Predstavitev Program Predavateljica Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Trženje v turizmu v 21. stoletju
21. oktober 2014, GZS v Ljubljani, od 9. do 16. ure


Raziskave in dogajanja v dosedanjih recesijah (v zadnjih sto letih) so pokazali, da umik trženja za leto dni lahko pomeni do štiri leta okrevanja.

Dolgoročni uspeh in konkurenčno prednost lahko dosežemo le s trženjem.

Presegli smo milijardo mednarodnih potnikov, ki hkrati pomenijo milijardo priložnosti. Tako kot druge vrste trženja tudi trženje turizma temelji na več pomembnih dejavnikih za uspeh.

Ključno je, da se trženja lotimo celovito in predvsem vključimo vse elemente trženja: raziskovanje, analiziranje, načrtovanje ter spremljanje. Ima pa turizem veliko specifik, ki jih je treba pri trženju upoštevati in vključiti v trženjske aktivnosti.

Torej, kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi?


Namen in cilj seminarja:

    Zakaj morate imeti marketinški načrt in kako ga pripraviti
    Zakaj je dostop do prave raziskave neprecenljiva za vaše poslovanje
    Kako razumeti stranke in kako celostno upravljati svojo blagovno znamko
    Katere so ključne poti do spodbujanja vašega poslovanja na domačem trgu
    Kako najbolje izkoristiti spletno trženje
    Mednarodno trženje
    Razumevanje trga poslovnih dogodkov
    Kako narediti več z mediji in priložnosti za odnose z javnostmi
    Kakšna je pot do trajnosti za turistične ponudnike
    Kakšni so globalni trendi v turizmu 21. stoletja

 

Vsak udeleženec prejme naslednja gradiva:
•    »chek liste« in nasveti
•    template za izdelavo tržnega načrta
•    gradivo: »How to successfully market your Tourism Business«
•    E-knjiga: »50 hot marketing tips«
•    e-knjiga: »Spletna stran, ki prodaja tudi v recesiji«
•    gradivo: »Social Media for Tourism«

Po dogovoru s predavateljico (na samem seminarju) se lahko dogovorite za dodatno gradivo glede na vaše posebne potrebe/ izzive. 

 



 
Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar , MBA.

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


Program: 
 

 Uvod
   Kaj je najpomembnejša vloga trženja v 21. stoletju?
   Marketinški koncept
   Edinstvenost trženja v turizmu
   Prilagajanje trženja novim razmeram
   Kako trži večina turističnih podjetij?
   Kaj naredi trženje turizma uspešno?
   PRICE model trženje v turizmu: Plan - Raziskava - Implementacija - Kontrola - Evalvacija

Tržni načrt:

   Zakaj imeti tržni načrt?
   Velika slika - sistemi v turizmu
   Oris načrta
   Nasveti za načrtovanje
   Vaš poslovni profil
   Situacijska analiza (SWOT)
   Tržne raziskave: trga, konkurence, podjetja, strank
   Identifikacija trga
   Trženjski miks v turizmu: 5 P (produkt, življenjski cikel, embalaža, cena, distribucija, promocija)
   Akcijski načrt
   Spremljanje in pregled

Razvoj vaše ponudbe - blagovne znamke za izgradnjo posla

   Kaj kupci želijo v recesiji in kako jim to ponuditi
   5 korakov: oris načrta vaše blagovne znamke
   Nekaj »vročih« nasvetov
   Ciljni trg: domači/tuji
   10 x A za uspešnost turističnih destinacij
    Primer: blagovne znamke v turizmu


Domači trg in trženje
    Počitnice: proces nakupnega odločanja v Sloveniji
    Partnerji na trgu
    Pakiranje/embalaža
    Prostor = distribucija vaše ponudbe (različni kanali, posredniki, on-line)
    Tržne niše

   
Mednarodno trženje

    Načrtovanje
    Ciljni trgi
    Osnove strategije
    Svetovni popotniki
    Mednarodna distribucija
    Nasveti za mednarodno trženje
    »Pametna prodaja«: da/ne
    Top turistični sejmi
     Tržne niše


Trženjskokomunikacijski miks v turizmu - recept za uspeh
     Novi medijski model
     Reklamne in promocijske možnosti: oglaševanje, PR in publiciteta, osebna prodaja,
pospeševanje prodaje, direktni marketing, internet in digitalni marketing

