S spremembami v ekonomskem ter političnem svetu in z zaskrbljenostjo glede varnosti, se je turizem spremenil tako za potrošnike kot tudi za turistične delavce. Uspešen turizem tako nujno potrebuje dober marketing. O tem boste več izvedeli na seminarju Poslovne akademije v torek, 22. oktobra v prostorih GZS v Ljubljani.
Prijavite se lahko tukaj .
![]()
Foto: Aleš Beno
|
Tako kot druge vrste trženja tudi trženje turizma temelji na več ključnih elementih za uspeh. Temelj trženja v turizmu je ustvariti edinstveno izkušnjo in graditi zaupanje za vaše obiskovalce. Predavala bo Brigita Lunder Lazar, ki ima dolgoletne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih.
Na seminarju boste med drugim slišali zakaj je trženje v turizmu edinstveno, kako ustvariti ponudbo, ki se trži »sama«, kakšna je vloga družbenih medijev v trženju v turizmu in katere uporabiti in tudi kakšni so globalni trendi v turizmu 21. stoletja.
Več o programu najdete tukaj.