»Zakaj sploh v partnerstvo, saj sami znamo najbolje, vse imamo pod nadzorom. Potrebno bo veliko dogovarjanj, ki nam samo kradejo čas. Partner bi imel več od tega sodelovanja, kot mi. Vse te dileme, zaradi katerih potenciala partnerstva ne znamo dovolj izkoristiti, pa samo prikrivajo strah. Strah pred odkritostjo in strah pred uspehom, ki bi ga morali z nekom deliti. Strah pa je negativno čustvo, ki (praviloma) ne vodi do uspeha, » poudarja Rok Cuderman, direktor marketinga v Petrolu.
Prijavite se konferenco tukaj in črpajte znanje uspešnih.
![]() |
Na 8. Sales Summitu 11. februarja v prostorih GZS v Ljubljani , se ne bomo posvečali pripravi številnih tabel, statističnim izračunom, matematičnim modelom, analizam, členom pogodb. Vse našteto je v partnerstvu lahko navzočne, nikakor pa ne zadostno, meni Rok Cuderman. »Stvari so v osnovi zelo preproste. Če le znamo na uspeh pogledati s stališča partnerstva. Par pa sestavljata (najmanj) dva pogleda. Peter Lovšin v svoji pesmi pravi, da tri, » pravi Cuderman.
Predstavil bo približno 20 konkretnih primerov, pozitivnih izkušenj partnerstev, ki so jih oziroma jih še uresničujejo v Petrolu. »Področja so oziroma bodo različna. Vsem pa je skupnih nekaj pravil, ki morajo biti izpolnjena, da partnerstvo deluje oziroma daje rezultat. Večina pravil temelji na t.i. čustveni inteligenci, ki ima pomembno vlogo za polno življenje in kar je najbolj pomembno: da se jo razvijati, » poudarja Rok Cuderman. Ker je zimski čas, pa si bomo osvetlili še, zakaj se v Avstriji smučišča »izplačajo«, pri nas pač (preštevilna) ne.
![]() |
Rok Cuderman iz Petrola
|
Nameni so lahko različni
»Podjetja pogosto razmišljajo o vstopu v trženjsko-prodajna partnerstva. Najpogostejši nameni takšnih partnerstev so: dostop do baze strank partnerja in s tem večja navzkrižna prodaja, skupna ponudba partnerjev, ki omogoča večjo dodano vrednost brez nižanja cen, večja zvestoba obstoječih strank posameznega partnerja,« meni Mitja Pirc, strokovnjak za trženje iz Pristopa.
Oblike takšnih partnerstev ločimo na vertikalna povezovanja med podjetji in njihovimi dobavitelji, npr. co-marketingi proizvajalcev hrane in trgovcev, ter na horizontalna povezovanja med podjetjih iz različnih panog, npr. povezovanje trgovca in zavarovalnice. Oblika sodelovanja se razlikuje tudi glede stabilnosti takšnega partnerskega povezovanja, npr. enkratna promocijska aktivnost, in glede na integriranost poslovnih procesov obeh partnerjev, npr. skupni (multi-partnerski) programi zvestobe, pojasnjuje Pirc.
![]() |
»Ključni izzivi, ki se pojavijo pri vstopu v takšno partnerstvo, pa so povezani predvsem s jasnimi in iskrenimi pričakovanji rezultatov takšnih aktivnosti ter opredelitvijo pokritja stroškov in odgovornosti posameznega podjetja za aktivnosti v sklopu partnerstva, » poudarja strokovnjak za trženje iz Pristopa.
»Podjetja lahko za takšna partnerska sodelovanja namenijo tudi do nekaj odstotkov njihovega letnega prometa, kar lahko predstavlja precejšnje finančno tveganje za posamezno podjetje. Izbira partnerjev in oblike sodelovanja pa predstavlja strateško odločitev podjetja glede trženjsko-prodajnih aktivnosti, saj se na trgu jasno opredelijo s partnerstvom, ki prinese s seboj nove prodajne priložnosti pa tudi omejitve v razvoju nastopa na trgu.
Še teden dni in vidimo se na največji prodajni konferenci pri nas!
Če želite izvedeti več o programu si preberite tukaj