Predstavitev Program Predavateljica Kotizacija in popusti Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
PRIJAVA
Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
Kaj lahko LinkedIn stori za vaše poslovanje?

27. novembra 2014, GZS, Ljubljana, od 9. do 16. ure


Spoštovani,

svet in kupci so se spremenili, kar je nekoč delovalo, zdaj ne deluje več. LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval način, kako podjetja zaposlujejo, tržijo in prodajajo. Ni pomembno, v katerem poslu delujete, z močjo LinkedIna zgradite posel.

Če LinkedIna ne uporabljate (ali ga ne uporabljate pravilno), ste zgrešili svoj največji vir za nove poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo. Imeti profil na LinkedInu je odločilen dejavnik za vaš uspeh – vendar je to le prvi korak.

Kot druge oblike trženja prek interneta je tudi trženje prek LinkedIna razmeroma poceni in ponuja številne možnosti. In to za poslovanje po svetu pa tudi v Sloveniji. Linkedin bo preoblikoval vaše trženje in prodajo.


Spoznajte ga s predavateljico, mag. Brigito Lazar Lunder, MBA , katere profil je med odstotkom top profilov na LinkedInu na svetu! V enem dnevu boste spoznali vsa glavna dejstva in informacije o profesionalnem orodju številka 1 na svetu.



Nekaj dejstev o Linkedinu
:*


     LinkedIn je številka 1 med podjetniškimi stranmi (je štirikrat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter).
     Več kot 80 odstotkov članov LinkedIna je odločevalcev v organizaciji.
     LinkedIn ima več kot 313 milijonov članov.
     Več kot 67 odstotkov članov je zunaj ZDA.
     Ima 75 milijonov uporabnikov v Evropi.
     Vsak dan pridobi povprečno 172.800 novih članov ali toliko, kolikor je vseh slovenskih profilov na LinekdInu.
     Več kot 25 milijonov profilov na LinkedInu je ogledanih vsak dan.
     45 odstotkov obiskovalcev z LinkedIna si ogleda tudi vaše druge digitalne vsebine (spletna stran, blog, whitepaper, video …).
     Linkedin je prejel zlato medaljo kot top družbeno omrežje za prodajo in trženje v letu 2013.

    *Vir: State of Inbound Marketing Report, 2014 

     

    Kaj boste pridobili na seminarju:
     
     Vedeli boste, kako učinkovito izrabljati možnosti na LinkedInu za promocijo, prodajo in ne nazadnje tudi kadrovanje.
     Razumeli boste, zakaj je skoraj nujno, da ste tudi vi na LinkedInu.
     Kakšna je vaša formula za uspeh.
     Kako zgraditi stoodstotno navzočnost na Linkedinu.
     Izvedeli boste, kako izdelati profesionalen osebni profil.
     Spoznali boste, kako lahko prodajniki in tržniki izboljšajo svoj profil.
     Naučili se boste, kako izkoristiti LinkedIn za nove poslovne priložnosti, trženje in prodajo.
     Izvedeli boste, kako vzpostaviti bazo skrbno izbranih možnih strank na vašem ciljnem trgu.
     Izvedeli boste, kako so vaši prodajniki osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci, namesto da bi izgubljali čas z iskanjem kontaktov.
     Kako lahko skrajšate prodajne cikle.
     Kako imate lahko več končanih poslov in več dobička.
     Kako boste imeli zadovoljnejše ter produktivnejše tržnike in prodajnike.
     Izvedeli boste, kaj so pokazale dobre prakse v Sloveniji in tujini.
     Poučili se boste o etiki poslovanja in najpogostejših napakah.


    Vsi udeleženci dobijo tudi dodatno gradivo:

     Kako v 4 korakih ustvariti LinkedIn profil
     Vodič – orodje za pisanje LinkedIn profila
     Brošura: LinkedIn glavna orodja (LinkedIn Essential Toolkit)
     E-knjiga: Linkedin za posel (Linkedin for Business)
     The Power Formula for Linkedin, Essential kit
     7 Ways Sales Professionals Drive Revenue with Social Selling
     S predavateljico se lahko (na seminarju) dogovorite za dodatno gradivo glede na vaše posebne potrebe oziroma izzive.

     

    Komu je seminar namenjen:

     Direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, vodjem trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti. 


    Na vrh


    PROGRAM - Podkrepljeno s praktičnimi primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.

     

    Uvod

     Svet in ku pci so se spremenili. Kar je nekoč delovalo, ne deluje več …
     Pridobivanje novih strank po starem in novem
     Digitalni izzivi v Sloveniji
     LinkedIn pomeni preoblikovanje vašega poslovanja
     Zakaj bi morali biti na LinkedInu?
     Zakaj kralj B2B-mreženja?
     10 dejstev o LinkedInu
     Ali bo delovalo tudi za vaš posel?
     Poslovne rešitve LinkedIn
     7 glavnih strategij/elementov na Linkedinu za večji tržni/prodajni uspeh
     Kaj je formula za popolni uspeh
     6 razlogov, zakaj uporabljati LinkedIn za promocijo/trženje vašega posla

     

    Kaj je vaša formula za popolni uspeh?

     Miti, zakaj (ne) potrebujemo LinkedIn strani podjetja
     Osnove Linkedin trženja
      Zgradite navzočnost vašega podjetja na LinkedInu
     LinkedIn trženje rešitve – orodja
     Kako v 6 korakih do Linkedin strani podjetja
     Strategija LinkedIn za pridobivanje možnih strank
     4 glavna orodja za učinkovito trženje
     Pasivno – agresivno trženje
     Analitika
     Kdaj izvajati trženje
     Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu?
     Primeri najboljših LinkedIn strani na svetu

    Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje?

