17 SMK 

17. Slovenska marketinška konferenca
GH Bernardin (dvorana Evropa), Portorož, 29. in 30. maja 2012
 

 
"Prav te, posebno zapletene razmere, so velika priložnost, da prebudimo svojo pamet. Imamo ogromno znanja, veliko smo prebrali, slišali, se naučili. Obdarjeni smo s kreativnostjo in pogumom. Veliko smo doživeli. Naredili ogromno uspešnih projektov, se učili tudi na napakah. Znali smo poiskati, sintetizirati, uporabiti, pridobiti znanja, ki smo jih potrebovali. Zložili smo se skupaj v uspešne time, vsak je prispeval s svojim najizrazitejšim potencialom. In preživeli. Ne samo preživeli, bili smo uspešni, zadovoljni in koristni - sebi in drugim."

Enzo Smrekar, predsednik programskega sveta 17. SMK 
 
   Program v angleškem jeziku najdete tukaj.  
TOREK, 29. maja 2012
9.30 - 10.00
  Prijava udeležencev
     
10.00 - 10.10
Enzo Smrekar

Otvoritev konference:

  • Maja Makovec Brenčič, DMS
  • Peter Frankl, Časnik Finance
  • Enzo Smrekar, predsednik programskega sveta 17. SMK
     
10.10 - 11.00
Luca S. Paderni
 

Najpomembnejši trendi v marketingu: učinkovitejše rešitve za nove poslovne modele 

Uvodni govornik konference:

  • Luca S. Paderni, Forrester Research*: Re-inventiranje marketinga skozi življenjski cikel porabnika
    (Embracing The Customer Life-cycle: Re-Inventing Marketing Around Customers To Stay Relevant)
     

 11.00 - 11.30

Aleksander Zadel

Biti pametnejši: enostavnejši in učinkovitejši marketing 

  • Aleksander Zadel, Inštitut C.A.R.: Kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas?

11.30 - 11.45

  •  Q & A 
    Vodi: Uroš Cvetko, Valicon

 11.45 - 12.15

   Odmor
     
12.15 - 12.55
Jožek Gruškovnjak
 

 Izkušnje globalnega »marketingarja«

  • Jožek Gruškovnjak, IBSG, Cisco Systems: Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija?  

    ("Marketing: What's Your Technology Strategy?")

     
 
12.55 - 13.35
 
Biemans

 Od razvoja novih izdelkov do uspeha na trgu

  • Wim Biemans, Univerza v Groningenu*: Vloga marketinga v uspešnem inoviranju

    ("The role of marketing in successful innovation")
13.35 - 13.45
 
  • Q & A
    Vodi: Enzo Smrekar, Atlantic Grupa
     
13.45 - 15.30
  Kosilo
     
15.30 - 16.00
  Branko Greganovič

Učinkovita uporaba marketinških znanj 

  • Mag. Branko Greganovič: Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju
     
16.00 - 16.30
Axel

Zakaj on-line marketing in prodaja ubijata tradicijo? 

  • Dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič, Studio Moderna*: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta
    (Stilago - an innovative concept to develop a leading international fashion ecommerce platform)
     
 
16.30 - 17.00
 
Roman-Dobnikar-100-nova.1336407767.png 
  • Roman Dobnikar, Petrol:  Z novim prodajnim kanalom do 1+1=3!
17.00 - 17.15
 
  • Q & A
    Vodi: Uroš Cvetko, Valicon
     

17.15 - 18.00

Zenel-100.1329852009.png

Iztok-s100.1329851999.png

Okrogla miza s kandidati za marketinškega direktorja/ direktorico leta 2012

  • Eva Aljančič, direktorica marketinga, Si.mobil d.d.
  • Ladeja Godina Košir, direktorica marketinga in oglasnega trženja, Delo, d.d. 
  • Matjaž Grm, direktor Direkcije prodaje in trženja, Adria Mobil d.o.o.

Vodita: Iztok Sila, Mladinska knjiga Založba in Zenel Batagelj, Valicon

     
18.00 - 20.30
Denis Avdič 100
Zabava z Denisom Avdićem, Radio 1, na terasi GH Bernardin (Grand Garden)
     
20.30 -
  
 

Večerni dogodek (Gledališče Tartini, Cafe Teater):

Podelitev nagrade marketinški direktor leta
Podelitev nagrade marketinški up 2012 za najboljše magistrsko delo

Koncert Bossa de Novo

*NE SKRBITE! Prevozi do Gledališa Tartini so organizirani. Dva avtomobila Radia 1 bosta začela vozit od 19.30 ure dalje izpred glavnega vhoda Bernardina
 Vozili bodo tudi nazaj iz žura. Avtous s Fornač pa tudi vozi na 15 minut.

