Brez motivacije tudi prodaja ne bo uspešna!

29.01.2014  10:08
Manja Pušnik

Če bi radi dvignili energijo prodajni ekipi se nam pridružite na seminarju Poslovne akademije 6. marca v prostorih GZS v Ljubljani.

O motivaciji in energiji zaposlenih je bilo prelitega že toliko črnila, da bi lahko iz njega nastala reka. Veliko se govori o pohvalah in nagradah, znatno manj pa je govora o ovirah, ki preprečujejo našim ekipam zmagovalno miselnost. O tem vas bomo seznanili na seminarju, ki ga bo vodil predavatelj David Đukić.

Predprijave zbiramo do 18. februarja.

Prijavite se lahko tukaj.

"Še tako dobri igralci nogometa ne bodo dosegali odlične rezultate, če igrajo na blatnem igrišču in se tuširajo v razbitih slačilnicah. Košarkarji, ki igrajo v hladni dvorani, kjer odstopa parket, ne bodo dosegli vrhunskih rezultatov," pravi David Đukić. Tega ne bi osvojili tudi, če bi imeli za trenerja mojstra motivacije in vodenja v najbolj zahtevnih razmerah - Phila Jacksona z 11 osvojenimi NBA prstani.

Za razliko od športa pa ovire v poslu niso tako očitne. Kljub temu pa predstavljajo pomembne "higienike", ki zavirajo motivacijo zaposlenih, še posebej prodajalcev.


Kot pravi Đukić je zelo uporaben način za odkrivanje ovir v prodaji tako imenovani 360° VZZH model (Vem, Znam, Zmorem, Hočem). "Za razliko od drugih pristopov za izboljšanje učinkovitosti in motivacije, ki v ospredje postavijo podjetje, VZZH izhaja iz pogleda prodajalca," pojasnjuje. Temelji na štirih temeljih oziroma vprašanjih, ki si jih zastavlja prodajalec:

VEM: Ali vem, kaj se od mene pričakuje in imam na voljo vse informacije, da zastavljene cilje dosežem?

ZNAM: Ali znam prodati?

ZMOREM: Ali imam na voljo vse potrebno, da lahko dosežem cilje?

HOČEM: Ali si dejansko želim doseči cilj?

Na seminarju bomo prek tega modela pogledali najbolj značilne ovire za motivacijo, ki se jih lahko z enostavnimi korektivnimi ukrepi spremeni. V drugem delu pa vas bomo seznanili s praktičnimi orodji, ki jih ima na voljo vodja prodaje za dodaten dvig energije ekipe in usmeri svojo ekipo prodajalcev v zmagovalno moštvo.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

20.2. LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
26.2. 60. marketinški fokus: Ali dobro izkoriščate digitalni marketing? Novo!
27.2. DDV v mednarodnih poslih: kaj paziti, kako prihraniti in kaj bo novega
28.2. Evropska nepovratna sredstva: Kako najti primeren razpis in pripraviti pravo projektno dokumentacijo
4.3. Brezplačni Forumi Financ - Logaški Forum
6.3. Dvignimo energijo v prodajni ekipi!
11.3. THINK BIG. THINK FUTURE. Novo!
10.4. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
15.4. 16. Dnevi energetikov 2014
13.5. 31. Finančna konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
13.2. Vsebina dokumentacije za dokazovanje transfernih cen s praktičnim primerom
11.2. 8. Sales Summit uspešno zaključen!
29.1. Novosti pri obračunu prejemkov fizičnih oseb
28.1. Vplivi posplošene tržne vrednosti nepremičnin na izračune, bilance, oslabitve, cenitve
24.1. Priprava vsebin v letnem poročilu za leto 2013
11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
5.12. Brezplačno! Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?
26.11. Brezplačni Forumi 2013
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - je za nami!
21.11. Zaključila se je 15. Poslovna konferenca Portorož. Na svidenje prihodnje leto!

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        PKP Podjetniški forum Okoljsko srečanje Decembrski Akademček