Predstavitev
|
Program
|
Predavateljica
|
Kotizacija in popusti
|
Prijava
|
PRIJAVA
Poslovno orodje na svetu številka 1 - LinkedIn - vaš največji vir za nove kupce, večjo prodajo in nove poslovne priložnosti
Kaj lahko LinkedIn stori za vaše poslovanje?
27. novembra 2014, GZS, Ljubljana, od 9. do 16. ure
Spoštovani, 
svet in kupci so se spremenili, kar je nekoč delovalo, zdaj ne deluje več. LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval način, kako podjetja zaposlujejo, tržijo in prodajajo. Ni pomembno, v katerem poslu delujete, z močjo LinkedIna zgradite posel.
Če LinkedIna ne uporabljate (ali ga ne uporabljate pravilno), ste zgrešili svoj največji vir za nove poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo. Imeti profil na LinkedInu je odločilen dejavnik za vaš uspeh – vendar je to le prvi korak.
Kot druge oblike trženja prek interneta je tudi trženje prek LinkedIna razmeroma poceni in ponuja številne možnosti. In to za poslovanje po svetu pa tudi v Sloveniji. Linkedin bo preoblikoval vaše trženje in prodajo.
Spoznajte ga s predavateljico, mag. Brigito Lazar Lunder, MBA , katere profil je med odstotkom top profilov na LinkedInu na svetu! V enem dnevu boste spoznali vsa glavna dejstva in informacije o profesionalnem orodju številka 1 na svetu.
Nekaj dejstev o Linkedinu:*
LinkedIn je številka 1 med podjetniškimi stranmi (je štirikrat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter).
Več kot 80 odstotkov članov LinkedIna je odločevalcev v organizaciji.
LinkedIn ima več kot 313 milijonov članov.
Več kot 67 odstotkov članov je zunaj ZDA.
Ima 75 milijonov uporabnikov v Evropi.
Vsak dan pridobi povprečno 172.800 novih članov ali toliko, kolikor je vseh slovenskih profilov na LinekdInu.
Več kot 25 milijonov profilov na LinkedInu je ogledanih vsak dan.
45 odstotkov obiskovalcev z LinkedIna si ogleda tudi vaše druge digitalne vsebine (spletna stran, blog, whitepaper, video …).
Linkedin je prejel zlato medaljo kot top družbeno omrežje za prodajo in trženje v letu 2013.
*Vir: State of Inbound Marketing Report, 2014
Kaj boste pridobili na seminarju:
Vedeli boste, kako učinkovito izrabljati možnosti na LinkedInu za promocijo, prodajo in ne nazadnje tudi kadrovanje. Razumeli boste, zakaj je skoraj nujno, da ste tudi vi na LinkedInu. Kakšna je vaša formula za uspeh. Kako zgraditi stoodstotno navzočnost na Linkedinu. Izvedeli boste, kako izdelati profesionalen osebni profil. Spoznali boste, kako lahko prodajniki in tržniki izboljšajo svoj profil. Naučili se boste, kako izkoristiti LinkedIn za nove poslovne priložnosti, trženje in prodajo. Izvedeli boste, kako vzpostaviti bazo skrbno izbranih možnih strank na vašem ciljnem trgu. Izvedeli boste, kako so vaši prodajniki osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci, namesto da bi izgubljali čas z iskanjem kontaktov. Kako lahko skrajšate prodajne cikle. Kako imate lahko več končanih poslov in več dobička. Kako boste imeli zadovoljnejše ter produktivnejše tržnike in prodajnike. Izvedeli boste, kaj so pokazale dobre prakse v Sloveniji in tujini. Poučili se boste o etiki poslovanja in najpogostejših napakah.
Vsi udeleženci dobijo tudi dodatno gradivo:
Kako v 4 korakih ustvariti LinkedIn profil Vodič – orodje za pisanje LinkedIn profila Brošura: LinkedIn glavna orodja (LinkedIn Essential Toolkit) E-knjiga: Linkedin za posel (Linkedin for Business) The Power Formula for Linkedin, Essential kit 7 Ways Sales Professionals Drive Revenue with Social Selling
S predavateljico se lahko (na seminarju) dogovorite za dodatno gradivo glede na vaše posebne potrebe oziroma izzive.
Komu je seminar namenjen:
Direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, vodjem trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.
Na vrh 
PROGRAM - Podkrepljeno s praktičnimi primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.
