17 SMK 


Luca S. Paderni, podpredsednik, glavni analitik, Forrester: Vključevanje življenjskega cikla porabnika: vnovično definiranje trženja okoli strank, da ostanemo pomembni

Medtem ko osveščeni potrošniki in dejavna konkurenca nenehno izzivajo položaj blagovnih znamk na trgu, se napredni vodilni tržniki zoperstavljajo izzivom in reorganizirajo svoje programe ter celotne družbe, da bi obvladali pretok podatkov porabnikov. Njihov cilj? Ustvarjanje prilagojenih in mamljivih izkušenj blagovnih znamk vzporedno z življenjskim ciklom strank.

Razpravljali bomo o naslednjih vprašanjih:
• Zakaj je vključevanje življenjskega cikla porabnika pomembnejše kot kdaj koli prej?
• Katere so ključne ovire, s katerimi se srečujejo tržniki, ko sprejemajo življenjski cikel porabnika?
• Kaj se lahko naučimo tistih, ki so že zgodaj vključili življenjski cikel potrošnika?

Dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič, Studio Moderna: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta

Internet je spremenil tržne razmere. Konkurenca se pojavi hitreje, podjetja so bolj agilna, potrošnikova pričakovanja se večajo, meje skoraj ne obstajajo več, množica informacij je enostavno dostopna... Vsak dan zahteva odzivnost in prilagajanje. Pojavil se je nov, dinamičen poslovni model, ki sili tradicionalna podjetja v »internetizacijo«, ne glede na dejavnost.
• Kako internet spreminja tradicijo in kupce?
• Stilago - spletni modni klub (online prodaja)
• Kako ohraniti enostavnost v kompleksnem okolju?
• Izzivi on-line marketinga in prodaje

Roman Dobnikar, Petrol: Z novim prodajnim kanalom do 1+1=3

V predavanju bo pokazal, da skrben prenos znanj o co-brandingu ter uvajanja novih prodajnih kanalov v prakso prinaša izjemne uspehe za podjetja. V Skupini Petrol smo namreč z lansiranjem izdelka Kava na poti združili moči dveh blagovnih znamk, združili smo znanja dveh podjetij ter dokazali, da se povpraševanje dejansko lahko ustvari na način, da ljudje sami zaznajo potrebo po novem.

Hkrati nam trg kaže, da je vedno več prostora tudi za nov segment storitev, kjer so potrošniki, v večji meri kot še pred časom, udeleženi v sam proces priprave izdelkov (t.i. "do it your self" segment).

Julian Boulding, ustanovitelj podjetja thenetworkone: Od srca do glave in spet nazaj: kako je internet za vedno spremenil trženje

V prispevku bo govoril o treh temah:
Vpogled v potrošnika: kako bodo hipotetične raziskovalne tehnike, kot so fokusne skupine in vprašalniki, zamenjale analize družbenih pogovorov in družbenih medijev v realnem času in opazovanje dejanskih dejavnosti
Tržne komunikacije: kako so se komunikacije premaknile iz »predvajanja« v »dolžnost« - in kam jih bo ponesla vsebina, ki temelji na potrošnikih
• Vloga blagovnih znamk: kako je dostop do informacij potrošnikom omogočil, da »pogledajo čez zid blagovne znamke« in vidijo podjetje, ki stoji za znamko - in kaj to pomeni za strategije blagovne znamke.

Zaključil bo s »tremi novimi zlati pravili« za tržnike v letu 2012. Predstavitev bo svobodomiselno podkrepljena s primeri domišljijskega razmišljanja in kreativnosti iz
vsega sveta, kar bo poskrbelo za malce zabave in za informiranje!

Tomaž Arh, Atlantic Grupa: Primer Argeta - nujnost integracije marketinga in R&D za doseganje večje konkurenčnosti

Odgovorni za vodenje blagovne znamke Argeta so si kot strateški cilj zadali, da mora Argeta v Evropi, v segmentu mesnih in ribjih namazov, postati vodilna blagovna znamka. Tako ambiciozen cilj je možno doseči le z zelo dodelano organizacijo, temu prilagojenimi procesi in področji odgovornosti, ki v središče postavijo potrošnika na način, da omogočijo zadovoljevati njegove potrebe stroškovno in tudi prihodkovno učinkovito. Za dosego zadanih strateških ciljev je podjetje Droga Kolinska konec leta 2007 spremenilo organiziranost podjetja, temu prilagodilo procese poslovanja in področja odgovornosti. Iz dotedanje enovite organizacije so se naredila tki. 'poslovna področja'.

