(Foto) Energijo namenite hotelskim gostom!

15.10.2013  12:42
Manja Pušnik

Tako svetuje strokovnjak Matija Vojsk, ki je na strokovnem srečanju o energetski učinkovitosti v hotelski industriji predstavil možnosti stroškovne optimizacije v hotelirstvu

Na Ljubljanskem gradu so se zbrali priznani energetski strokovnjaki in razpravljali o energetski učinkovitosti v hotelski industriji. Velik del hotelskih objektov pri nas spada med energetsko neučinkovite. Katera so tista področja, kjer je možno doseči velike prihranke energije in kakšni so pri tem stroški so skušali odgovoriti na dogodku, ki ga je organizirala Poslovna akademija časnika Finance. Na strokovnem srečanju se je zbralo okoli 90 udeležencev.

Tri od petih največjih slovenskih hotelirskih skupin, to so: Sava Turizem, Terme Krka in Hoteli Bernardin, so v zadnjih štirih letih beležili rasti prihodkov. Kljub rasti prihodkov pa so te hotelske skupine beležile znaten padec donosnosti, ki jo je spremljala visoka in naraščajoča stopnja zadolženost, je pojasnil Matija Vojsk, vodja področja za svetovanje iz PricewaterhouseCoopers. Rast prihodkov in padec donosnosti ob visoki in naraščajoči zadolženosti slovenskih hotelirjev je jasen signal za potrebo po preudarnem upravljanju stroškov, ki so v zadnjih štirih letih naraščali hitreje od prihodkov. «Našim naročnikom tako pomagamo znižati stroške nabave in optimizirati stroške dela, ki pri velikih hotelskih skupinah predstavljajo več kot 50 odstotkov vseh operativnih stroškov,» je povedal Vojsk.

EU sofinancira 93 projektov

Miha Jazbinšek, soustanovitelj in prokurist svetovalnega podjetja MK je predstavil financiranje URE projektov in turistične infrastrukture s pomočjo evropskih strukturnih skladov. V okviru finančne perspektive EU v obdobju od leta 2007 do 2013 je tako sofinanciranih 93 projektov, celotna vrednost projektov je ocenjena na 460 milijonov evrov, od tega znaša skupna vrednost sofinanciranja kar 125 milijonov evrov.

V novi finančni perspektivi Evropske unije za uresničevanje kohezijske politike EU v obdobju od leta 2014 do leta 2020 pa bo na voljo 3,3 milijarde evrov. Tako bo zahodna Slovenija prejela 860 milijonov evrov evropskih sredstev, vzhodi del države pa 1,12 milijarde evrov. Za področje prometa in okoljske infrastrukture ter trajnostne rabe energije bo iz Kohezijskega sklada na voljo dobrih 1,06 milijarde evrov, vsi razvojni strateški dokumenti za obdobje 2014-2020 pa vključujejo »zeleni vidik«. Zato bo potrebno prestrukturiranje obstoječih podjetij in gospodarstva v energetsko, snovno, okoljsko in družbeno učinkovito gospodarstvo.

Poglejte si fotograske utrinke s srečanja energetskih strokovnjakov na Ljubljanskem gradu!


Foto: Nejc Lasić

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 5.00 ( 1 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

18.10. DDV V MEDNARODNIH POSLIH: tuji DDV, trikotni posli, novosti
22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
23.10. Popoldanska akademija: Kako prepoznati davčne, računovodske in druge razlike/prihranke med d.o.o., d.n.o. ali s.p.
23.10. Brezplačni Forumi 2013- Gorenjski forum
24.10. Poslovne združitve - novosti pri vrednotenju in računovodenju
24.10. Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodja?
25.10. Novo pri dohodkih fizičnih oseb: pokojninska osnova, olajšave za mlade in starejše delavce, REK obrazci
8.11. Vrednotenje sredstev v računovodskih izkazih s poudarkom na novostih in slabitvah
12.11. 60. Marketinški fokus: Ali bomo marketinški zmagovalci ali je dovolj preživetje?
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
14.11. Optimiziranje obdavčitev in ugodnosti službenih vozil
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
22.11. Kako pridobiti evropska nepovratna sredstva na Hrvaškem?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
26.11. Praktična analiza vsebine bilanc: kako najti skrite »manipulacije«
27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
2.10. Nagrada Werner von Siemens
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!