-
Dr. Aleksander Zadel, Inštitut C.A.R.:
Kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas?
• doktor psihologije, zaposlen kot direktor Inštituta za osebni razvoj Corpus, Anima, Ratio.
• Soustanovil je kadrovsko agencijo Competo. Je predstojnik oddelka za Biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in tehnologijo, Univerze na Primorskem, kjer tudi predava.
• Kot svetovalca ga najemajo domača in tuja podjetja, ki jim pomaga pri projektih razvoja tehnik vodenja, motivacije, kadrovske politike in razvoja osebnih ter managerskih potencialov zaposlenih.
|
-
Axel Steuernagel, Studio Moderna: Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta
• Študiral je poslovno administracijo in politične vede v Münchnu in Bologni
• Delal je za vodilno evropsko medijsko družbo Bertelsmann, v 2000 postal izvršni direktor ene Bertelsmannovih internetnih podjetij. Doživel je prvi razmah e-trgovine v Evropi.
• V 2003 je začel z delom pri McKinsey & Company kot direktor področij trgovine na drobno, medijev in blago široke porabe
• V 2006 je postal je CEO za CEE regijo pri vodilnem kataloškem podjetju Quelle. Povečal je prihodke podjetja s 100 na 200 mio EUR,predvsem s preoblikovanjem v podjetje z e-trgovino.
• Menedžmentu SM se je pridružil 2010 in zgradil divizijo e-trgovino Stilago, ki deluje že v 9 državah.
|
-
Jožek Gruškovnjak, IBSG: Marketing: Kakšna je vaša tehnološka strategija?
• Direktor v skupini za strateško svetovanje IBSG (Cisco® Internet Business Solutions Group) in dela na področju hitro rastočih trgov.
• Ima več kot 20 let izkušenj v svetovanju, vodenju, menedžmentu in podjetništvu. Diplomiral iz računalništva na Fakulteti za elektrotehniko in računalništvo na Ljubljani in ima MBA z IEDC, poslovne šole Bled.
• S partnerji je ustanovil in vodil NIL, vodilno slovensko podjetjue za omrežne komunikacije. Na Ciscu je zaposlen od leta 1998, v podjetju pa je zasedal različne vodstvene položaje.
• Razvijal je odnose z vladami in vodilnimi poslovneži ter jim pomagal pri razumevanju in povezovanju novih tehnologij in poslovnih modelov.
|
-
Dr. Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners: How to Boost Profit through Power Pricing
 • izjemen strokovnjak za strategijo, trženje in oblikovanje cen,
• med poslovneži znan kot najvplivnejši managerski mislec v Evropi
• napisal je več kot 30 knjig o oblikovanju strategije, tržnih prijemih in cenovni politiki, ki so prevedene v več kot 20 jezikov
• leta 1985 je ustanovil družbo Simon-Kucher & Partners za svetovanje na področjih globalne strategije in trženja, ki deluje v 18 podružnicah v Evropi, ZDA in Aziji pred tem je poučeval poslovno ekonomijo na univerzah v Mainzu in Bielefeldu
• kot gostujoči profesor pa tudi na univerzah v Harvardu in Stanfordu, na London Business School, INSEAD in MIT
|
-
Dimis Michaelides Proforma:
Kako vpeljati kreativnost v podjetje (Good morning magic)
 • svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga
• kot poslovnež in kreativec/snovalec Dimis združuje edinstvene izkušnje s področja nastopanja in čaranja, saj slušateljem vedno ponudi inspirativen nastop
• na interaktiven način predstavitve svojega nastopa še tako nekreativno bistvo predstavi kot kreativno
• v svojih nastopih rad izpostavi oz. predstavi, kako inovacije spremenijo vsakodnevno življenje
|
-
Julian Boulding, thenetworkone: Od čustev do razuma in nazaj: kako je internet za vedno spremenil marketing?
• Je direktor podjetja thenetworkone, ustanovljenega leta 2003.
• Boulding sodeluje s številnimi vodilnimi podjetji in več kot 300 vodilnimi inovativnimi ter kreativnimi agencijami po vsem svetu.
