Z nadaljno uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V REDU Več o piškotkih...
Prezentacije s 17. Slovenske marketinške konference Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito. Objavljene so tiste prezentacije, katerih avtorji so dovolili njihovo objavo. Prosimo, da uporabljate prezentacije v interne namene. Prezentacije bodo na voljo na spletni strani do konca junija. Jožek Gruškovnjak, IBSG, Cisco Systems: Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija? Wim Biemans, Univerza v Groningenu: Vloga marketinga v uspešnem inoviranju Mag. Branko Greganovič: Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju Dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič, Studio Moderna: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta Roman Dobnikar, Petrol: Z novim prodajnim kanalom do 1+1=3! Dimis Michaelides: Kako vključiti ustvarjalnost v podjetje Prof. Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners: Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen Aljaž Podlogar, Panvita: V čigavi pristojnosti je cenovna politika: lastnika blagovne znamke ali tistega ki obvladuje prodajno pot? Selda Senkaya, IBM: Korporativni značaj sodobnega direktorja marketinga Goetz Trillhaas, Google: Naj splet dela za vas! |
|
|||||