Kako LinkedIn spreminja način poslovanja

07.01.2014  15:51
Manja Pušnik

Zakaj potrebujete osebni profil in LinkedIn stran podjetja, kako ga uporabljati za trženje in povečanje prodaje ter kako se je spremenil način kadrovanja.

»LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval način zaposlovanja, trženja in prodaje podjetij,« pojasnjuje predavateljica Brigita Lazar Lunder. Na seminarju Poslovne akademije 28. januarja v prostorih GZS v Ljubljani bo predavala o vse večji vlogi Linkedina pri poslovanju podjetij.

Prijavite se lahko tukaj.

"Z osredotočanjem zgolj na poklicno omrežje je LinkedIn rešili dilemo med zasebnim in strokovnim spletnim življenjem. LinkedIn je največja družbena mreža na svetu za poslovneže in strokovnjake. Gre za poslovno platformo, ki služi prenosu moči družbene mreže na podjetja," poudarja Brigita Lazar Lunder.


Nekaj dejstev o LinkedInu:

• LinkedIn je bil ustanovljen leta 2003, z namenom strokovnega povezovanja,

• do konca prvega leta je imel že 81.000 članov,

• LinkedIn je številka ena medpodjetniška stran (je štirikrat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter),

• ima več kot 225 milijonov članov v več kot 200 državah (podatek iz avgusta 2013),

• več kot 80 odstotkov članov LinkedIn je odločevalcev v organizaciji,

• povprečen LinkedIn uporabnik ima dohodek gospodinjstva 80 tisoč evrov,

• povprečna starost uporabnika je 41 let,

• povprečno ima 172.800 novih članov na dan,

• vsak dan je obiskanih več kot 25 milijonov profilov LinkedIn,

• kar 27 milijonov blagovnih znamk ima družbeno stran LinkedIn,

• 45 odstotkov obiskovalcev iz LinkedIna »zaide« tudi na vaše druge digitalne vsebine (spletna stran, blog, whitepaper, video, itd.) in

• med 2.100 družbami je LinkedIn najhitreje rastoče tehnološko podjetje v ZDA; v treh letih se njegova prodaja povečala za več kot 100 odstotkov.

Na seminarju boste med drugim izvedeli kako uporaben je Linkedin, zakaj in kako bo delovalo tudi na vaše poslovanje ter zakaj potrebujete osebni profil in Linkedin stran podjetja. Prav tako boste izvedeli kako lahko tržniki, prodajniki in ključni odločevalci v podjetju izboljšajo svoj profil in s tem vpliv Linekdina na posel.

Več o programu najdete tukaj.


 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Poletni Akademček!