"NAJPREJ DELO, POTLEJ JELO"
Prvi dan bomo že do kosila pošteno delali. O re-inventiranju marketinga skozi življenjski cikel porabnika in zakaj je vključevanje življenjskega cikla porabnika pomembnejše kot kdajkoli bo spregovoril vrhunski strokovnjak za marketing, Luca S. Paderni, Forrester Research. Aleksander Zadel, Inštitut C.A.R. se bo v svojem predavanju spraševal, kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas? Izkušnje globalnega »marketingarja« Jožka Gruškovnjaka se bo osredotočale na tehnološko strategijo v marketingu. Ugleden mednarodni strokovnjak na področju razvoja in trženja inovacij Wim Biemans predstavil tržne dejavnike kot bistveni pomen za uspešne inovacije in vlogo trženja v uspešnem inoviranju.
ZATO SI BOMO "JELO" ZASLUŽILI ...
... poleg kosila pa tudi že prvo "dozo" zabave :) Za vas jo bosta v času kosila pripravila Denis Avdić ter Vid Valič! Ste pripravljeni na drugačen, zabaven in zanimiv izziv?
Kreativnost, zabava, smeh, kuhinja, ... mi smo prepričani, da te stvari grejo v isti lonec! Več informacij najdete tukaj. Prijavni obrazec Kuharska akademija Zlato polje in Maestro
PO KOSILU BOMO PRIPRAVLJENI NA DODANO VREDNOST IN IZZIVE ON-LINE TRŽENJA ...
Kakšen je pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev, ki je ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju bo razkril mag. Branko Greganovič. Predstavnika Studia Moderne, dr. Axel Steuernagel, Mirela Čanič bosta spregovorila o izzivih on-line trženja in prodaje na primeru spletnega modnega kluba Stilago. Pri tem pa poskušala odgovoriti na vprašanja, kako internet spreminja tradicijo in kupce, kako ohraniti enostavnost v kompleksnem okolju, ...
OGREVALI SE BOMO TUDI ZA VEČERNO PLOSKANJE NAJBOLJŠEMU TRŽNIKU ...
V torek zvečer bomo šestič podelili nagrado najboljšemu tržniku. Prizorišče: Gledališče Tartini. Nominirance bosta ogrevala Zenel Batagelj in Iztok Sila, mi pa bomo ogrevali dlani ob vsakem pametnem odgovoru. Prepričani smo, da bodo imeli Eva Aljančič, direktorica marketinga, Si.mobil d.d., Ladeja Godina Košir, direktorica marketinga in oglasnega trženja, Delo, d.d. in Matjaž Grm, direktor Direkcije prodaje in trženja, Adria Mobil d.o.o. veliko pametnih idej!
PRED GRANDE FINALOM ...PODELITVIJO NAGRAD in VEČERNIM ŽUROM
... pa še zabava z Denisom Avdićem, Radio 1, na terasi GH Bernardin (Grand Garden). Namig, vzemite vizitke.
PIRAN po PORTOROŽU
Sprememba okolja je zaželjena, glava in noge vam bodo hvaležne za sprehod. Odpravili se bomo v Gledališče Tartini in izvedeli, kdo si je prislužil laskavi naziv Marketinški up leta in Marketinški direktor leta. V družbi jagod in 'zlatega' šampanjca bo čakanje lažje ...na podelitev in večerni žur pri sosedih.
Prevozi bodo. Dve vozili Radia 1 bosta od 19.30 ure dalje izpred glavnega vhoda Bernardina vozila udeležence proti Piranu. Vozili bodo tudi nazaj iz žura.
CAFE TEATER & DJ MATTEO & Hiša Kulinarike JEZERŠEK
Zanimiva kombinacija? Preverite sami!
PO RAZMIGAVANJU MOŽGANOV, ŽELODČKOV, TREBUŠNIH MIŠIC (od smeha & plesa & dobre hrane) in ŽURANJU bomo TEKLI ...
Hiter tempo v poslovnem okolju in osebnem življenju, stres in podobno vedno več ljudi usmerja v šport in rekreacijo. Poleg pridobivanja in ohranjanja kondicije za vsakodnevne napore ne smemo prezreti številnih pozitivnih psiholoških učinkov. Tek je vedno bolj priljubljen, saj ga z lahkoto prilagajamo svojim zmožnostim in urniku. Z INTERSPORT-om smo za uspešen štart drugega dne marketinške konference za vas pripravili osvežujoč jutranji tek. Pridružite se nam lahko vsi, redni in manj redni tekači ali čisti začetniki, prinesite le svojo tekaško opremo. Ne pozabite, šport in tek je za vsakogar, mi pa ga bomo v skladu s sloganom »Šport ljudem« omogočili tudi na tem dogodku. Urban Praprotnik, Tekaški trener INTERSPORT
ZATO BOMO KREATIVNI, INOVATIVNI ...IN (morda tudi s pomočjo ČAROVNIJE) pripravljeni na POVEČANJE DOBIČKA
Danes, v turbulentnih časih morajo podjetja intenzivno razmišljati inovativno in kreativno na vseh področjih poslovanja. In prav način, kako vpeljati kreativnost v podjetje, bo spodbudil k razmišljanju obiskovalcev drugega dne konference. Dimis Michaelides, svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga bo svoj vpogled v kreativnost predstavil na svojevrsten način - s čarovnijo. Neizbežno je namreč, da kreativnost pri povečanju dobička z oblikovanjem cen dokazuje, kako uspešno je podjetje. Kako pravzaprav povečati dobiček z oblikovanjem cen, bo na konferenci spregovoril eden največjih mislecev v Evropi, prof. Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners.
PA TUDI TU SE NE BOMO USTAVILI, ŠE BOMO POSLUŠALI O VLOGI CMO ter SPLETU ...
Po mnenju direktorice marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo pri IBM, Selde Senkaya, se vloga CMO-jev spreminja, zato bo na podlagi več kot 20 let mednarodnih izkušenj predstavila korporativni značaj sodobnega CMO - vlogo, razvoj in pomen trženja v korporativnem pogledu ter primere dobrih praks. Julian Boulding, thenetworkone, ustanovitelj omenjenega podjetja bo predstavil, kako je internet za vedno spremenil trženje (od čustev do razuma in nazaj). Spregovoril pa bo tudi o vpogledu v porabnika, tržnih komunikacij in vlogi blagovnih znamk. Za zaključek pa predstavil »tri nova tržna pravila« za tržnike v letu 2012. Medtem ko bo Goetz Trillhaas, Agencija za razvoj podjetništva CEEMEA v predavanju Kako naj splet dela za vas posvetil načelom inovacij, pokazal digitalne megatrende in zaupal, kako in zakaj Google vlaga vanje. Zakaj je torej pomembno, da ste vedno korak naprej, da razumete porabnika in ohranite stik s ciljno javnostjo.
NAMESTO ZAKLJUČKA ...
Neil Morley, Akrapovič in njegov pogled na konferenco in slovenski marketing. Le kako nas vidi?
SE VIDMO 29. IN 30. MAJA! OBLJUBIMO, da BOSTE konferenco ZAPUSTILI SPROŠČENI, s SMART LOOKOM in RAZMIŠLJANJI ter IDEJAMI!