Prispevek bo pokazal, kako je sprememba organiziranosti Poslovnega področja delikatesni namazi, znotraj katere je bila ena od glavnih sprememb združitev Oddelka za marketing z R&D oddelkom v Sektor za marketing, pripomogla k večji stroškovni in prihodkovni učinkovitosti blagovne znamke Argeta.

V prispevku bo prikazano, da so spremembe v organiziranosti, v povezavi s področji odgovornosti, dosegle svoje cilje. O pozitivnih učinkih, profitabilnosti, razvoju števila novih izdelkov in drugih tudi v številkah! 


Wim Biemans, Univerza v Groningenu: Vloga marketinga v uspešnem inoviranju

Tržni dejavniki so bistvenega pomena za uspešne inovacije. Marketinški oddelki v podjetjih so primarno odgovorni za implementacijo teh dejavnikov med procesom inovacije.


Toda, kateri so ti ključni dejavniki uspeha? Na kaj naj se osredotoči marketing? In ali je to resnično le delo marketinga?


Mag. Branko Greganovič: Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju

V predavanju bo v ospredju učinkovita uporaba marketinških znanj. Govorili bomo o kupcu vs. kanalu, pomenu razumevanja profitabilnosti kupca, optimizaciji kompleksnosti, o odgovornosti tržnikov in drugih temah.

Jožek Gruškovnjak, IBSG, Cisco Systems: Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija?

V prispevku se bo posvetil izkoriščanju sodobnih tehnologij za izboljševanje poslovanja. Tehnologija ima namreč zelo močan vpliv na obnašanje in pričakovanja kupcev ter delovanje organizacije kot takšne.

Ogledali si bomo rezultate raziskave »My Shopping, My Way«, ki jo je opravila skupina Cisco IBSG na temo vpliva tehnologij na obnašanje kupcev ter reakcije nekaterih organizacij na novo stanje (npr. Wallgreens, Tesco, ...). Posvetili se bomo tudi povezovalni vlogi, ki jo lahko (pravzaprav mora) igrati marketing v organizaciji - povezovanje poznavanja zahtev trga z razvojem, prodajo in podporo ter orkestracija celovitega izkustva (experience) kupcev ozirom strank pri stikih z organizacijo.


Dimis Michaelides, Performa: Kako vključiti ustvarjalnost v podjetje

Inovacija prinaša bistveno vrednost podjetjem, trajnostna inovativnost je morda celo edini način za preživetje podjetij v teh težkih časih. Na srečo lahko 'nekreativna' podjetja postanejo kreativna, že kreativna pa postanejo še kreativnejša.

Torej, kako lahko inovacije postanejo del DNK v podjetju? In zakaj je to pomembno za tržnike?

Dimis Michaelides vam bo pokazal, kako lahko to naredimo. Trdi namreč, da je inovativna organizacij pametna sinteza virov učinkovite ustvarjalnosti in ustrezne organizacijske strukture ter kulture. S kančkom magije in s pomočjo strokovne analogij iz starega Egipta, sodobne umetnosti in referenc podjetij kot so Procter & Gamble, Toyota, Ferrari, IBM in Apple bo Dimis predstavil dvanajst elementov oziroma gonilnikov inovacij, ki so potrebni, da bi inovacije uspevale v vsaki organizaciji: talent, energija, metoda, posameznik, skupina, cilj, sistem, ideje, vključenost, svoboda, humor, tveganje.


 

Hvala vsem, ki ste soustvarjali letošnjo SMK in prispevali svoj delež k uspehu trženjskega dogodka leta!

Veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 18. Slovenski marketinški konferenci.

Vaše mnenje šteje. Izpolnite anketo SMK.

Prezentacije avtorjev, ki so dovoli objavo, so vam na voljo tukaj.

Kupon za udeležence SMK s 30% popustom.
Klikni za več informacij.
Intersport

 

 
 Pokrovitelji:                Organizatorja:
 
IBM
 
 
 zavarovalnica triglav
 Studio Moderna
       Logo Finance
                 
 tsmedia-120.1331805317.png

Pošta Slovenije 

Identiks 
 
 
 
NOmea
 
      DMS 
 
telekom-200.1333031998.png
 Zelene doline Zlatarna Celje   Intersport          

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA

Level 3
 Jezeršek logo  Kras logo 120  Optika Clarus  
Tenzor
       
 Nizozemska, DNevi energetikov 2011, logotip  Fini oglasi  spark-120.1336377289.png  
Poli
         
                 
 
Natureta
 Žito  goopti logo  
Banka Celje
 Sinhro        
                 
 
karnion-logo-180.1337202269.png
 
HIT
 Samsung