Predstavitev Program Predavatelj Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
ROMI = Return On Marketing Investment
Kako z marketinškimi metrikami upravljati z investicijami v marketinške taktike

22. oktober 2014, M hotel, Ljubljana, od 9. do 16. ure


    Kako meriti in opredeliti ROMI (Return On Marketing Investment)?
     
    Kako uporabljati ugotovitve o uspešnosti in učinkovitosti posameznih trženjskih taktik za izboljšanje ROMI in drugih poslovnih metrik v podjetju?
     
    Kako aktivno upravljati naložbe v trženjske taktike (4P/7P)?
     
    Kako sistematično spremljati in izboljšati trženjske aktivnosti?

     

     

    Uprave podjetij se zavzemajo za merjenje in upravljanje naložb v trženjske taktike od 4P do 7P (cene, razvoj izdelkov, promocije …). Po drugi strani se tržniki in prodajniki srečujejo z vse večjimi zahtevami uprav po upravičenosti vlaganj v trženjsko-prodajne aktivnosti in pripravi podlage za poslovne odločitve.


    Glede na gospodarski položaj so podjetja pogosto usmerjena v kratkoročne aktivnosti, pri katerih se odločitve sprejemajo hitro in pogosto ne dovolj premišljeno, kar za marsikatero podjetje ni pot do rezultatov. Alternativen pristop je v strukturiranem spremljanju učinkovitosti in uspešnosti trženjsko-prodajnih aktivnosti, ki omogoča tako kratkoročne ukrepe kot dolgoročno smer razvoja podjetja.


    Na seminarju bomo začeli s konceptualnimi izhodišči za namen poenotenja razumevanja pojmov in vzpostavitev podlage za pregled primerov dobrih in malo manj dobrih praks ter se na podlagi študija primera praktično preizkusili v uporabi metod in konceptov.

     

     

    INTERAKTIVNA DELAVNICA:

     praktični nasveti, rešujemo izzive vsakega udeleženca …
     Vzemite si dan za osredotočeno iskanje rešitev, kako bolje upravljati prodajno-trženjske vire.
     Na enem mestu bomo ponudili strukturiran pregled, kako resnično uporabiti koncepte ROMI, procesov, povratne zanke in kako izboljšati svoje prodajno-trženjske aktivnosti.
     Število mest je omejeno!



    KORISTI ZA UDELEŽENCE:

     Razumeli boste priložnosti in izzive uporabe ROMI.
     Pregledali boste primere dobrih in manj dobrih praks.
     Spoznali, kako umestiti ROMI in trženjske metrike v vsakodnevno delo in strateške odločitve.
     Preverili boste lastne prakse upravljanja ROMI.
     Preverili boste svoje taktične odločitve o trženjskih taktikah: pozicioniranju, sortimanu, cenah, promocijskih akcijah ...
     Razumeli boste finančne vzvode na dobičkonosnost izdelkov.
     Svoje prodajno-trženjske odločitve boste testirali v luči konceptov ROMI.
     Sami boste s svojimi vprašanji, izzivi, problemi oblikovali vsebino dneva.
     Spoznali boste prijeme in nasvete drugih udeležencev iz različnih panog.
     Dobili boste odgovore na svoja individualna vprašanja.


    DELAVNICA JE NAMENJENA:

     direktorjem podjetij
     direktorjem oziroma vodjem prodaje in trženja
     direktorjem oziroma vodjem trženja
     vodjem (naprednih) trženjskih analiz

         


        Na vrh


         

        PROGRAM

        Pred delavnico:
        Udeleženci posredujejo vprašanja, svoje izzive, ki jih rešujemo na delavnici – sooblikujejo vsebino dneva, ki je tako prilagojen njihovim potrebam. Vsa vprašanja pošljite na


        Opredelitev glavnih gradnikov aktivnega in sistematičnega upravljanja trženjskih taktik

         Trženjske taktike kot del trženjske in poslovne strategije
         Opredelitev merjenja uspešnosti in učinkovitosti trženjskih taktik – kratkoročno, dolgoročno
         Poslovne metrike: finančne, nefinančne, nabor nekaj metrik vs. strukturam, na primer BSC
         Določitev osnovnih oziroma makromodelov poslovanja, ki kažejo aktivnosti podjetja v širšem poslovnem okolju – kupec, konkurenca, dobavitelji
         Določitev mikromodelov trženjskih aktivnosti, ki odsevajo specifične trženjske aktivnosti
         Uporaba ROMI in metrik za redno delo, ad-hoc aktivnosti, razvojne projekte
         Proces, podatki, organizacija, kadri, kompetence
         Vloga IT/BI in drugih sektorjev v podjetju
         Mini primeri dobrih in manj dobrih praks, prek dela v skupinah
         Pogovor o rešitvah

         

        Priprava celostnega pristopa k upravljanju trženjskih taktik

         Primer 1: upravljanje rednih trženjskih aktivnosti
         Primer 2: upravljanje ad-hoc trženjskih aktivnosti
         Primer 3: upravljanje razvojnih trženjskih projektov

        (Delo v skupinah + vodena diskusija o rešitvah)

         

        Po delavnici:
        Udeleženci imajo možnost postaviti dodatna individualna vprašanja avtorju še 14 dni po delavnici.


        Na vrh


        PREDAVATELJ:

         

          Mitja Pirc je poslovni svetovalec, ki deluje na področju strategij rasti, strateškega in operativnega trženja, upravljanja blagovnih skupin in upravljanja odnosov s kupci. Svetoval je vodilnim regijskim in evropskim podjetjem iz trgovinskega sektorja, FMCG, finančne industrije, telekomunikacij in farmacije. Poklicno pot je začel v jugovzhodni Evropi pri podjetju SAS Institute, nadaljeval pa jo je na Švedskem in v Španiji v podjemu. Nazadnje je delal kot menedžer pri svetovalnem podjetju A. T. Kearney. Mitja Pirc je avtor številnih člankov in kot predavatelj sodeluje pri podiplomskih predmetih trženja na poslovnih šolah Instituto de Empresa, EDHEC in INSEAD. Doktorat iz ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije (vedenje porabnikov) je pridobil na Univerzi Pompeu Fabra v Barceloni/Barcelona Graduate School of Economics, magisterij iz mednarodnega poslovanja na Stockholm School of Economics in diplomo iz teoretične matematike na Univerzi v Ljubljani.

         


        Na vrh


         

        KOTIZACIJA: 

         Kotizacija za seminar je 250 EUR (brez DDV)

          Ob prijavi do 10. oktobra ste imeli 20% popust.

          Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji dodatni 5% popust.
        (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)

          Vsak tretji  in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10% popust.

        Popusti se seštevajo.

         S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.

         

         

         KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

         Vljudno vabljeni!

         

        *donosnost vlaganja v trženje (ROMI)

         

         


        Na vrh
        Vaš komentar tega dogodka:
        Komentar: dovoljene HTML oznake:


          • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

            Prepišite varnostno kodo:

            26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
            27.11. Primeri spremljanja in načrtovanja denarnega toka ter plačilne sposobnosti
            27.11. Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
            28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015
            5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
            10.12. Prihodnost finančnih trgov: izzivi in priložnosti. Udeležba je brezplačna.
            10.12. 5. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
            11.12. Brezplačna udeležba - Ste pripravljeni izkoristiti vse, kar vam ponuja tehnologija? Povežite sodelavce, procese in poslovne rezultate
            30.1. Priprava dokumentacije za namene davčnih olajšav za raziskave in razvoj (R&R)
            20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
            19.11. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
            14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
            13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
            12.11. Brezplačni Forumi Financ
            11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
            5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
            24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
            23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
            22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
            21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
            16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
            15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
            8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
            30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
            30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013.
            23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
            17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
            15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

             

                    FOTO FOTO FOTO REVIJA
                   
                    62. Marketinški fokus Pametno poslovanje 6. Prodaja in marketing na policah Jesenski Akademček