17 SMK 

Enzo SmrekarEnzo Smrekar, MBA, višji izvršni direktor in član uprave in predsednik 17. SMK

Je član uprave Droga Kolinska d.d. in višji izvršni direktor v Atlantic Grupa. Član upravnega odbora SZO in SOZ. Poslovno pot je pričel 1988 v podjetju Philip Morris kjer je v osmih letih dodobra spoznal področje trženja v vodilni mednarodni družbi. Leta 1995 je s samo 29 leti postal generalni direktor v mednarodnem podjetju Diageo za področje Slovenije, Hrvaške in BiH, ki ga je uspešno vodil pet let. Po preteku mandata se je preizkusil v podjetniških vodah in med drugim ustanovil in vodil podjetje za poslovno svetovanje na področju trženja za mednarodna podjetja prisotna v regiji kot so: LVMH, Diageo in Swedish Match. Poslovno svetovanje ga je pripeljalo do projekta združitve Droge in Kolinske kjer se je leta 2005 zaposlil kot izvršni direktor trženja. V tem času je vodil združevalni proces na področju trženja, sodeloval pri prevzemih in integracijah v regiji (Grand, Soko Štark, Tobex,...) ter v projektu Fokus z odprodajo nestrateških blagovnih znamk ter reorganizacijo strukture. S sodelavci je z Argeto prejel tri lokalne EFFIE nagrade in kot prva slovanska blagovna znamka tudi EURO EFFIE. Leta 2008 je postal član uprave in COO Droge Kolinske odgovoren za vse strateške poslovne enote z letnimi prihodki preko 380 milijonov evrov. Kot COO je v podjetju uveljavil tržno logiko ter občutno izboljšal poslovanje in dvignil EBITDA maržo z 12 na 18%. Del svojega časa kot coach - mentor nameni prenosu znanj in izkušenj mladim managerjem v okviru programov CEED, IEDC MBA in AMCHAM young professionals.  

 
   

 Peter Frankl, direktor in urednik Financ
Urednik Financ je vse od leta 1995, pri tem časopisu dela od njegovega nastanka - leta 1992. Pred tem je delal pri reviji Gospodarski vestnik in časopisu Delo. Kot komentator je sodeloval pri Sobotni prilogi Dela, časopisu Dnevnik in ameriškem poslovnem mesečniku Institutional Investor. Peter Frankl je rojen leta 1965, študiral je na ljubljanski fakulteti za novinarstvo, izobraževal se je tudi na ameriški univerzi Stanford ter na številnih seminarjih različnih evropskih ustanov. Časnik Finance d.o.o. izdaja tudi reviji Manager, Moje Finance in Medicino Danes, se ukvarja s poslovnimi konferencami ter seminarji in izdaja tudi najažurnejši in najbolj obiskan slovenski poslovni internetni portal - www.finance.si. Finance so del podjetaj Bonnier Business Press, švedskega poslovno-založniškega koncerna, ki ima v lasti poslovne časopise v 10 državah.

 
   

Tatjana PogačnikTatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije Časnika Finance
Tatjana je leta 1997 končala ljubljansko ekonomsko fakulteto. Prve delovne izkušnje si je pridobila kot predavateljica ekonomskih predmetov na srednji gradbeni in ekonomski šoli v Ljubljani. Leta 1998 se je zaposlila na ministrstvu za gospodarstvo v direktoratu za ekonomske odnose s tujino. Sodelovala je pri sklepanju meddržavnih gospodarskih sporazumov, pri oblikovanju stališč in pogajalskih izhodišč RS za določena področja. letih 1999 in 2000 je stažirala na slovenskih veleposlaništvih v Zagrebu in Bratislavi ter pridobila diplomatske izkušnje na delovnem mestu svetovalca za ekonomske odnose. Leta 2003 je sprejela povabilo takratnega direktorja Financ Jurija Giacomellija in se zaposlila na Financah. Kmalu po tem je postala vodja Poslovne akademije Financ. Sodeluje v številnih programskih odborih konferenc in komisijah, katere organizira Poslovna akademija Finance.
 

 
   

Uroš CvetkoUroš Cvetko je od leta 2004 je izvršni direktor podjetja VALICON, kjer je odgovoren za vodenje podjetja, prestrukturiranje, geografsko širitev in razvoj svetovalne dejavnosti. Zaključil je BA Economics & Management na Oxford University (1995-1998), pred tem pa International Baccalaureate, UWCAD v Devinu, Italija (1993-1995). 2001-2003 bil svetovalec v mednarodnem podjetju McKinsey & Co., delal v Pragi in Zagrebu (vodenje in sodelovanje na številnih svetovalnih projektih s področja prodaje, trženja in organizacije v telekomunikacijski in naftni industriji. Eden od soustanoviteljev prve McKinsey pisarne v regiji (Zagreb)). V letih 2000-2001 vodja splošnega računovodstva, Goodyear Engineered Products, Kranj. 1998-2000 poslovni analitik, Sava Tires/Goodyear, Kranj, Bruselj. Večkrat sodeloval s predavanji in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (SMK, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja. 

