'Imeti mora zdravo kmečko pamet'

30.11.2007  13:07

Z javno razpravo o tem, kakšno bo neposredno trženje v prihodnosti, se je zaključil 27. Marketinški fokus

Neposredno trženje je v Sloveniji slabo razvito predvsem iz dveh razlogov: ker je merljivo in kruto, je na okrogli mizi Marketinškega fokusa o tem, kakšno bo neposredno trženje v prihodnje, povedal Milan Matos, direktor Mladinske knjige. Zanimivo je opredelil tudi glavne lastnosti, ki jih mora imet dober tržnik. "Najprej mora imeti zdravo kmečko pamet, biti pa mora tudi pošten in zelo strokoven." Da mora znati poslušati stranke, pa je k temu dodoal še Duško Kos iz Linea Directa.



 
Navade uporabnikov se spreminjajo, zato je treba iskati vedno nove kanale, kako najbolj učinkovito komunicirati z njimi, je iz svojih izkušenj povedal direktor Mladinske knjige Milan Matos.

Ne pozabite na komuniciranje

Sogovorniki javne razprave, ki jo je vodil Primož Hvala, predsednik Društva za marketing Slovenije, so se strinjali, da morajo tržniki vsakega posameznika obravnavati kot potencialno stranko in da morajo še posebno pozornost namenjati komuniciranju. "Orodja, s katerimi dosegamo stranke, se spreminjajo. Zdaj je na primer aktualen internet in interaktivna komunikacija. Spreminjale pa se bodo tudi navade uporabnikov, zato bo treba iskati vedno nove kanale, kako bi lahko najbolj učinkovito dosegli uporabnike," je poudaril Matos.

Dobro sodelovanje z naročniki

Zelo pomemben za uspešno delo je tudi dober odnos z naročniki. Pri tem Maja Golob, direktorica družbe Spago, najbolj pogreša to, da bi jih naročniki v strateško načrtovanje vključevali že takoj na začetku in ne šele potem, ko so napake že storjene in gre le še za gašenje požara. To se sicer praviloma dogaja le pri novih naročnikih, kasneje pa je sodelovanje bolj utečeno. Poleg tega si želi tudi, da bi se naročniki bolj poglobili v rezultate marketinških analiz. "Če želiš imeti dober dialog s strankami, ga moraš graditi na malenkostih."

Enotnega mnenja so bili sogovorniki tudi glede poprodajnih aktivnostih, in sicer da jim je treba nameniti več pozornosti. "Tega imamo sorazmerno malo, kljub temu da so odzivi ljudi zelo dobri. To je najpogostejša napaka podjetij in velika neizkoriščena priložnost," pa je ob koncu dodala Golobova.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

8.11. Vrednotenje sredstev v računovodskih izkazih s poudarkom na novostih in slabitvah
12.11. 60. Marketinški fokus: Ali bomo marketinški zmagovalci ali je dovolj preživetje?
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
13.11. Seminar - Izdelava vsebin in komuniciranje v letnem poročilu
14.11. Optimiziranje obdavčitev in ugodnosti službenih vozil
15.11. Delavnica: ABC vstopanja na nemški trg Novo!
21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
22.11. Kako pridobiti evropska nepovratna sredstva na Hrvaškem?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
26.11. Praktična analiza vsebine bilanc: kako najti skrite »manipulacije«
26.11. Brezplačni Forumi 2013- Notranjski forum
27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
29.11. Slabitve finančnih sredstev (MSRP 39), razkritja poštene vrednosti (MSRP 13) in novosti MSRP 9
25.10. Novo pri dohodkih fizičnih oseb: pokojninska osnova, olajšave za mlade in starejše delavce, REK obrazci
22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
2.10. Nagrada Werner von Siemens
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!