, vem sam. Povej mi, kako bo šlo."
|
-
ANKA MIKLAVIČ LIPUŠČEK: direktorica, Mlekarna Planika
Izjemna in pogumna podjetnica, ki si najraje polni baterije na vrhu rodnih planin, kjer v mirnem okolju, ki ga moti le zvonjenje kravjih zvoncev, lahko pozabi na vse težave
|
-
ROK KVATERNIK: Ernst Klett Publishers, E. Europe and Turkey
Strasten popotnik in ljubitelj pingvinov, ki je svoje vtise s potovanj uspešno prenesel v domači kraj, je bil nekoč finalist natečaja Mladi založnik leta, danes pa je eden ključnih oseb v založniškem podjetju Ernst Klett Publishers.
|
-
SIMON KALUŽA: direktor, SAP CEE
Ustvarjalen in kreativen vodja, ki verjame, da podjetja z vizijo morajo izkoristiti krizo za svoj plus. Strokovnjak na področju IT, z dolgoletnimi izkušnjami v mednarodnem okolju, je v podjetju SAP odgovoren za uspešno poslovanje na področju Jugovzhodne Evrope.
|
-
DARKO DUJIČ: direktor, Google Adriatic
Mnogi bi se strinjali, da za Darka rek "Tiha voda bregove dere" nedvomno drži. Na svoji dinamični poslovni poti je uspešno sprejel izzive in se pridružil ekipi Google Adriatics, saj verjame, da je splet ključen vir informacij in pomembna prodajna ter distirbucijska platforma v poslovnem procesu.
|
-
RATKO BOZOVIĆ: User Acquisition Manager, Nordeus Srbija
Mlad, spletni entuziast, v prostem času navdušeni deskar na snegu, valovih in oblakih, a v poslovnem svetu pogumen spletni strokovnjak. Ratko je v podjetju Nordeus Srbija odgovoren za številna področja; od marketinga, do prevzemov.
|
-
LEA BENEDEJČIČ, direktorica, Mimovrste =)
Poslovna dama, ki se lahko pohvali z nazivom najuspešnejša managerka v Makedoniji. Priznana strokovnjakinja, ki do podrobnosti pozna prednosti in priložnosti spleta, je marca 2013 tudi prevzela vodenje podjetja Mimovrste, najhitreje rastočega slovenskega spletnega centra.
|
-
Jean Jacques Vandenheede, višji analitik maloprodajne industrije, ACNielsen Europe
Neumoren raziskovalec, saj kar po 36 letih v podjetju Nielson JJ Vandenheede ohranja strast in željo po odkrivanju novih vidikov pri izjemnem kameleonu, ki mu pravimo potrošnik.
|
-
TOMAŽ VERBNIK, direktor, Bureau Veritas
Podjetnik, usmerjen v izjemno kakovost in smučarski navdušenec, ki ve, da se s pogumom in trdno voljo doseže tudi, na prvi pogled, nedoseženo. Tomaž Verbnik je direktor Bureau Veritas v Sloveniji in regije Adriatik.
|
|