Darko Knez iz Konzuma na osrednjem FMCG dogodku

09.09.2013  16:57
Manja Pušnik

Prvi mož hrvaškega trgovske verige bo osrednji govornik na konferenci Marketing in prodaja na policah

Navade in trendi se v potrošnji neprestano spreminjajo. Kako lahko to izkoristijo trgovci in kako proizvajalci? Kaj bo za uspešnost blagovnih znamk ključno v prihodnosti? Kako organizirati odnose s trgovci in kako voditi promocijske aktivnosti za pospeševanje prodaje? S temi vprašanji in izzivi se bomo ukvarjali na tradicionalni FMCG konferenci Prodaja in marketing na policah, ki bo 11. oktobra v Ljubljani.

Konferenca Marketing in prodaja na policah je osrednji FMCG dogodek, ki vsako leto privabi okoli 130 udeležencev. Do zdaj smo gostili 56 predavateljev, predstavljenih pa je bilo 29 praktičnih primerov.

Prijavite se lahko tukaj .



 
Darko Knez, predsednik uprave hrvaškega Konzuma

Po treh letih bo vnovič osrednji govornik konference Darko Knez, predsednik uprave hrvaškega Konzuma. Uvodni predstavitvi bo sledila javna razprava o razvoju trgovine v regiji, ki jo bo vodil Peter Frankl, direktor in glavni urednik časnika Finance. Časnik Finance. Anja Vačun (Coca-Cola) in Tomaž Arh (Atlantic Grupa) bosta predstavila primere dobre prakse celovitih akcij pred in na policah, predstavili pa bomo tudi uspešen trademarketing ob minimalnem investiranju.

Predstavljene bodo najnovejše ugotovitve, kako se spreminjajo navade potrošnikov v jugovzhodni Evropi. Slišali boste tudi, kako spreminjajoče navade in trende v potrošnji lahko izkoristijo trgovci in kako proizvajalci. Predaval bo Yannis Bistis, manager za drobnoprodajne storitve v Jugovzhodni Evropi iz mednarodne korporacije Nielsen, vodilnega svetovnega podjetja v raziskovanju marketinških in potrošniških trendov.

Več o programu najdete tukaj .

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

18.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
18.9. Za slovenska podjetja: Kako do nepovratnih sredstev na Hrvaškem?
20.9. Raziskave in razvoj: prihranki pri davku in stroških, priprava pravilnika in dokumentacije
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
25.9. Nova in obstoječa razkritja konsolidiranih letnih poročilih, ki veljajo od 1.1.2013
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
25.9. Brezplačni Forumi 2013- Dolenjski forum
26.9. Novosti na področju optimizacije spletnih strani
30.9. Konec dober vse dobro! Zaključite prodajne priložnosti še v letu 2013!
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
8.10. Popoldanska akademija: Kako prepoznati davčne, računovodske in druge razlike/prihranke med d.o.o., d.n.o. ali s.p. Novo!
8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
15.10. Vrednotenje nepremičnin in vplivi na davčno osnovo Novo!
15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
8.7. Nagrada Werner von Siemens - rok prijave 8.7.
27.6. Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre
19.6. 1. konferenca: Izzivi in priložnosti družinskega podjetništva

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!