• Je svetovalec številnim podjetjem, kot so: Johnson&Johnson, Exxon Mobil, Nokia Vetu, Glenfiddich whiskey, Dayson in Honda.
• Pred pridružitvijo podjetju thenetworkone je Boulding delal v agenciji DMB&B Group in bil odgovoren za uspešnost kampanj številnih naročnikov (Procter & Gamble, M&M Mars, Avon and Philips Electronics).
|
-
Win Biemans, Univerza v Groningenu:
Vloga marketinga v uspešnem inoviranju
• Ugleden mednarodni strokovnjak na področju razvoja in trženja inovacij.
• Svetovalec številnim mednarodno uspešnim podjetjem.
• Mnenja, da je uspešen razvoj novih izdelkov predvsem stvar ustvarjanja in upravljanja pravih povezav - med posamezniki znotraj organizacije, med oddelki ter z zunanjimi deležniki.
• V prispevku o tem, da so tržni dejavniki so bistvenega pomena za uspešne inovacije. Marketinški oddelki v podjetjih so primarno odgovorni za implementacijo teh dejavnikov med procesom inovacije. Toda, kateri so ti ključni dejavniki uspeha?
|
-

Kdo bo bo pridružil dosedanjim dobitnikom naziva Marketinški direktor leta?
Za naziv se potegujejo Eva Aljančič (Si.mobil), Ladeja Godina Košir (Delo) in Matjaž Grm (Adria Mobil).
|
-
Peter Frankl, direktor in urednik časnika Finance, moderator okrogle mize "Simple and smart"
»Danes ne živimo več le v Sloveniji, ves svet je postal velika konkurenca.« je poudaril Peter Frankl, direktor in urednik časnika Finance ter član programskega sveta SMK.
Meni, da je trženje pravzaprav spoznavanje kupca. Kako ga spoznavati z vse manj denarja? »Moramo biti pametnejši in učinkovitejši. Pripravljeni moramo biti na spremembe.«
|
-
Tomaž Arh, Atlantic Grupa:
Primer Argeta - nujnost integracije marketinga in R&D za doseganje večje konkurenčnosti
• Od 2004 naprej zaposlen v Kolinski, kasneje Droga Kolinski in trenutno v Atlantic Grupi na poziciji direktor marketinga v strateški poslovni enoti delikatesni namazi
• Do 2004 solastnik in direktor oddelka ad hoc raziskav v slovenski podružnici GfK (mednarodna korporacija za tržne raziskave)
• Več kot 20 let izkušenj v marketingu, od 2008 do 2011 član upravnega odbora DMS, Marketinški direktor leta 2009
• Diplomiran psiholog, Univerza v Ljubljani
|
-
Okrogla miza z vabljenimi gosti o naslovni temi konference: "Simple and smart"
Uvod v pogovor: Selda Senkaya*, direktorica marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo, IBM
Pogovor z gosti: Nikola Žinić (Bruketa & Žinić), Selda Senkaya (IBM) in drugi
Vodi: Peter Frankl, Finance
|
-
"Hiter tempo v poslovnem okolju in osebnem življenju, stres in podobno vedno več ljudi usmerja v šport in rekreacijo. Poleg pridobivanja in ohranjanja kondicije za vsakodnevne napore ne smemo prezreti številnih pozitivnih psiholoških učinkov. Tek je vedno bolj priljubljen, saj ga z lahkoto prilagajamo svojim zmožnostim in urniku. Z INTERSPORT-om smo za uspešen start drugega dne marketinške konference za vas pripravili osvežujoč jutranji tek. Pridružite se nam lahko vsi, redni in manj redni tekači ali čisti začetniki, prinesite le svojo tekaško opremo. Ne pozabite, šport in tek je za vsakogar, mi pa ga bomo v skladu s sloganom »Šport ljudem« omogočil tudi na tem dogodku."