     
 
Od 21.30 dalje
 
Radio 1
Zabavni večer v Cafe Teatru.

SREDA, 30. maja 2012
 
8.00 -
 
intersport.1332426090.png
Intersportov tek z Urbanom Praprotnikom
 
9.45-10.30
 
Dimis
 Dobro jutro, magija ...
  • (Performans) Dimis Michaelides*:Kako vključiti ustvarjalnost v podjetje
     GOOD MORNING MAGIC (How to integrate creativity in Organisation*)

* Performans bo izveden v angleškem jeziki, brez prevajanja.

     
10.30 - 11.15
Hermann Simon

 Uvodni govornik:

  • Prof. Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners*: Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen 
    (How to Boost Profit through Power Pricing)
     
 
11.15 - 11.30
  Odmor
     
11.30 - 12.30

Prispevki z razpisa: Razvoj izdelkov/storitev/rešitev/Določanje cen

  • Aljaž Podlogar, Panvita: V čigavi pristojnosti je cenovna politika: lastnika blagovne znamke ali tistega ki obvladuje prodajno pot?
  • Tomaž Arh, Atlantic Grupa: Primer Argeta - nujnost integracije marketinga in R&D za doseganje večje konkurenčnosti
  • Neja Rupnik, Aleš Dolenc, M Sora: Soodvisnost trženja in R&R v podjetju M SORA d.d.

Vodi: Gregor Pilgram, Generali Zavarovalnica

     

 12.30 - 13.15

   Kosilo
     
13.15 - 14.00
Peter Frankl

Okrogla miza z vabljenimi gosti o naslovni temi konference: "Simple and smart"

Uvod v pogovor: Selda Senkaya*, IBM: Korporativni značaj sodobnega direktorja marektinga (CMO-ja)
Pogovor z gostoma: Nikola Žinić (Bruketa & Žinić), Selda Senkaya (IBM) 

Vodi: Peter Frankl, Finance

     
14.00 - 14.30
 
Julian Boulding

Komunikacija in pozicija - kaj (vse) je novega? 

  • Julian Boulding, direktor, thenetworkone*: Od čustev do razuma in nazaj: kako je internet za vedno spremenil marketing?
    (From heart to head, and back again: how the internet has changed marketing forever) 
     
 
14.30 - 15.00
 
Goetz
  • Goetz Trillhaas, vodja Agencije za podjetniški razvoj, CEEMEA, Google*: Naj splet dela za vas!
    (Make the web work for you)
     

15.00 - 15.15

  • Q & A
    Vodi: Sašo Dimitrievski, Pristop
     

 15.15 - 15.30

 
Neil Morley

Namesto zaključka ...  

  • Neil Morley, Akrapovič*: Moj pogled na konferenco in slovenski marketing

        (My Overwiev of the Conference and Slovenian Marketing)

 15.30 ...

   Pozdrav do SMK 2013
*Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku. Prevajanja ne bo.
 

Hvala vsem, ki ste soustvarjali letošnjo SMK in prispevali svoj delež k uspehu trženjskega dogodka leta!

Veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 18. Slovenski marketinški konferenci.

Vaše mnenje šteje. Izpolnite anketo SMK.

Prezentacije avtorjev, ki so dovoli objavo, so vam na voljo tukaj.

Kupon za udeležence SMK s 30% popustom.
Klikni za več informacij.
Intersport

 

 
 Pokrovitelji:                Organizatorja:
 
IBM
 
 
 zavarovalnica triglav
 Studio Moderna
       Logo Finance
                 
 tsmedia-120.1331805317.png

Pošta Slovenije 

Identiks 
 
 
 
NOmea
 
      DMS 
 
telekom-200.1333031998.png
 Zelene doline Zlatarna Celje   Intersport          

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA

Level 3
 Jezeršek logo  Kras logo 120  Optika Clarus  
Tenzor
       
 Nizozemska, DNevi energetikov 2011, logotip  Fini oglasi  spark-120.1336377289.png  
Poli
         
                 
 
Natureta
 Žito  goopti logo  
Banka Celje
 Sinhro        
                 
 
karnion-logo-180.1337202269.png
 
HIT
 Samsung