Uvod
Svet in ku pci so se spremenili. Kar je nekoč delovalo, ne deluje več … Pridobivanje novih strank po starem in novem Digitalni izzivi v Sloveniji LinkedIn pomeni preoblikovanje vašega poslovanja Zakaj bi morali biti na LinkedInu? Zakaj kralj B2B-mreženja? 10 dejstev o LinkedInu Ali bo delovalo tudi za vaš posel? Poslovne rešitve LinkedIn 7 glavnih strategij/elementov na Linkedinu za večji tržni/prodajni uspeh Kaj je formula za popolni uspeh 6 razlogov, zakaj uporabljati LinkedIn za promocijo/trženje vašega posla
Kaj je vaša formula za popolni uspeh?
Miti, zakaj (ne) potrebujemo LinkedIn strani podjetja Osnove Linkedin trženja Zgradite navzočnost vašega podjetja na LinkedInu LinkedIn trženje rešitve – orodja Kako v 6 korakih do Linkedin strani podjetja Strategija LinkedIn za pridobivanje možnih strank 4 glavna orodja za učinkovito trženje Pasivno – agresivno trženje Analitika Kdaj izvajati trženje Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu? Primeri najboljših LinkedIn strani na svetu
Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje?
Prodajni proces se je močno spremenil Kako LinkedIn omogoča prodajo? 5 korakov do uspeha v prodaji Kako postati profesionalni prodajnik na LinkedInu Kaj je LinkedIn osebni profil Miti zakaj (ne) potrebujemo LinkedIn osebnega profila Kako registrirati/ustvariti LinkedIn profil v treh korakih 7 korakov do profesionalnega osebnega profila na LinkedInu 4 glavni elementi vašega profila Kako maksimirati profil stoodstotno Ali vaš osebni profil prinaša denar? Kako zgraditi vašo blagovno znamko na Linkedinu (kako narediti več) Primeri odličnih osebnih profilov Osnovni – premium profil Glavna orodja za prodajo Kako top prodajniki uporabljajo Linkedin? Kako doseči, da bodo vaši prodajniki bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci? 5 poti do tega, kako lahko prodajniki pridobijo več možnih strank Najbolj uporabna orodja za prodajo Zgodbe o uspehu Linkedin in indeks prodaje
Etika, napake, dobre prakse?
Etika poslovanja na LinkedInu Najpogostejše napake
Na vrh 
PREDAVATELJICA:

|
Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar, MBA.
Brigita Lunder Lazar v zadnjih dveh letih svetuje podjetjem in posameznikom pri vzpostavitvi uspešnega nastopa na Linekdinu, kjer je dosegla izjemne uspehe, saj njen profil sodi med odstotek top profilov na LinkedInu na svetu. Ima dolgoletne izkušnje iz trženja ter prodaje B2B in B2C na slovenskem in tujih trgih za ugledne blagovne znamke (Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS, Hidria, d. d., Sava Tires, Studio Moderna, d. o. o., Europcar, Cankarjeva založba, d. d., Slovenijales Moskva, Globtour). Ima bogate predavateljske izkušnje: EF Ljubljana, EPF Maribor, Zavod RS za zaposlovanje, Bisnode, d. o. o., Olja GEA, d. d., JUB, d. d, Schahermayer, d. o. o, Plastika Skaza, d. o. o., Gea College, Gospodarska zbornica Slovenije, regionalne razvojne agencije po Sloveniji, strokovna združenja, CPU, openIT, d. o. o., CIO konferenca 2013, Conference on Strategic & Creative Marketing in Tourism, Bled 2014, ICTI 2014, Novi Sad, E-LEADER Milan, Italija 2014. Je tudi gostujoča strokovnjakinja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in višješolska predavateljica na višji šoli za velnes v Ljubljani. Je članica uglednih strokovnih združenj (Društvo za marketing Slovenije, MBA Klub, Alumni EF, Zbornica za management consulting Slovenije) ter članica upravnega odbora Chinese American Scholars Association (CASA).
|
Na vrh 
KOTIZACIJA IN POPUSTI:
Kotizacija za seminar je 250 EUR (DDV ni vključen v ceno).
Ob prijavi do 13. novembra ste imeli 20-odstotni popust.
Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi) Vsak tretji in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10% popust.
Popusti se seštevajo. S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.
Kontakt:
Maja Humar, vodja projektov, Poslovna akademija Finance
| Tel: | Fax: | E-mail: I
Vljudno vabljeni!
Na vrh 
|
Komentar: dovoljene HTML oznake:
|
Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

Prepišite varnostno kodo:
|
|
|