17. Slovenska marketinška konferenca GH Bernardin (dvorana Evropa), Portorož, 29. in 30. maja 2012
|
|
|
"Prav te, posebno zapletene razmere, so velika priložnost, da prebudimo svojo pamet. Imamo ogromno znanja, veliko smo prebrali, slišali, se naučili. Obdarjeni smo s kreativnostjo in pogumom. Veliko smo doživeli. Naredili ogromno uspešnih projektov, se učili tudi na napakah. Znali smo poiskati, sintetizirati, uporabiti, pridobiti znanja, ki smo jih potrebovali. Zložili smo se skupaj v uspešne time, vsak je prispeval s svojim najizrazitejšim potencialom. In preživeli. Ne samo preživeli, bili smo uspešni, zadovoljni in koristni - sebi in drugim."
Enzo Smrekar, predsednik programskega sveta 17. SMK
|
Program v angleškem jeziku najdete tukaj. |
TOREK, 29. maja 2012
|
9.30 - 10.00
|
|
Prijava udeležencev |
|
|
|
10.00 - 10.10
|
|
Otvoritev konference:
- Maja Makovec Brenčič, DMS
- Peter Frankl, Časnik Finance
- Enzo Smrekar, predsednik programskega sveta 17. SMK
|
|
|
|
10.10 - 11.00
|
|
Najpomembnejši trendi v marketingu: učinkovitejše rešitve za nove poslovne modele
Uvodni govornik konference:
- Luca S. Paderni, Forrester Research*: Re-inventiranje marketinga skozi življenjski cikel porabnika
(Embracing The Customer Life-cycle: Re-Inventing Marketing Around Customers To Stay Relevant)
|
|
|
|
11.00 - 11.30
|
|
Biti pametnejši: enostavnejši in učinkovitejši marketing
- Aleksander Zadel, Inštitut C.A.R.: Kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas?
|
11.30 - 11.45
|
|
- Q & A
Vodi: Uroš Cvetko, Valicon
|
11.45 - 12.15
|
|
Odmor |
|
|
|
12.15 - 12.55
|
|
Izkušnje globalnega »marketingarja«
- Jožek Gruškovnjak, IBSG, Cisco Systems: Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija?
("Marketing: What's Your Technology Strategy?")
|
|
|
|
12.55 - 13.35
|
|
Od razvoja novih izdelkov do uspeha na trgu
- Wim Biemans, Univerza v Groningenu*: Vloga marketinga v uspešnem inoviranju
("The role of marketing in successful innovation")
|
13.35 - 13.45
|
|
- Q & A
Vodi: Enzo Smrekar, Atlantic Grupa
|
|
|
|
13.45 - 15.30
|
|
Kosilo |
|
|
|
15.30 - 16.00
|
 |
Učinkovita uporaba marketinških znanj
- Mag. Branko Greganovič: Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju
|
|
|
|
16.00 - 16.30
|
|
Zakaj on-line marketing in prodaja ubijata tradicijo?
- Dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič, Studio Moderna*: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta
(Stilago - an innovative concept to develop a leading international fashion ecommerce platform)
|
|
|
|
16.30 - 17.00
|
|
- Roman Dobnikar, Petrol: Z novim prodajnim kanalom do 1+1=3!
|
17.00 - 17.15
|
|
- Q & A
Vodi: Uroš Cvetko, Valicon
|
|
|
|
17.15 - 18.00
|
|
Okrogla miza s kandidati za marketinškega direktorja/ direktorico leta 2012
- Eva Aljančič, direktorica marketinga, Si.mobil d.d.
- Ladeja Godina Košir, direktorica marketinga in oglasnega trženja, Delo, d.d.
- Matjaž Grm, direktor Direkcije prodaje in trženja, Adria Mobil d.o.o.
Vodita: Iztok Sila, Mladinska knjiga Založba in Zenel Batagelj, Valicon
|
|
|
|
18.00 - 20.30
|
|
Zabava z Denisom Avdićem, Radio 1, na terasi GH Bernardin (Grand Garden) |
|
|
|
20.30 -
|
|
Večerni dogodek (Gledališče Tartini, Cafe Teater):
Podelitev nagrade marketinški direktor leta
Podelitev nagrade marketinški up 2012 za najboljše magistrsko delo
Koncert Bossa de Novo
*NE SKRBITE! Prevozi do Gledališa Tartini so organizirani. Dva avtomobila Radia 1 bosta začela vozit od 19.30 ure dalje izpred glavnega vhoda Bernardina
Vozili bodo tudi nazaj iz žura. Avtous s Fornač pa tudi vozi na 15 minut.
|
|
|
|
Od 21.30 dalje
|
|
Zabavni večer v Cafe Teatru. |
SREDA, 30. maja 2012
|
|
8.00 -
|
|
Intersportov tek z Urbanom Praprotnikom |
9.45-10.30
|
|
Dobro jutro, magija ...
- (Performans) Dimis Michaelides*:Kako vključiti ustvarjalnost v podjetje
GOOD MORNING MAGIC (How to integrate creativity in Organisation*)
* Performans bo izveden v angleškem jeziki, brez prevajanja.
|
|
|
|
10.30 - 11.15
|
|
Uvodni govornik:
- Prof. Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners*: Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen
(How to Boost Profit through Power Pricing)
|
|
|
|
|
|
Odmor |
|
|
|
11.30 - 12.30
|
-

