Foto: Urban Štebljaj
|
V tekmi za prestižni naziv marketinški direktor leta se bodo pomerili Mojca Avšič iz Mercatorja, Boštjan Jenko iz KD Življenja (levo) in Tomaž Arh iz Droga Kolinske.
|
Tomaž Arh iz Droga Kolinske, Mojca Avšič iz Mercatorja in Boštjan Jenko iz KD Življenja so finalisti izbora za marketinškega direktorja leta. Javnosti so se predstavili na včerajšnji tiskovni konferenci Slovenske marketinške konference (SMK), ki jo skupaj organizirata Društvo za marketing Slovenije (DMS) in Časnik Finance.
Glasovanje za marketinškega direktorja leta, v katerem poleg članov DMS sodeluje še 80 trženjskih strokovnjakov, se je začelo prejšnji teden. Zmagovalca bodo razglasili prvi večer SMK, osrednjega dogodka slovenske trženjske stroke, ki bo 2. in 3. junija v Portorožu. Lani je naziv marketinški direktor leta pripadel Iztoku Sili iz Telekoma Slovenije, na prvem izboru pa je zmagal Aleksander Uranc iz Gorenja.