Že veste, kje boste v petek, 11. oktobra? Vabimo vas, da se udeležite 5. konference Marketing in prodaja na policah, saj bo to pester dan za vse, ki živite od prodaje na policah. Govorili bomo o tem, kaj čaka direktorje prodaje FMCG podjetij v letu 2014 ter kaj se bo dogajalo s trgovino v regiji.
![]() |
Vse marketinške in prodajne strategije in aktivnosti uspejo ali padejo, ko se potrošnik znajde pred prodajno polico ali prodajalcem v trgovini. Na konferenci skušamo prek različnih prispevkov odgovoriti na vprašanje, kako se organizirati, kako delovati na prodajnem mestu (katerega lastnik je nekdo drug), da se bodo vsi predhodni napori izpolnili v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi.
Prijavite se lahko tukaj .
![]() |
Izjemno zanimiv program
Zagotovo vas zanima, kaj bo v ospredju letošnjega dogodka. K javni razpravi o tem, kakšna je oziroma bo prihodnost trgovine v regiji, vas bo povabil Peter Frankl, direktor in glavni urednik časnika Finance. Anja Vačun ( Coca-Cola ) in Tomaž Arh ( Atlantic Grupa ) bosta predstavila primere dobre prakse celovitih akcij pred in na policah, predstavili pa bomo tudi uspešen trademarketing ob minimalnem investiranju.
Več o programu najdete tukaj .
Konferenca v številkah:
- 4 izvedbe
- 56 predavateljev
- 29 praktičnih primerov
- 3 zanimivi zaključni pogovori
- prek 450 udeležencev
Vidimo se torej v petek, 11. oktobra 2013 na 5. konferenci Marketing in prodaja na policah!