Urban Praprotnik, tekaški trener INTERSPORT
|
Luca S. Paderni, podpredsednik, glavni analitik, Forrester: Vključevanje življenjskega cikla porabnika: vnovično definiranje trženja okoli strank, da ostanemo pomembni
Medtem ko osveščeni potrošniki in dejavna konkurenca nenehno izzivajo položaj blagovnih znamk na trgu, se napredni vodilni tržniki zoperstavljajo izzivom in reorganizirajo svoje programe ter celotne družbe, da bi obvladali pretok podatkov porabnikov. Njihov cilj? Ustvarjanje prilagojenih in mamljivih izkušenj blagovnih znamk vzporedno z življenjskim ciklom strank.
Razpravljali bomo o naslednjih vprašanjih:
• Zakaj je vključevanje življenjskega cikla porabnika pomembnejše kot kdaj koli prej?
• Katere so ključne ovire, s katerimi se srečujejo tržniki, ko sprejemajo življenjski cikel porabnika?
• Kaj se lahko naučimo tistih, ki so že zgodaj vključili življenjski cikel potrošnika?
Dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič, Studio Moderna: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta
Internet je spremenil tržne razmere. Konkurenca se pojavi hitreje, podjetja so bolj agilna, potrošnikova pričakovanja se večajo, meje skoraj ne obstajajo več, množica informacij je enostavno dostopna... Vsak dan zahteva odzivnost in prilagajanje. Pojavil se je nov, dinamičen poslovni model, ki sili tradicionalna podjetja v »internetizacijo«, ne glede na dejavnost.
• Kako internet spreminja tradicijo in kupce?
• Stilago - spletni modni klub (online prodaja)
• Kako ohraniti enostavnost v kompleksnem okolju?
• Izzivi on-line marketinga in prodaje
Roman Dobnikar, Petrol: Z novim prodajnim kanalom do 1+1=3
V predavanju bo pokazal, da skrben prenos znanj o co-brandingu ter uvajanja novih prodajnih kanalov v prakso prinaša izjemne uspehe za podjetja. V Skupini Petrol smo namreč z lansiranjem izdelka Kava na poti združili moči dveh blagovnih znamk, združili smo znanja dveh podjetij ter dokazali, da se povpraševanje dejansko lahko ustvari na način, da ljudje sami zaznajo potrebo po novem.
Hkrati nam trg kaže, da je vedno več prostora tudi za nov segment storitev, kjer so potrošniki, v večji meri kot še pred časom, udeleženi v sam proces priprave izdelkov (t.i. "do it your self" segment).
Julian Boulding, ustanovitelj podjetja thenetworkone: Od srca do glave in spet nazaj: kako je internet za vedno spremenil trženje
V prispevku bo govoril o treh temah:
• Vpogled v potrošnika: kako bodo hipotetične raziskovalne tehnike, kot so fokusne skupine in vprašalniki, zamenjale analize družbenih pogovorov in družbenih medijev v realnem času in opazovanje dejanskih dejavnosti • Tržne komunikacije: kako so se komunikacije premaknile iz »predvajanja« v »dolžnost« - in kam jih bo ponesla vsebina, ki temelji na potrošnikih • Vloga blagovnih znamk: kako je dostop do informacij potrošnikom omogočil, da »pogledajo čez zid blagovne znamke« in vidijo podjetje, ki stoji za znamko - in kaj to pomeni za strategije blagovne znamke.
Zaključil bo s »tremi novimi zlati pravili« za tržnike v letu 2012. Predstavitev bo svobodomiselno podkrepljena s primeri domišljijskega razmišljanja in kreativnosti iz vsega sveta, kar bo poskrbelo za malce zabave in za informiranje!
Tomaž Arh, Atlantic Grupa: Primer Argeta - nujnost integracije marketinga in R&D za doseganje večje konkurenčnosti
Odgovorni za vodenje blagovne znamke Argeta so si kot strateški cilj zadali, da mora Argeta v Evropi, v segmentu mesnih in ribjih namazov, postati vodilna blagovna znamka. Tako ambiciozen cilj je možno doseči le z zelo dodelano organizacijo, temu prilagojenimi procesi in področji odgovornosti, ki v središče postavijo potrošnika na način, da omogočijo zadovoljevati njegove potrebe stroškovno in tudi prihodkovno učinkovito. Za dosego zadanih strateških ciljev je podjetje Droga Kolinska konec leta 2007 spremenilo organiziranost podjetja, temu prilagodilo procese poslovanja in področja odgovornosti. Iz dotedanje enovite organizacije so se naredila tki. 'poslovna področja'.
