Navade in trendi se v potrošnji neprestano spreminjajo. Kako lahko to izkoristijo trgovci in kako proizvajalci? Kaj bo za uspešnost blagovnih znamk ključno v prihodnosti? Kako organizirati odnose s trgovci in kako voditi promocijske aktivnosti za pospeševanje prodaje? S temi vprašanji in izzivi se bomo ukvarjali na tradicionalni FMCG konferenci Prodaja in marketing na policah, ki bo 11. oktobra v Ljubljani.
Konferenca Marketing in prodaja na policah je osrednji FMCG dogodek, ki vsako leto privabi okoli 130 udeležencev. Do zdaj smo gostili 56 predavateljev, predstavljenih pa je bilo 29 praktičnih primerov.
Prijavite se lahko tukaj .
![]() |
Darko Knez, predsednik uprave hrvaškega Konzuma
|
Po treh letih bo vnovič osrednji govornik konference Darko Knez, predsednik uprave hrvaškega Konzuma. Uvodni predstavitvi bo sledila javna razprava o razvoju trgovine v regiji, ki jo bo vodil Peter Frankl, direktor in glavni urednik časnika Finance. Časnik Finance. Anja Vačun (Coca-Cola) in Tomaž Arh (Atlantic Grupa) bosta predstavila primere dobre prakse celovitih akcij pred in na policah, predstavili pa bomo tudi uspešen trademarketing ob minimalnem investiranju.
Predstavljene bodo najnovejše ugotovitve, kako se spreminjajo navade potrošnikov v jugovzhodni Evropi. Slišali boste tudi, kako spreminjajoče navade in trende v potrošnji lahko izkoristijo trgovci in kako proizvajalci. Predaval bo Yannis Bistis, manager za drobnoprodajne storitve v Jugovzhodni Evropi iz mednarodne korporacije Nielsen, vodilnega svetovnega podjetja v raziskovanju marketinških in potrošniških trendov.
Več o programu najdete tukaj .