     Prodajni proces se je močno spremenil
     Kako LinkedIn omogoča prodajo?
     5 korakov do uspeha v prodaji
     Kako postati profesionalni prodajnik na LinkedInu
     Kaj je LinkedIn osebni profil
     Miti zakaj (ne) potrebujemo LinkedIn osebnega profila
     Kako registrirati/ustvariti LinkedIn profil v treh korakih
     7 korakov do profesionalnega osebnega profila na LinkedInu
     4 glavni elementi vašega profila
     Kako maksimirati profil stoodstotno
     Ali vaš osebni profil prinaša denar?
     Kako zgraditi vašo blagovno znamko na Linkedinu (kako narediti več)
     Primeri odličnih osebnih profilov
     Osnovni – premium profil
     Glavna orodja za prodajo
     Kako top prodajniki uporabljajo Linkedin?
     Kako doseči, da bodo vaši prodajniki bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci?
     5 poti do tega, kako lahko prodajniki pridobijo več možnih strank
     Najbolj uporabna orodja za prodajo
      Zgodbe o uspehu
     Linkedin in indeks prodaje

    Etika, napake, dobre prakse?

     Etika poslovanja na LinkedInu
     Najpogostejše napake


    Na vrh


    PREDAVATELJICA:

     


    Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar, MBA.

    Brigita Lunder Lazar v zadnjih dveh letih svetuje podjetjem in posameznikom pri vzpostavitvi uspešnega nastopa na Linekdinu, kjer je dosegla izjemne uspehe, saj njen profil sodi med odstotek top profilov na LinkedInu na svetu. Ima dolgoletne izkušnje iz trženja ter prodaje B2B in B2C na slovenskem in tujih trgih za ugledne blagovne znamke (Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS, Hidria, d. d., Sava Tires, Studio Moderna, d. o. o., Europcar, Cankarjeva založba, d. d., Slovenijales Moskva, Globtour). Ima bogate predavateljske izkušnje: EF Ljubljana, EPF Maribor, Zavod RS za zaposlovanje, Bisnode, d. o. o., Olja GEA, d. d., JUB, d. d, Schahermayer, d. o. o, Plastika Skaza, d. o. o., Gea College, Gospodarska zbornica Slovenije, regionalne razvojne agencije po Sloveniji, strokovna združenja, CPU, openIT, d. o. o., CIO konferenca 2013, Conference on Strategic & Creative Marketing in Tourism, Bled 2014, ICTI 2014, Novi Sad, E-LEADER Milan, Italija 2014. Je tudi gostujoča strokovnjakinja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in višješolska predavateljica na višji šoli za velnes v Ljubljani. Je članica uglednih strokovnih združenj (Društvo za marketing Slovenije, MBA Klub, Alumni EF, Zbornica za management consulting Slovenije) ter članica upravnega odbora Chinese American Scholars Association (CASA).


    Na vrh


    KOTIZACIJA IN POPUSTI:

     

     Kotizacija za seminar je 250 EUR (DDV ni vključen v ceno).
     Ob prijavi do 13. novembra ste imeli 20-odstotni popust.
     Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
     Vsak tretji  in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10% popust.
     Popusti se seštevajo.
     S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.


    Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.

     

     Kontakt:

    Maja Humar, vodja projektov, Poslovna akademija Finance
    | Tel:
    | Fax: |  E-mail:    I

     Vljudno vabljeni!


    Na vrh
    Vaš komentar tega dogodka:
    Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        19.11. Okoljsko srečanje 2014. Brezplačna udeležba!
        20.11. 16. Poslovna konferenca Portorož: Nov zagon za nov začetek
        26.11. Biološka in podobna biološka zdravila
        27.11. Primeri spremljanja in načrtovanja denarnega toka ter plačilne sposobnosti
        27.11. Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
        28.11. Davčne novosti v letih 2014 in 2015
        5.12. Kateri kupci so dobičkonosni za vaš posel v 2015?
        10.12. Prihodnost finančnih trgov: izzivi in priložnosti. Udeležba je brezplačna. Novo!
        10.12. 5. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
        11.12. Ste pripravljeni izkoristiti vse, kar vam ponuja tehnologija? Povežite sodelavce, procese in poslovne rezultate Novo!
        30.1. Priprava dokumentacije za namene davčnih olajšav za raziskave in razvoj (R&R)
        14.11. Priložnosti in izzivi pri obvladovanju sladkorne bolezni
        13.11. 1. Sarajevo Marketing Summit - Biznis je marketing ... in marketing je biznis
        12.11. Brezplačni Forumi Financ - Zasavski forum
        11.11. Seminar: Priprava vsebin v letnem poročilu z novostmi. Izboljšajte kakovost svojega letnega poročila!
        5.11. Strokovna razprava: Je varfarin mrtev?
        24.10. Razpis za OKOLJSKE NAGRADE 2014 podaljšujemo do 24. oktobra. Oddaj brezplačno prijavo!
        23.10. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
        22.10. ROMI = Return On Marketing Investment
        21.10. Trženje v turizmu v 21. stoletju
        16.10. 6. Konferenca Mikrografije - Brezplačna udeležba
        15.10. Vrednost inovacij - Bolnik: včeraj, danes, jutri
        8.10. Prodaja in marketing na policah: Inovativnost pred policami, na njih in za njimi
        30.9. Pametno poslovanje. Zakaj nas ne sme biti strah e-računov?
        30.9. Tekmovanje za najboljše letno poročilo za l. 2013.
        23.9. Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        17.9. 62. Marketinški fokus: BLAGOVNE ZNAMKE
        15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                62. Marketinški fokus Pametno poslovanje 6. Prodaja in marketing na policah Jesenski Akademček