Prispevek bo pokazal, kako je sprememba organiziranosti Poslovnega področja delikatesni namazi, znotraj katere je bila ena od glavnih sprememb združitev Oddelka za marketing z R&D oddelkom v Sektor za marketing, pripomogla k večji stroškovni in prihodkovni učinkovitosti blagovne znamke Argeta.
V prispevku bo prikazano, da so spremembe v organiziranosti, v povezavi s področji odgovornosti, dosegle svoje cilje. O pozitivnih učinkih, profitabilnosti, razvoju števila novih izdelkov in drugih tudi v številkah!
Wim Biemans, Univerza v Groningenu: Vloga marketinga v uspešnem inoviranju
Tržni dejavniki so bistvenega pomena za uspešne inovacije. Marketinški oddelki v podjetjih so primarno odgovorni za implementacijo teh dejavnikov med procesom inovacije.
Toda, kateri so ti ključni dejavniki uspeha? Na kaj naj se osredotoči marketing? In ali je to resnično le delo marketinga?
Mag. Branko Greganovič: Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju
V predavanju bo v ospredju učinkovita uporaba marketinških znanj. Govorili bomo o kupcu vs. kanalu, pomenu razumevanja profitabilnosti kupca, optimizaciji kompleksnosti, o odgovornosti tržnikov in drugih temah.
Jožek Gruškovnjak, IBSG, Cisco Systems: Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija?
V prispevku se bo posvetil izkoriščanju sodobnih tehnologij za izboljševanje poslovanja. Tehnologija ima namreč zelo močan vpliv na obnašanje in pričakovanja kupcev ter delovanje organizacije kot takšne.
Ogledali si bomo rezultate raziskave »My Shopping, My Way«, ki jo je opravila skupina Cisco IBSG na temo vpliva tehnologij na obnašanje kupcev ter reakcije nekaterih organizacij na novo stanje (npr. Wallgreens, Tesco, ...). Posvetili se bomo tudi povezovalni vlogi, ki jo lahko (pravzaprav mora) igrati marketing v organizaciji - povezovanje poznavanja zahtev trga z razvojem, prodajo in podporo ter orkestracija celovitega izkustva (experience) kupcev ozirom strank pri stikih z organizacijo.
Dimis Michaelides, Performa: Kako vključiti ustvarjalnost v podjetje
Inovacija prinaša bistveno vrednost podjetjem, trajnostna inovativnost je morda celo edini način za preživetje podjetij v teh težkih časih. Na srečo lahko 'nekreativna' podjetja postanejo kreativna, že kreativna pa postanejo še kreativnejša.
Torej, kako lahko inovacije postanejo del DNK v podjetju? In zakaj je to pomembno za tržnike?
Dimis Michaelides vam bo pokazal, kako lahko to naredimo. Trdi namreč, da je inovativna organizacij pametna sinteza virov učinkovite ustvarjalnosti in ustrezne organizacijske strukture ter kulture. S kančkom magije in s pomočjo strokovne analogij iz starega Egipta, sodobne umetnosti in referenc podjetij kot so Procter & Gamble, Toyota, Ferrari, IBM in Apple bo Dimis predstavil dvanajst elementov oziroma gonilnikov inovacij, ki so potrebni, da bi inovacije uspevale v vsaki organizaciji: talent, energija, metoda, posameznik, skupina, cilj, sistem, ideje, vključenost, svoboda, humor, tveganje.
|
|
Hvala vsem, ki ste soustvarjali letošnjo SMK in prispevali svoj delež k uspehu trženjskega dogodka leta!
Veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 18. Slovenski marketinški konferenci.
Vaše mnenje šteje. Izpolnite anketo SMK.

Prezentacije avtorjev, ki so dovoli objavo, so vam na voljo tukaj.
Kupon za udeležence SMK s 30% popustom.
Klikni za več informacij. 
|