Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...
Zapisali so:
"Prav te, posebno zapletene razmere, so velika priložnost, da prebudimo svojo pamet. Imamo ogromno znanja, veliko smo prebrali, slišali, se naučili. Obdarjeni smo s kreativnostjo in pogumom. Veliko smo doživeli. Naredili ogromno uspešnih projektov, se učili tudi na napakah. Znali smo poiskati, sintetizirati, uporabiti, pridobiti znanja, ki smo jih potrebovali. Zložili smo se skupaj v uspešne time, vsak je prispeval s svojim najizrazitejšim potencialom. In preživeli. Ne samo preživeli, bili smo uspešni, zadovoljni in koristni - sebi in drugim."
Enzo Smrekar, predsednik programskega sveta 17. SMK
"V nenehno spreminjajočih se družbenih in ekonomskih dimenzijah tudi marketing ne more biti več takšen, kot je bil. Zato je letošnja konferenca namenjena razmisleku, kako ga lahko naredimo pametnejšega in enostavnejšega, bližjega omejenim virom poslovanja in predvsem tanjšim denarnicam porabnikov. Preprosto bolj učinkovitega. In uspešnejšega. K temu stremi tudi vrhnji management in lastniki in prav marketing je tisti, ki mora skupaj z ostalimi poslovnimi funkcijami v podjetju in z vključenostjo okolja integrirano ustvariti porabnika, ki nam verjame na dolgi rok. Zato bo konferenca odstrla poglede na nove poslovne modele in pristope, izpostavila povezanost razvoja, marketinga in prodaje, cenovnih politik in tržnih poti ter komunikacijskih novosti v turbulentnem ozračju, ki ga bomo lahko umirjali le skupaj s porabniki. Ti so namreč (in vse bolj) tisti, ki pripomorejo - ali pa ne - k rasti in razvoju podjetja."
Maja Makovec Brenčič, EF, DMS, članica programskega sveta konference |
|
|||||