17 SMK 
Selda Senkaya, direktorica marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo, IBM

• Selda Senkaya je v IBM-u odgovorna za vodenje in usposabljanje mednarodne skupine na področju marketinga in komuniciranja v državah jugovzhodne Evrope (Slovenija, Romunija, Hrvaška, Bolgarija in Srbija).
• Pred tem je delovala na številnih mednarodnih funkcijah s področja marketinga, komuniciranja in prodaje v Turčiji, Španiji in Italiji.
• Med drugim je bila Direktorica za midmarket marketing v regijah z rastjo trga (Azija, Indija, Avstralija, Bližnji Vzhod, Afrika, Srednja in Vzhodna Evropa, Koreja, Latinska Amerika), Direktorica komuniciranja in sistemov blagovnih znamk za Srednjo in Vzhodno Evropo, Bližnji Vzhod ter Afriko (CEEMEA), Direktorica marketinga za Srednjo in • • Vzhodno Evropo, Bližnji Vzhod ter Afriko (CEEMEA) itd.


Hermann Simon, Simon-Kucher & Partners - Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen (power pricing)

• Izjemen strokovnjak za strategijo, trženje in oblikovanje cen.
• Med poslovneži znan kot najvplivnejši managerski mislec v Evropi.
• Napisal je več kot 30 knjig o oblikovanju strategije, tržnih prijemih in cenovni politiki, ki so prevedene v več kot 20 jezikov.
• Leta 1985 je ustanovil družbo Simon-Kucher & Partners za svetovanje na področjih globalne strategije in trženja, ki deluje v 18 podružnicah v Evropi, ZDA in Aziji.
• Pred tem je poučeval poslovno ekonomijo na univerzah v Mainzu in Bielefeldu, kot gostujoči profesor pa tudi na univerzah v Harvardu in Stanfordu, na
London Business School, INSEAD in MIT.

Luca S. Paderni, Forrester Research - Re-inventiranje marketinga skozi življenjski cikel porabnika

• Podpredsednik in glavni analitik podjetja Forrester Research.
• Ugleden predavatelj na številnih mednarodnih marketinških in medijskih dogodkih
• Strokovnjak za vprašanja, kako vodilni v marketingu z uporabo novih oglaševalskih kampanj in komunikacijskih tehnologij lahko ustvarijo priložnosti za krepitev blagovnih znamk, poglobitev odnosov s kupci in povečati prodajo
• Trenutno se osredotoča na marketinške strategije, prilagoditvenemu trženju, odnose z agencijami in najaktualnejše trende v oglaševanju ter medijih
• Pred pridružitvijo podjetju Forrester Research je Luca Paderni vodil oddelek industrijskega marketinga na Googlu, kjer je bil odgovoren za prodajo in snovanje oglaševalskih marketinških strategij
• Kot dolgoletni in izkušeni marketinški strateg je Luca sodeloval s številnimi mednarodnimi podjetji, kot so: Ferrero, Johnson & Johnson, L'Oreal in Prada

Dimis Michaelides, izvršni direktor, Performa Consulting Ltd - Kako vpeljati kreativnost v podjetje

• Svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga.
• Kot poslovnež in kreativec/snovalec Dimis združuje edinstvene izkušnje s področja nastopanja in čaranja, saj slušateljem vedno ponudi inspirativen nastop.
• Na interaktiven način predstavitve svojega nastopa še tako nekreativno bistvo predstavi kot kreativno.
• V svojih nastopih rad izpostavi oz. predstavi, kako inovacije spremenijo vsakodnevno življenje.

Win Biemans, Univerza v Groningenu - Kako z razvojem novih izdelkov do uspeha na trgu?

• Ugleden mednarodni strokovnjak na področju razvoja in trženja inovacij.
• Svetovalec številnim mednarodno uspešnim podjetjem.
• Mnenja, da je uspešen razvoj novih izdelkov predvsem stvar ustvarjanja in upravljanja pravih povezav - med posamezniki znotraj organizacije, med oddelki ter z zunanjimi deležniki.

Axel Steuernagel, Studio Moderna: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta

• Študiral je poslovno administracijo in politične vede v Münchnu in Bologni
• Delal je za vodilno evropsko medijsko družbo Bertelsmann, kjer je postal izvršni direktor ene Bertelsmannovih internetnih podjetij v letu 2000. Doživel je prvi razmah e-trgovine v Evropi .
• Leta 2003 je začel z delom pri McKinsey & Company kot direktor področij trgovine na drobno, medijev in blago široke porabe
• Leta 2006 je postal je CEO za CEE regijo pri vodilnem kataloškem podjetju Quelle. Povečal je prihodke podjetja s 100 na 200 mio EUR in to predvsem z njegovim preoblikovanjem v podjetje z e-trgovino.
• Menedžmentu Studia Moderne se je pridružil v letu 2010 in zgradil divizijo e-trgovino Stilago, ki deluje že v 9 državah.


