Kako se spreminjajo navade potrošnikov

17.09.2013  15:00
Manja Pušnik

Predavatelj Yiannis Bistis iz družbe Nielsen bo prvič v Sloveniji razkril kakšen je novi potrošnik

Na peti konferenci Marketing in prodaja na policah - ta bo v petek, 11. oktobra 2013 v prostorih GZS v Ljubljani - boste vsi, ki živite od prodaje na policah, izvedeli marsikaj zanimivega. Med drugim boste prisluhnili Yiannisu Bistisu, ki bo podrobneje predstavil novega potrošnika, navade potrošnikov in trende v Jugovzhodni Evropi.


Izkušnje, praktične primere, ideje, rezultate in izsledke raziskav bodo z vami delili predstavniki podjetij Symphony EYC, GfK Slovenija, Merkur, CMS, Kotanyi, A.T. Kearney, Panvita, Coca-Cola, Atlantic Grupa, Megamix.

Prijavite se lahko tukaj .

Darko Knez, predsednik uprave hrvaškega Konzuma bo po treh letih vnovič osrednji govornik konference. Sledila bo javna razprava o razvoju trgovine v regiji, ki jo bo vodil Peter Frankl, direktor in glavni urednik časnika Finance.



Foto: Urban Štebljaj
Darko Knez, prvi mož Konzuma

V štirih vsebinskih sklopih bomo govorili o tem, kako naj se spreminjajočim se potrošnikom prilagajajo trgovci in proizvajalci, razpravljali bomo tudi o izzivih upravljanja polic in prodajnih ekip, predstavljeni bodo primerih dobre prodajno-marketinške prakse, govorili pa bomo še o uspešnem trademarketingu ob minimalnem investiranju.



 
Yiannis Bistis iz družbe Nielsen

Kdo je Yiannis Bistis

Je direktor oddelka za raziskave maloprodaje družbe Nielsen za območje jugovzhodne Evrope. Odgovoren je za uvajanje podružnic družbe Nielsen in za odnose z maloprodajnimi strankami v jugovzhodni Evropi, obenem pa je tudi vodja skupin oddelkov za raziskave maloprodaje družbe Nielsen v tem delu Evrope, ki obsega države ob Jadranu (Slovenija, Hrvaška, Bosna, Srbija, Črna gora, Makedonija, Albanija) ter Romunijo, Bolgarijo, Turčijo in Grčijo. Kot gostujoči predavatelj nastopa na številnih kongresih in srečanjih trgovcev po vsej jugovzhodni Evropi.

Družbi Nielsen se je pridružil leta 1999 , pred tem je bil zaposlen v industriji tiskanih medijev kot vodja oglaševanja in v oglaševalski industriji kot skrbnik strank. Študiral je ekonomijo in v 80. letih diplomiral na Ekonomski univerzi v Atenah.

Več o programu najdete tukaj .


 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
25.9. Nova in obstoječa razkritja konsolidiranih letnih poročilih, ki veljajo od 1.1.2013
25.9. Le še 2 dni za prijavo! 59. M fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
25.9. Brezplačni Forumi 2013- Dolenjski forum
30.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
30.9. Konec dober vse dobro! Zaključite prodajne priložnosti še v letu 2013!
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
8.10. Popoldanska akademija: Kako prepoznati davčne, računovodske in druge razlike/prihranke med d.o.o., d.n.o. ali s.p.
8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava Novo!
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
15.10. Vrednotenje nepremičnin in vplivi na davčno osnovo
15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji
18.10. DDV V MEDNARODNIH POSLIH: tuji DDV, trikotni posli, novosti
22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
24.10. Poslovne združitve - novosti pri vrednotenju in računovodenju
24.10. Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodja?
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
8.7. Nagrada Werner von Siemens - rok prijave 8.7.
27.6. Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!