Predstavitev Program Predavateljica Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Trženje v turizmu v 21. stoletju
25. marca 2014, GZS (dvorana E), Ljubljana, od 9. do 16. ure


 Raziskave in dogajanja v dosedanjih recesijah (v zadnjih sto letih) so pokazali, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja.

Dolgoročni uspeh in konkurenčno prednost lahko dosežemo le s trženjem.


Presegli smo milijardo mednarodnih potnikov, ki hkrati pomenijo milijardo priložnosti. Tako kot druge vrste trženja tudi trženje turizma temelji na več pomembnih dejavnikih za uspeh.

Ključno je, da se trženja lotimo celovito in predvsem vključimo vse elemente trženja: raziskovanje, analiziranje, načrtovanje ter spremljanje. Ima pa turizem veliko specifik, ki jih je treba pri trženju upoštevati in vključiti v trženjske aktivnosti.

Torej, kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi?


Namen in cilj seminarja:

    Zakaj morate imeti marketinški načrt in kako ga pripraviti
    Zakaj je dostop do prave raziskave neprecenljiva za vaše poslovanje
    Kako razumeti stranke in kako celostno upravljati svojo blagovno znamko
    Katere so ključne poti do spodbujanja vašega poslovanja na domačem trgu
    Kako najbolje izkoristiti spletno trženje
    Mednarodno trženje
    Razumevanje trga poslovnih dogodkov
    Kako narediti več z mediji in priložnosti za odnose z javnostmi
    Kakšna je pot do trajnosti za turistične ponudnike
    Kakšni so globalni trendi v turizmu 21. stoletja


Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar , MBA.

 

 

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


Program: 
 

 Uvod
   Kaj je najpomembnejša vloga trženja v 21. stoletju?
   Marketinški koncept
   Edinstvenost trženja v turizmu
   Prilagajanje trženja novim razmeram
   Kako trži večina turističnih podjetij?
   Kaj naredi trženje turizma uspešno?
   PRICE model trženje v turizmu: Plan – Raziskava – Implementacija – Kontrola – Evalvacija

Tržni načrt:
   Zakaj imeti tržni načrt?
   Velika slika – sistemi v turizmu
   Oris načrta
   Nasveti za načrtovanje
   Vaš poslovni profil
   Situacijska analiza (SWOT)
   Tržne raziskave: trga, konkurence, podjetja, strank
   Identifikacija trga
   Trženjski miks v turizmu: 5 P (produkt, življenjski cikel, embalaža, cena, distribucija, promocija)
   Akcijski načrt
   Spremljanje in pregled

Razvoj vaše ponudbe – blagovne znamke za izgradnjo posla
   Kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi
   5 korakov: oris načrta vaše blagovne znamke
   Nekaj »vročih« nasvetov
   Ciljni trg: domači/tuji
   10 x A za uspešnost turističnih destinacij
    Primer: blagovne znamke v turizmu


Domači trg in trženje
    Počitnice: proces nakupnega odločanja v Sloveniji
    Partnerji na trgu
    Pakiranje/embalaža
    Prostor = distribucija vaše ponudbe (različni kanali, posredniki, on-line)
    Tržne niše

   
Mednarodno trženje

    Načrtovanje
    Ciljni trgi
    Osnove strategije
    Svetovni popotniki
    Mednarodna distribucija
    Nasveti za mednarodno trženje
    »Pametna prodaja«: da/ne
    Top turistični sejmi
     Tržne niše


Trženjskokomunikacijski miks v turizmu – recept za uspeh
     Novi medijski model
     Reklamne in promocijske možnosti: oglaševanje, PR in publiciteta, osebna prodaja,
pospeševanje prodaje, direktni marketing, internet in digitalni marketing
     Kako lahko mediji delajo za vas
     Vrednost novic
     Priprav medijskega sporočila
     Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih
     Sledenje in spremljanje
     14 večnih pravil za uspešno trženje v turizmu

Digitalni marketing
     Sestavni deli spletne strategije
     Načrtovanje vsebine vaše spletne strani
     Optimizacija (SEO)
     On-line marketing: foursquare, Yelp, TripAdvisor
     Družbeni mediji za turizemu: twitter, YouTube, Flickr, Facebook, MySpace, Linkedin, blogi
     Sistemi za on-line booking
     Spremljanje in pregled
     Google analitika
     On-line distribucija

Poslovni dogodki B2B
     Značilnosti trga
     Ciljna usmerjenost na dogodke domačih podjetij
     Kako dobiti svoj delež: distributerji …

Kako lahko mediji delajo za vas
     Vrednost novic
     Priprava medijskega sporočila
     Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih

 

Trajnost novi tržni izziv/prednost
     5 korakov – do trajnosti za turistične ponudnike


Dobre prakse
     Top destinacije 2013
     Dobre prakse Slovenija, Hrvaška
     Najboljša turistična promocija »vseh časov«


Globalni trendi v turizmu
     10 globalnih trendov v turizmu 21. stoletja


<
Na vrh



 
Brigita Lunder Lazar
Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B)  in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS,  Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires , Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.

Ter predavateljske izkušnje za:  Ekonomsko Poslovna fakulteta Maribor, Regionalna Razvojna agencija Notranjsko – kraške regije, Razvojni center Novo mesto, Schahermayer d.o.o., SIQ d.o.o., open IT d.o.o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine,  Kontroling Konferenca 2012, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna  izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. – Moskva.



Na vrh


Kotizacija za seminar "Trženje v turizmu v 21. stoletju" je 270 EUR (DDV ni vključen v ceno).


Dodatne ugodnosti:

  • Ob prijavi do 20. marca ste imeli 25% popust za predprijavo!
  • Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
  • Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji iz podjetja 10-odstotni,  vsak naslednji udeleženec pa 20-odstotni popust.



Pogoji prijav in odjav:


S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene?
        3.9. Kako kažejo vaši prodajni načrti? 3. september je dan za vaš uspešen 'prodajni finish' v 2014!
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
        17.9. 62. Marketinški fokus: Upravljanje naših blagovnih znamk na globalnih trgih
        17.9. Brezplačni Forumi Financ - Dolenjski forum Novo!
        19.9. Slabitve v računovodskih izkazih
        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013. Oddajte prijavo in se potegujte za prestižno nagrado.
        30.9. Za banke: Kako oceniti uresničljivost finančnega načrta posojilojemalca?
        8.10. 6. konferenca Prodaja in marketing na policah
        15.10. Razpis za Okoljske nagrade 2014
        11.11. Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
        19.6. Agrobiznis
        18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
        12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
        27.5. Se vidimo na 20. SMK!
        20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
        13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček