Predstavitev
|
Program
|
Predavateljica
|
Kotizacije
|
Trženje v turizmu v 21. stoletju
21. oktober 2014, GZS v Ljubljani, od 9. do 16. ure
Raziskave in dogajanja v dosedanjih recesijah (v zadnjih sto letih) so pokazali, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja.
Dolgoročni uspeh in konkurenčno prednost lahko dosežemo le s trženjem.
Presegli smo milijardo mednarodnih potnikov, ki hkrati pomenijo milijardo priložnosti. Tako kot druge vrste trženja tudi trženje turizma temelji na več pomembnih dejavnikih za uspeh.
Ključno je, da se trženja lotimo celovito in predvsem vključimo vse elemente trženja: raziskovanje, analiziranje, načrtovanje ter spremljanje. Ima pa turizem veliko specifik, ki jih je treba pri trženju upoštevati in vključiti v trženjske aktivnosti.
Torej, kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi?
Namen in cilj seminarja:
Zakaj morate imeti marketinški načrt in kako ga pripraviti Zakaj je dostop do prave raziskave neprecenljiva za vaše poslovanje Kako razumeti stranke in kako celostno upravljati svojo blagovno znamko Katere so ključne poti do spodbujanja vašega poslovanja na domačem trgu Kako najbolje izkoristiti spletno trženje Mednarodno trženje Razumevanje trga poslovnih dogodkov Kako narediti več z mediji in priložnosti za odnose z javnostmi Kakšna je pot do trajnosti za turistične ponudnike Kakšni so globalni trendi v turizmu 21. stoletja
Vsak udeleženec prejme naslednja gradiva:
• »chek liste« in nasveti
• template za izdelavo tržnega načrta
• gradivo: »How to successfully market your Tourism Business«
• E-knjiga: »50 hot marketing tips«
• e-knjiga: »Spletna stran, ki prodaja tudi v recesiji«
• gradivo: »Social Media for Tourism«
Po dogovoru s predavateljico (na samem seminarju) se lahko dogovorite za dodatno gradivo glede na vaše posebne potrebe/ izzive.
|
Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar , MBA.
Kontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!
Na vrh 
Program:
Uvod
Kaj je najpomembnejša vloga trženja v 21. stoletju?
Marketinški koncept
Edinstvenost trženja v turizmu
Prilagajanje trženja novim razmeram
Kako trži večina turističnih podjetij?
Kaj naredi trženje turizma uspešno?
PRICE model trženje v turizmu: Plan - Raziskava - Implementacija - Kontrola - Evalvacija
Tržni načrt:
Zakaj imeti tržni načrt?
Velika slika - sistemi v turizmu
Oris načrta
Nasveti za načrtovanje
Vaš poslovni profil
Situacijska analiza (SWOT)
Tržne raziskave: trga, konkurence, podjetja, strank
Identifikacija trga
Trženjski miks v turizmu: 5 P (produkt, življenjski cikel, embalaža, cena, distribucija, promocija)
Akcijski načrt
Spremljanje in pregled
Razvoj vaše ponudbe - blagovne znamke za izgradnjo posla
Kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi
5 korakov: oris načrta vaše blagovne znamke
Nekaj »vročih« nasvetov
Ciljni trg: domači/tuji
10 x A za uspešnost turističnih destinacij
Primer: blagovne znamke v turizmu
Domači trg in trženje
Počitnice: proces nakupnega odločanja v Sloveniji
Partnerji na trgu
Pakiranje/embalaža
Prostor = distribucija vaše ponudbe (različni kanali, posredniki, on-line)
Tržne niše
Mednarodno trženje
Načrtovanje
Ciljni trgi
Osnove strategije
Svetovni popotniki
Mednarodna distribucija
Nasveti za mednarodno trženje
»Pametna prodaja«: da/ne
Top turistični sejmi
Tržne niše
Trženjskokomunikacijski miks v turizmu - recept za uspeh
Novi medijski model
Reklamne in promocijske možnosti: oglaševanje, PR in publiciteta, osebna prodaja,
pospeševanje prodaje, direktni marketing, internet in digitalni marketing
Kako lahko mediji delajo za vas
Vrednost novic
Priprav medijskega sporočila
Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih
Sledenje in spremljanje
14 večnih pravil za uspešno trženje v turizmu
Digitalni marketing
Sestavni deli spletne strategije
Načrtovanje vsebine vaše spletne strani
Optimizacija (SEO)
On-line marketing: foursquare, Yelp, TripAdvisor
Družbeni mediji za turizemu: twitter, YouTube, Flickr, Facebook, MySpace, Linkedin, blogi
Sistemi za on-line booking
Spremljanje in pregled
Google analitika
On-line distribucija
Poslovni dogodki B2B
Značilnosti trga
Ciljna usmerjenost na dogodke domačih podjetij
Kako dobiti svoj delež: distributerji ...
Kako lahko mediji delajo za vas
Vrednost novic
Priprava medijskega sporočila
Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih
Trajnost novi tržni izziv/prednost
5 korakov - do trajnosti za turistične ponudnike
Dobre prakse
Top destinacije 2013
Dobre prakse Slovenija, Hrvaška
Najboljša turistična promocija »vseh časov«
Globalni trendi v turizmu
10 globalnih trendov v turizmu 21. stoletja
Na vrh 

|
Brigita Lunder Lazar je magistrica znanosti Marketing Managemanta s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA z dolgoletnimi izkušnjami s področja marketinga in prodaje B2B in B2C na slovenskem in tujih trgih za ugledne blagovne znamke: Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS, Hidria d.d., Sava Tires, Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.
Podjetnica in deluje tudi kot Affiliated Partner – Mojo Video Marketing iz ZDA; International Marketing Representative za Linea Snella Co., Slovenija/ Italija; Country Representative - Kompetenzteam Europa iz Nemčije, Regional Manager - Chocolate Graphics iz Avstralije.
Ima bogate predavateljske izkušnje: EF Ljubljana, EPF Maribor, Zavod RS za zaposlovanje. Tudi za podjetja npr. Bisnode d.o.o., Olja GEA d.d., JUB d.d, Schahermayer d.o.o, Plastika Skaza d.o.o., Gea College; Gospodarska zbornica Slovenije, Regionalne Razvojne agencije po Sloveniji, Strokovna združenja (za kemijo, tekstil ipd). In za različne izvajalce izobraževanj npr. Akademija Finance, CPU, open it d.o.o., pa tudi na mednarodnih konferencah npr. CIO konferenca 2013, Conference on Strategic & Creative Marketing in Tourism, Bled 2014, ICTI 2014, Novi Sad, E-LEADER Milan, Italy 2014. Je tudi gostujoči strokovnjak (preadvatelj) na Ekonomsko-poslovni fakulteti Mariborin višješolski predavatelj na dveh višjih šolah za velnes v Ljubljani Ter
Je članica uglednih strokovnih združenj (Društvo za marketing Slovenije, MBA Klub, Alumni EF, Zbornica za management consulting Slovenije) ter članica upravnega odbora Chinese American Scholars Association (CASA).
|
Na vrh 
Kotizacija za seminar "Trženje v turizmu v 21. stoletju" je 250 EUR (DDV ni vključen v ceno).
Dodatne ugodnosti:
- Ob prijavi do 10. oktobra ste imeli 20% popust.
- Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
- Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji in naslednji iz podjetja dodatni 10-odstotni.
Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.
Na vrh 
|
Komentar: dovoljene HTML oznake:
|
Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

Prepišite varnostno kodo:
|
|
|