Kako (p)ostati uspešen na policah

06.08.2013  16:36
Manja Pušnik

Konferenca Marketing in prodaja na policah je osrednji FMCG dogodek, ki vsako leto privabi okoli 130 udeležencev

Že veste, kje boste v petek, 11. oktobra? Vabimo vas, da se udeležite 5. konference Marketing in prodaja na policah, saj bo to pester dan za vse, ki živite od prodaje na policah. Govorili bomo o tem, kaj čaka direktorje prodaje FMCG podjetij v letu 2014 ter kaj se bo dogajalo s trgovino v regiji.


Vse marketinške in prodajne strategije in aktivnosti uspejo ali padejo, ko se potrošnik znajde pred prodajno polico ali prodajalcem v trgovini. Na konferenci skušamo prek različnih prispevkov odgovoriti na vprašanje, kako se organizirati, kako delovati na prodajnem mestu (katerega lastnik je nekdo drug), da se bodo vsi predhodni napori izpolnili v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi.

Prijavite se lahko tukaj .


Izjemno zanimiv program

Zagotovo vas zanima, kaj bo v ospredju letošnjega dogodka. K javni razpravi o tem, kakšna je oziroma bo prihodnost trgovine v regiji, vas bo povabil Peter Frankl, direktor in glavni urednik časnika Finance. Anja Vačun ( Coca-Cola ) in Tomaž Arh ( Atlantic Grupa ) bosta predstavila primere dobre prakse celovitih akcij pred in na policah, predstavili pa bomo tudi uspešen trademarketing ob minimalnem investiranju.

Več o programu najdete tukaj .

Konferenca v številkah:

- 4 izvedbe

- 56 predavateljev

- 29 praktičnih primerov

- 3 zanimivi zaključni pogovori

- prek 450 udeležencev

Vidimo se torej v petek, 11. oktobra 2013 na 5. konferenci Marketing in prodaja na policah!

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

11.9. Terjatve: sporne in dvomljive, prevrednotenje ali odpis, davčno priznavanje, DDV
12.9. Kaj morate vedeti o novih možnostih v stečaju in prisilni poravnavi
18.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
18.9. Za slovenska podjetja: Kako do nepovratnih sredstev na Hrvaškem?
20.9. Raziskave in razvoj: prihranki pri davku in stroških, priprava pravilnika in dokumentacije
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
25.9. Nova in obstoječa razkritja konsolidiranih letnih poročilih, ki veljajo od 1.1.2013
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
25.9. Brezplačni Forumi 2013- Dolenjski forum
26.9. Novosti na področju optimizacije spletnih strani
30.9. Konec dober vse dobro! Zaključite prodajne priložnosti še v letu 2013!
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji Novo!
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Rastoči trgi se predstavljajo. Vas zanima?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
8.7. Nagrada Werner von Siemens - rok prijave 8.7.
27.6. Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre
19.6. 1. konferenca: Izzivi in priložnosti družinskega podjetništva

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!