Kako do energetskih prihrankov v hotelih?

16.09.2013  12:26
Manja Pušnik

Velik del hotelskih objektov pri nas spada med energetsko neučinkovite. Katera so tista področja, kjer je možno doseči velike prihranke energije in kakšni so pri tem stroški?

Odgovore na tovrstna vprašanja boste dobili na konferenci o energetski učinkovitosti v hotelski panogi, ki bo 15. oktobra na Ljubljanskem gradu. Namenjena je lastnikom in predstavnikom vodstva hotelov. Njen namen je informirati posameznike, ki so v hotelskih podjetjih odgovorni za investicije in za finance oziroma obvladovanje stroškov ter marketing.

Udeležba na konferenci je brezplačna, prijava pa zaradi omejenega števila mest obvezna!

Prijavite se lahko tukaj .


Dober del hotelskih objektov v Sloveniji izvira iz časov, ko je bila energija občutno cenejša. Odtlej beležimo spremembo odnosa do rabe energije in znaten napredek v energetski učinkovitosti objektov. Danes tako dober del hotelskih objektov v luči energetske učinkovitosti spada med energetsko slabše objekte.

To pomeni, da objekti na eni strani nimajo energetsko in ekonomsko učinkovitega vira energije, na drugi strani pa nimajo ustrezne zaščite pred izgubo energije. Pri tem lastniki nimajo veliko možnosti za učinkovitejše ravnanje brez investicij za izboljšanje energetske učinkovitosti, saj organizacijski ukrepi zaradi nujnosti vzdrževanja prostorskega ugodja niso možni.


Energetska sanacija lahko terja visoke stroške

Objekti so tako potrebni bolj ali manj temeljitih energetskih sanacij. Področja, na katerih je možno in potrebno ukrepati so številna, prav tako je veliko različnih ukrepov, s katerimi je možno doseči izboljšanje energetske učinkovitosti, vendar so med njimi razlike tako po učinkovitosti, primernosti za posamezen objekt in višini investicije ter vračilni dobi.

Energetska sanacija lahko predstavlja znaten finančni zalogaj, ki ga kljub očitni nujnosti izvedbe investicij za znižanje fiksnih stroškov marsikatero podjetje težko umesti v svoj proračun. Financiranje ukrepov za povečanje energetske učinkovitosti po modelu energetskega pogodbeništva omogoča izvedbo ukrepov in takojšnje doseganje prihrankov pri stroških za energijo brez lastne investicije.

Na konferenci bodo predstavljeni:

- primeri dobre prakse,

- konkretna področja, kjer je možno doseči znatne prihranke energije, s tem povezanih stroškov ter izpustov toplogrednih plinov in

- financiranje ukrepov po modelu energetskega pogodbeništva.

Na okrogli mizi ob zaključku konference bodo o svojih izkušnjah in priložnostih, ki se ponujajo v energetski učinkovitosti, govorili predstavniki stroke in predstavniki hotelskih podjetij.

Več o konferenci najdete tukaj .

Partner dogodka je GGE, družba za izvajanje energetskih storitev, d.o.o..

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

30.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
8.10. Popoldanska akademija: Kako prepoznati davčne, računovodske in druge razlike/prihranke med d.o.o., d.n.o. ali s.p.
8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
15.10. Vrednotenje nepremičnin in vplivi na davčno osnovo
15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji
18.10. DDV V MEDNARODNIH POSLIH: tuji DDV, trikotni posli, novosti
22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
23.10. Brezplačni Forumi 2013- Gorenjski forum Novo!
24.10. Poslovne združitve - novosti pri vrednotenju in računovodenju
24.10. Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodja?
25.10. Novo pri dohodkih fizičnih oseb: pokojninska osnova, olajšave za mlade in starejše delavce, REK obrazci Novo!
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
8.7. Nagrada Werner von Siemens - rok prijave 8.7.
27.6. Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!