V Srbiji in regiji imamo veliko uspešnih zgodb, učinkovitih pristopov in dobrih marketinških zgod. Poslovna akademija časnika Finance marketinško konferenco organizira z namenom, da na enem mestu zberemo in prikažemo dobre marketinške prakse. Ponuditi želimo nasvete, kako delajo tista podjetja, tiste znamke in tisti posamezniki, ki so uspeli v Srbiji, regiji in svetu.
Pozor! Ob prijavi do 3. marca lahko izkoristite 15 odstotni popust!
Prijavite se lahko tukaj.
![]() |
Udeležencem prve konference Marketing Summit Belgrade želimo ponuditi ideje, kako smo marketinško lahko še uspešnejši. Marketing je posel in konferenca bo vsako leto pokazala, kako uspeti v poslu. Marketing je poznavanje kupcev, razumevanje trendov v okolju, oblikovanje celotne ponudbe, cenovna politika, oglaševanje, medijski »miks«, vpletenost potrošnikov, širitev na nove trge in nove panoge...
Vse to moramo obvladati za uspešen marketing in uspešno poslovanje. Vse to želimo pokazati skozi primere dobrih praks. Konferenco delamo za vas in za vaš uspešnejši marketing.
Priznani predavatelji, zanimive teme
O tem, kako je Gorenju marketing omogočil rast in kakšni bodo izzivi marketinga v prihodnosti bo predstavil prvi mož uspešne velenjske družbe Franjo Bobinac. Slišali boste tudi s kakšnimi izzivi se soočajo direktorji marketinga v Srbiji. Kaj je potrebno za marketinški uspeh v regiji in svetovnem merilu boste izvedeli na sekciji, na kateri bodo sodelovali Zdravko Reljan (Zepter), Bojan Radun (Nectar) in Branko Blečič (Studio moderna). Uspešno upravljanje blagovnih znamk Cocta, Soko Štark in Grand Kafa bo predstavil Srećko Nakić (Atlantic Grupa). O skrivnostih uspeha močnih blagovnih znamk pa bosta govorila tudi A. Poznanić (Jaffa) in Zenel Batagelj (Valicon).
Več o programu najdete tukaj.
Se vidimo 10. aprila v Beogradu!
![]() |