Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...

Finalisti iz Droga Kolinske, Mercatorja in KD Življenja

12.05.2009  06:11   Dopolnjeno: 12.05.2009  09:22
Sabina Petrov



Foto: Urban Štebljaj
V tekmi za prestižni naziv marketinški direktor leta se bodo pomerili Mojca Avšič iz Mercatorja, Boštjan Jenko iz KD Življenja (levo) in Tomaž Arh iz Droga Kolinske.

Tomaž Arh iz Droga Kolinske, Mojca Avšič iz Mercatorja in Boštjan Jenko iz KD Življenja so finalisti izbora za marketinškega direktorja leta. Javnosti so se predstavili na včerajšnji tiskovni konferenci Slovenske marketinške konference (SMK), ki jo skupaj organizirata Društvo za marketing Slovenije (DMS) in Časnik Finance.

Glasovanje za marketinškega direktorja leta, v katerem poleg članov DMS sodeluje še 80 trženjskih strokovnjakov, se je začelo prejšnji teden. Zmagovalca bodo razglasili prvi večer SMK, osrednjega dogodka slovenske trženjske stroke, ki bo 2. in 3. junija v Portorožu. Lani je naziv marketinški direktor leta pripadel Iztoku Sili iz Telekoma Slovenije, na prvem izboru pa je zmagal Aleksander Uranc iz Gorenja.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      


Preberite tudi:

13.5.09
12.5.09
11.5.09




 

1.7. Konferenca slovenskih izvoznikov
29.8. Kako pravilno oblikovati transferne cene? Novo!
15.9. Razpis za nagrado Werner von Siemens 2014
19.9. Slabitve v računovodskih izkazih Novo!
19.6. Agrobiznis
18.6. E-računi: Kako iz tega narediti dober posel? Priložnost, ki je ne smemo zamuditi.
12.6. 2. konferenca o družinskem podjetništvu
4.6. Brezplačni Forumi Financ - Celjski forum
4.6. Davčni, pravni in računovodski vidik lizinga
30.5. Za zavarovalnice: Novosti MSRP 4 in primerjava s Solventnostjo II
27.5. Se vidimo na 20. SMK!
20.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
13.5. 31. FINANČNA konferenca - Financiranje, kot bi vedno moralo biti
23.4. 61. Marketinški fokus: Sodobni marketing in njegovi učinki
17.4. Popoldanska akademija: Pogajanja s kupci
15.4. ZA NAMI SO 16. Dnevi energetikov - Energetska učinkovitost ključna razvojna prednost in usmeritev
10.4. Marketing Summit Belgrade. Širimo marketinška obzorja.

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        31. Finančna konferenca Zabava na 19. SMK Podelitev Najpodjetniške ideje Aprilski Akademček