Tomaž Arh, Atlantic Grupa
|
-

Aljaž Podlogar, Panvita
|
|
Prispevki z razpisa: Razvoj izdelkov/storitev/rešitev/Določanje cen
-
Aljaž Podlogar, Panvita: V čigavi pristojnosti je cenovna politika: lastnika blagovne znamke ali tistega ki obvladuje prodajno pot?
- Tomaž Arh, Atlantic Grupa: Primer Argeta - nujnost integracije marketinga in R&D za doseganje večje konkurenčnosti
- Neja Rupnik, Aleš Dolenc, M Sora: Soodvisnost trženja in R&R v podjetju M SORA d.d.
Vodi: Gregor Pilgram, Generali Zavarovalnica
|
|
|
|
12.30 - 13.15
|
|
Kosilo
|
|
|
|
13.15 - 14.00
|
|
Okrogla miza z vabljenimi gosti o naslovni temi konference: "Simple and smart"
• Uvod v pogovor: Selda Senkaya*, IBM: Korporativni značaj sodobnega direktorja marektinga (CMO-ja)
• Pogovor z gostoma: Nikola Žinić (Bruketa & Žinić), Selda Senkaya (IBM)
Vodi: Peter Frankl, Finance
|
|
|
|
14.00 - 14.30
|
|
Komunikacija in pozicija - kaj (vse) je novega?
- Julian Boulding, direktor, thenetworkone*: Od čustev do razuma in nazaj: kako je internet za vedno spremenil marketing?
(From heart to head, and back again: how the internet has changed marketing forever)
|
|
|
|
14.30 - 15.00
|
|
- Goetz Trillhaas, vodja Agencije za podjetniški razvoj, CEEMEA, Google*: Naj splet dela za vas!
(Make the web work for you)
|
|
|
|
15.00 - 15.15
|
|
- Q & A
Vodi: Sašo Dimitrievski, Pristop
|
|
|
|
15.15 - 15.30
|
|
Namesto zaključka ...
- Neil Morley, Akrapovič*: Moj pogled na konferenco in slovenski marketing
(My Overwiev of the Conference and Slovenian Marketing)
|
15.30 ...
|
|
Pozdrav do SMK 2013
|
* Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku. Prevajanja ne bo.
|
|
Hvala vsem, ki ste soustvarjali letošnjo SMK in prispevali svoj delež k uspehu trženjskega dogodka leta!
Veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 18. Slovenski marketinški konferenci.
Vaše mnenje šteje. Izpolnite anketo SMK.

Prezentacije avtorjev, ki so dovoli objavo, so vam na voljo tukaj.
Kupon za udeležence SMK s 30% popustom.
Klikni za več informacij. 
|