O motivaciji in energiji zaposlenih je bilo prelitega že toliko črnila, da bi lahko iz njega nastala reka. Veliko se govori o pohvalah in nagradah, znatno manj pa je govora o ovirah, ki preprečujejo našim ekipam zmagovalno miselnost. O tem vas bomo seznanili na seminarju, ki ga bo vodil predavatelj David Đukić.
Predprijave zbiramo do 18. februarja.
Prijavite se lahko tukaj.
"Še tako dobri igralci nogometa ne bodo dosegali odlične rezultate, če igrajo na blatnem igrišču in se tuširajo v razbitih slačilnicah. Košarkarji, ki igrajo v hladni dvorani, kjer odstopa parket, ne bodo dosegli vrhunskih rezultatov," pravi David Đukić. Tega ne bi osvojili tudi, če bi imeli za trenerja mojstra motivacije in vodenja v najbolj zahtevnih razmerah - Phila Jacksona z 11 osvojenimi NBA prstani.
Za razliko od športa pa ovire v poslu niso tako očitne. Kljub temu pa predstavljajo pomembne "higienike", ki zavirajo motivacijo zaposlenih, še posebej prodajalcev.
![]() |
Kot pravi Đukić je zelo uporaben način za odkrivanje ovir v prodaji tako imenovani 360° VZZH model (Vem, Znam, Zmorem, Hočem). "Za razliko od drugih pristopov za izboljšanje učinkovitosti in motivacije, ki v ospredje postavijo podjetje, VZZH izhaja iz pogleda prodajalca," pojasnjuje. Temelji na štirih temeljih oziroma vprašanjih, ki si jih zastavlja prodajalec:
VEM: Ali vem, kaj se od mene pričakuje in imam na voljo vse informacije, da zastavljene cilje dosežem?
ZNAM: Ali znam prodati?
ZMOREM: Ali imam na voljo vse potrebno, da lahko dosežem cilje?
HOČEM: Ali si dejansko želim doseči cilj?
Na seminarju bomo prek tega modela pogledali najbolj značilne ovire za motivacijo, ki se jih lahko z enostavnimi korektivnimi ukrepi spremeni. V drugem delu pa vas bomo seznanili s praktičnimi orodji, ki jih ima na voljo vodja prodaje za dodaten dvig energije ekipe in usmeri svojo ekipo prodajalcev v zmagovalno moštvo.