     Kako lahko mediji delajo za vas
     Vrednost novic
     Priprav medijskega sporočila
     Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih
     Sledenje in spremljanje
     14 večnih pravil za uspešno trženje v turizmu

Digitalni marketing

     Sestavni deli spletne strategije
     Načrtovanje vsebine vaše spletne strani
     Optimizacija (SEO)
     On-line marketing: foursquare, Yelp, TripAdvisor
     Družbeni mediji za turizemu: twitter, YouTube, Flickr, Facebook, MySpace, Linkedin, blogi
     Sistemi za on-line booking
     Spremljanje in pregled
     Google analitika
     On-line distribucija

Poslovni dogodki B2B

     Značilnosti trga
     Ciljna usmerjenost na dogodke domačih podjetij
     Kako dobiti svoj delež: distributerji ...
 

Kako lahko mediji delajo za vas
     Vrednost novic
     Priprava medijskega sporočila
     Zapovedi in prepovedi iz objav v medijih

 

Trajnost novi tržni izziv/prednost
     5 korakov - do trajnosti za turistične ponudnike


Dobre prakse
     Top destinacije 2013
     Dobre prakse Slovenija, Hrvaška
     Najboljša turistična promocija »vseh časov«


Globalni trendi v turizmu
     10 globalnih trendov v turizmu 21. stoletja

 


Na vrh



 

Brigita Lunder Lazar je magistrica znanosti Marketing Managemanta s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA z dolgoletnimi izkušnjami s področja marketinga in prodaje B2B in B2C na slovenskem in tujih trgih za ugledne blagovne znamke: Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS,  Cankarjev dom, Uradni list RS, Hidria d.d., Sava Tires, Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.
Podjetnica  in deluje tudi kot Affiliated Partner – Mojo Video Marketing iz ZDA;  International Marketing Representative  za Linea Snella Co., Slovenija/ Italija; Country Representative - Kompetenzteam  Europa iz Nemčije,  Regional Manager - Chocolate Graphics iz Avstralije.
Ima bogate predavateljske izkušnje: EF Ljubljana, EPF Maribor, Zavod RS za zaposlovanje. Tudi za podjetja npr. Bisnode d.o.o., Olja GEA d.d., JUB d.d,  Schahermayer d.o.o, Plastika Skaza d.o.o., Gea College; Gospodarska zbornica Slovenije, Regionalne Razvojne agencije po Sloveniji, Strokovna združenja (za kemijo, tekstil ipd). In za različne izvajalce izobraževanj  npr. Akademija Finance, CPU, open it d.o.o.,  pa tudi  na mednarodnih  konferencah npr. CIO konferenca 2013,  Conference on Strategic & Creative Marketing in Tourism, Bled 2014, ICTI 2014, Novi Sad, E-LEADER Milan, Italy 2014. Je tudi gostujoči strokovnjak (preadvatelj) na Ekonomsko-poslovni  fakulteti Mariborin  višješolski predavatelj na dveh višjih šolah za velnes v Ljubljani   Ter
Je članica uglednih strokovnih združenj (Društvo za marketing Slovenije, MBA Klub, Alumni EF, Zbornica za management consulting Slovenije) ter članica upravnega odbora Chinese American Scholars Association (CASA).


Na vrh


Kotizacija za seminar "Trženje v turizmu v 21. stoletju" je 250 EUR (DDV ni vključen v ceno).


 Dodatne ugodnosti:

  • Ob prijavi do 10. oktobra ste imeli 20% popust.
  • Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
  • Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji in naslednji iz podjetja dodatni 10-odstotni.



Pogoji prijav in odjav:


S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
        27.11. Primeri spremljanja in načrtovanja denarnega toka ter plačilne sposobnosti
        27.11. Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
        28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015
        5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
        10.12. Prihodnost finančnih trgov: izzivi in priložnosti. Udeležba je brezplačna.
        10.12. 5. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
        11.12. Brezplačna udeležba - Ste pripravljeni izkoristiti vse, kar vam ponuja tehnologija? Povežite sodelavce, procese in poslovne rezultate
        30.1. Priprava dokumentacije za namene davčnih olajšav za raziskave in razvoj (R&R)
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        19.11. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
        14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
        13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
        12.11. Brezplačni Forumi Financ
        11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
        5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
        24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
        23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
        22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
        21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
        16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
        15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
        8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
        30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013.
        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                62. Marketinški fokus Pametno poslovanje 6. Prodaja in marketing na policah Jesenski Akademček