 
   

Maja Makovec BrenčičDr. Maja Makovec Brenčič je izredna profesorica za področji mednarodnega poslovanja in trženja. Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in univerzah v tujini predava predmete Mednarodno trženje, Mednarodno poslovanje, Strateško trženje, Medorganizacijsko trženje, Trženje v športu. Je predsednica Društva za marketing Slovenije in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ, predsednica 11. in 12. Slovenske marketinške konference, članica marketinškega sveta OKS in predsednica komisije nagrade SPORTO. Je tudi soustanoviteljica in predsednica Študentske poslovne konference, ki povezuje raziskovalno delo študentov s potrebami podjetij. Je članica vrste slovenskih in mednarodnih strokovnih ter znanstvenih združenj s področja trženja in mednarodnega poslovanja (AIB, EIBA, AMA) in predstavnica izvršnega odbora največjega evropskega akademskega združenja za trženje (EMAC). Objavlja v uglednih znanstvenih in strokovnih revijah s področja trženja in mednarodnega poslovanja, tako doma kot v tujini. Njena bibliografija obsega preko 200 znanstvenih in strokovnih objav. Raziskovalno se osredotoča predvsem na internacionalizacijo podjetij, trženje na podlagi odnosov in povezanost trženja ter prodaje. Svoja znanja prenaša tudi v slovenska mednarodno delujoča podjetja, saj svetuje na področju internacionalizacije, razvoja trženja in trženjskih strategij.

 
   

 Sašo Dimitrievski je mlajši partner in eden od izvršnih direktorjev Pristop skupine. Svojo poklicno pot je začel že leta 1995, ko je še v času študija na Fakulteti za elektroniko in Fakulteti za arhitekturo organiziral prvo interaktivno multimedijsko razstavo Time Space. Leta 1996 je s partnerji ustanovil podjetje za nove medije - RenderSpace, ki ga je nekaj let tudi vodil. Izvršni direktor Pristop skupine postane leta 2003, sprva kot vodja razvoja poslovnih modelov na področju novih medijev, od leta 2005 pa je odgovoren za celotni strateški razvoj skupine, razvoj novih storitev, marketinški in integriran tržno-komunikacijski nastop in prenos znanj na ključne naročnike. Je pobudnik in soustanovitelj svetovalskega marketinškega oddelka znotraj Pristop skupine kot tudi nekaterih ostalih agencijskih produktov in metodologij. Vključuje se predvsem v procese svetovanja ter strateškega in marketinškega načrtovanja. Specializiran je predvsem za področje telekomunikacij, trgovine, medijev in z njimi povezanih poslovnih modelov nove ekonomije. Je vabljen predavatelj in avtor številnih strokovnih prispevkov ter član združenj na področju marketinga in novih medijev. 

 
   

Pilgram manjšaGregor Pilgram je v zavarovalnici Generali zaposlen od leta 1999, ko je delal kot vodja kontrolinga, v letu 2000 je prevzel odgovornosti vodje notranje revizije in dve leti kasneje je postal direktor Finančnega sektorja. Na mesto člana uprave za področje financ Generali zavarovalnice d.d. je bil imenovan v začetku leta 2004. S 1. januarjem 2008 prevzel vodenje Generali Zavarovalnice d.d. kot predsednik uprave.  

 
   

Neil MorleyNeil Morley se je preselil v Slovenijo leta 2010 in se pridružil podjetju Akrapovič kot direktor marketinga in clan uprave. Odgovoren je za celotno komuniciranje vseh štirih globalnih enot, največ pa se ukvarja z izpušnimi sistemi motorjev in avtomobilov.
Akrapovič je pionir na področju uporabe titana in karbonskih vlaken in številka 1 v tehnologiji na področju dirk in premium izpušnih sistemov z 63 svetovnimi prvenstvi v vseh oblikah avtomobilskih dirk, kjer uporabljajo Akrapovičeve proizvode. Neil ima zanimiv CV saj je 15 let preživel v "svetu avtomobilizma" in 5 let v "svetu motociklizma" na različnih vodilnih položajih v prodaji in marketingu. To vključuje tudi 5 let v ZDA kot izvršni direktor Bentleyja in nedavno tudi 5 let pri Triumph Motorcycles v Veliki Britaniji, kjer je bil vodja marketinga na globalni ravni.
Trenutno Neil pokriva strategijo blagovne znamke Akrapovič, produktno vodenje in celoten komunikacijski spekter, torej PR, oglaševanje, ... na 60 trgih, dela pa tudi s 100 neodvisnimi distributerji.

 
 

Hvala vsem, ki ste soustvarjali letošnjo SMK in prispevali svoj delež k uspehu trženjskega dogodka leta!

Veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 18. Slovenski marketinški konferenci.

Vaše mnenje šteje. Izpolnite anketo SMK.

Prezentacije avtorjev, ki so dovoli objavo, so vam na voljo tukaj.

Kupon za udeležence SMK s 30% popustom.
Klikni za več informacij.
Intersport

 

 
 Pokrovitelji:                Organizatorja:
 
IBM
 
 
 zavarovalnica triglav
 Studio Moderna
       Logo Finance
                 
 tsmedia-120.1331805317.png

Pošta Slovenije 

Identiks 
 
 
 
NOmea
 
      DMS 
 
telekom-200.1333031998.png
 Zelene doline Zlatarna Celje   Intersport          

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA

Level 3
 Jezeršek logo  Kras logo 120  Optika Clarus  
Tenzor
       
 Nizozemska, DNevi energetikov 2011, logotip  Fini oglasi  spark-120.1336377289.png  
Poli
         
                 
 
Natureta
 Žito  goopti logo  
Banka Celje
 Sinhro        
                 
 
karnion-logo-180.1337202269.png
 
HIT
 Samsung