Goetz Trillhaas, vodja agencije za razvoj podjetništva, CEEMEA - Digitalni megatrendi (Digital Megatrends)

• Goetz je pri Googlu že skoraj sedem let in trenutno vodi Agency Business Development, CEEMEA.
• Od leta 1998 je strokovnjak na področju spletnega poslovanja.
• Pred pridruživitjo ekipi Google, je Goetz kot izvršni direktor deloval pri podjetju Lycos Europe.
• Je soustanovitelj mednarodne platforme za spoznavni portal.


Julian Boulding, direktor, thenetworkone - Od čustev do razuma in nazaj: kako je internet za vedno spremenil marketing?

• Je direktor podjetja thenetworkone, ustanovljenega leta 2003.

• Boulding sodeluje s številnimi vodilnimi podjetji in več kot 300 vodilnimi inovativnimi ter kreativnimi agencijami po vsem svetu.
• Je svetovalec številnim podjetjem, kot so: Johnson&Johnson, Exxon Mobil, Nokia Vetu, Glenfiddich whiskey, Dayson in Honda.
• Pred pridružitvijo podjetju thenetworkone je Boulding delal v agenciji DMB&B Group in bil odgovoren za uspešnost kampanj številnih naročnikov (Procter & Gamble, M&M Mars, Avon and Philips Electronics).


Mag. Branko Greganovič- Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju

• Od začetka letošnjega leta je vodja ekipe za Hrvaško, divizije za prestrukturiranje posojil v celovški Hypo Banki.
• Pred prihodom v Hypo Banko je bil Greganovič član uprave Droge Kolinske.
• V zadnjih dveh letih je delal kot neodvisni svetovalec, saj ima več kot 20 let izkušenj v javnem in zasebnem sektorju.


Jožek Gruškovnjak - Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija?

• Direktor v podjetju Cisco Sytems, kjer vodi svetovalno skupino Internet Business Solutions Group (IBSG) na področju Latinske Amerike, Bliznjega in Srednjega Vzhoda ter Afrike.
• IBSG vodilnim podjetjem in vladnim institucijam svetuje, kako povečati učinkovitost na podlagi sprememb v poslovnih procesih in uporabi naprednih tehnologij.
• Pred prevzemom položaja v IBSG je bil direktor, odgovoren za vodenje tima, razvoj in implementacijo strategije in programov prodaje v JV Evropi.
• Pred prihodom v Cisco je so-ustanovil podjetje NIL d.o.o., vodilno slovensko podjetje na področju podatkovnih komunikacij, še prej pa je delal kot samostojni IT svetovalec in študent raziskovalec na Inštitutu Jožef Štefan.


Dr. Aleksander Zadel - Kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas?

• Doktor psihologije, zaposlen kot direktor Inštituta za osebni razvoj Corpus, Anima, Ratio.
• Soustanovitelj kadrovske agencije Competo in predstojnik oddelka za Biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in tehnologijo, Univerze na Primorskem, kjer tudi predava.
• Svetovalec številnim domačim in tujim podjetjem, ki jim pomaga pri projektih razvoja tehnik vodenja, motivacije, kadrovske politike in razvoja osebnih ter managerskih potencialov zaposlenih.

Tomaž Arh, Atlantic Grupa: Primer Argeta - nujnost integracije marketinga in R&D za doseganje večje konkurenčnosti

• Od 2004 naprej zaposlen v Kolinski, kasneje Droga Kolinski in trenutno v Atlantic Grupi na poziciji direktor marketinga v strateški poslovni enoti delikatesni namazi
• Do 2004 solastnik in direktor oddelka ad hoc raziskav v slovenski podružnici GfK (mednarodna korporacija za tržne raziskave)
• Več kot 20 let izkušenj v marketingu, od 2008 do 2011 član upravnega odbora DMS, Marketinški direktor leta 2009
• Diplomiran psiholog, Univerza v Ljubljani

Mirela Čanić, Studio Moderna: Stilago - Inovativni koncept za izgradnjo vodilne platforme na področju trženja mode prek spleta

• Na Fakulteti za management Koper študirala poslovno upravljanje, na Univerzi za uporabne znanosti in umetnosti Aargau v Švici pa mednarodno poslovno upravljanje in nadaljevala podiplomski študij Medijske produkcije;
• Od leta 2004 naprej dejavna kot mentorica za uporabo interneta kot orodja za učenje na daljavo na Fakulteti za management Koper;
• Leta 2006 zaposlena pri OMV Slovenija kot predstavnica za stike z javnostjo in pomočnica za trženje;
• Leta 2007 sem je pridružila internetni ekipi podjetja Studio Moderna d.o.o. kot internetna urednica za spletne strani e-trženja. Intenzivno se je začela ukvarjati s spletno trgovino Superstore, ki jo je sama lansirala v svet e-trženja.
• S pridobivanjem dragocenega znanja na področju inovativnega in učinkovitega trženja se je leta 2009 lotila svojega drugega izziva, in sicer spletnega modnega kluba CleCle (predhodnik modnega kluba Stilago).
• Leta 2010 se je pridružila Studio Moderna Fashion Group d.o.o., kot projektni vodja za spletni modni klub Stilago Slovenia, kjer je pomagala izgraditi mrežo prvih dveh držav.
• Začasno tudi koordinira mednarodno produkcijsko ekipo , ki se ukvarja s celostno pripravo ponudb.


Aljaž Podlogar, Panvita Mir

• Aljaž je svojo poslovno pot začel 1996 v Drogi d.d. kot pripravnik v oddelku prodaje, odgovoren za spremljanje prodaje in distribucije ter naročanje izdelkov BZ Thomy - Nestlé in Maggi - Nestlé. Nato je napredoval na mesto komercialista v oddelku prodaje, leta 1997 pa je postal pomočnik direktorja prodaje posebnih programov, leto kasneje pa vodja pospeševanja prodaje (za vse izdelke Droge d.d.). V letu 2000 je v podjetju prevzel funkcijo vodje razvoja v marketingu.
• V istem letu je poslovno pot nadaljeval kot direktor marketinga Slovenija v podjetju SC Johnson Wax, leta 2002 pa je v istem podjetju postal direktor prodaje Slovenija.
• Naslednja 4 leta se je lotil novih poslovnih izzivov kot komercialni direktor v podjetju Šampionka d.d., Volčja Draga, kjer je bil odgovoren za prodaja Slovenija, nekdanja Jugoslavija, EU, Rusija, obvladovanje distribucijskih poti v tujini, oglaševanje in pospeševanje prodaje doma in v izvozu, skladiščno transportna služba, nabava, ...
• Med leti 2006 in 2012 je bil komercialni direktor v podjetju Eta d.d., Kamnik, v tem času je bil tudi kandidat za marketinškega direktorja leta 2011.

• Letos je postal izvršni direktor za komercialo v podjetju Panvita, Mir d.d., Gornja Radgona, kjer je odgovoren za prodajo doma in na tujih trgih, oglaševanje in pospeševanje prodaje doma in v izvozu, pod njegove pristojnosti pa sodita tudi skladiščno transportna služba in nabava. Trenutno vodi ekipo, ki šteje 45 ljudi.


Nikola Žinić, Bruketa&Žinić OM 

•  Rojen v Zagrebu 1968, študiral je oblikovanje na Univerzi v Zagrebu na Fakulteti za arhitekturo.
•  Leta 1995 je skupaj z Davorjem Bruketo soustanovil Bruketa&Žinić OM, design studio, ki je leta 2004 postal oglaševalska agencija in v kateri od tedaj dela kot kreativni director.
• V naslednjih letih je soustanovil še prvo hrvaško agencijo za branding "Brandoctor", spletno agencijo Brlog, a shop concept studio Brigada in Bruketa&Žinić OM Baku v Azerbaijanu
Agenicija Bruketa&Žinić OM je nedavno postala partner in solastnik agencije Popular v Beogradu, kar je pripeljalo do nove agencije Popular Bruketa&Žinić OM.
• Vse navedene agencije so del skupine s približno 70 komunikacijskimi specialisti ki ponujajo storitve pri offline in online komunikaciji za kliente na trgih Hrvaške, Slovenija, Srbije, Azerbajđana in Ukrajine.
• Vsi njegovi profesionani dosežki  so povezani z agencijo Bruketa&Žinić OM, kjer je delal na številnih projektih kot vodja ali del ekipe. Agencijski projekti so prejeli prek 300 mednarodnih in oglaševalskih nagrad (Effie, Art Directors Club New York, London International Awards, Epica, New York Festivals, Cresta, Clio, Red Dot etc.).
• Njegovi (agencijski) klienti vključujejo tako velika mednarodna podjetja kot tudi mala podjetja s številnih panog, od prehrane do telekomunikacij, korporativnega komuniciranja in javnega ozaveščanja.
Izkušnje ima s področij komuniciranja, kreativnih strategij, oglaševanja, grafike, interaktivne komunikacije, promocije, znamčenja, dogodkov, ...

 

 

Hvala vsem, ki ste soustvarjali letošnjo SMK in prispevali svoj delež k uspehu trženjskega dogodka leta!

Veseli smo, da ste bili z nami.
Se vidimo prihodnje leto na 18. Slovenski marketinški konferenci.

Vaše mnenje šteje. Izpolnite anketo SMK.

Prezentacije avtorjev, ki so dovoli objavo, so vam na voljo tukaj.

Kupon za udeležence SMK s 30% popustom.
Klikni za več informacij.
Intersport

 

 
 Pokrovitelji:                Organizatorja:
 
IBM
 
 
 zavarovalnica triglav
 Studio Moderna
       Logo Finance
                 
 tsmedia-120.1331805317.png

Pošta Slovenije 

Identiks 
 
 
 
NOmea
 
      DMS 
 
telekom-200.1333031998.png
 Zelene doline Zlatarna Celje   Intersport          

©2012 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance

| POSLOVNA AKADEMIJA

Level 3
 Jezeršek logo  Kras logo 120  Optika Clarus  
Tenzor
       
 Nizozemska, DNevi energetikov 2011, logotip  Fini oglasi  spark-120.1336377289.png  
Poli
         
                 
 
Natureta
 Žito  goopti logo  
Banka Celje
 Sinhro        
                 
 
karnion-logo-180.1337202269.png
 
HIT
 Samsung