Predstavitev Program Predavateljica Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
Kdo in zakaj bi v kriznih razmerah kupil vaše podjetje

30. september 2013 Ljubljana (GZS, dvorana E), od 16. do 19. ure


V podjetje ste vložili veliko časa, denarja in energije. Verjetno podjetje predstavlja vaše življenjsko delo. Zato odločitev za prodajo deleža ni enostavna!



Sploh sedaj v kriznih časih se verjetno sprašujete:

ali bom našel kupca?
• je možno prodati podjetje v težavah?
• ali bom lahko maksimiral izkupiček ob prodaji?



Delavnica je namenjena:
Lastnikom podjetij, direktorjem, računovodjem, odvetnikom, vsem, ki se posredno ali neposredno ukvarjajo s prodajo malih podjetij


Preberite si tudi: Kupim vaše podjetje! Pripravljeni?


Seminar bo vodila Mateja Ahej, podjetniška svetovalka.






KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!


Na vrh



Iz vsebine:

PRIPRAVA NA PRODAJO
   Zakaj je kriza lahko pravi čas za prodajo?
   Kako na prodajo dejansko vplivajo gospodarske razmere?
   Načrtovanje prodaje – organizacija postopka
   Podatki in dokumenti pred prodajo

KOLIKO JE PODJETJE VREDNO
   Kako maksimirati izkupiček ob prodaji in kaj vpliva na vrednost / ceno
   Katero metodo vrednotenja uporabiti glede na tip podjetja


KAKO NAJTI KUPCA
   Prodajni prospekt in teaser
   Prodajni kanali
   Ali bi kdo kupil podjetje v težavah?


PRODAJA
   Postopek
   Pogajanja

NAJPOGOSTEJŠE NAPAKE PRI PRODAJI PODJETJA


Na vrh



 
Mateja Ahej je podjetniška svetovalka.
Ukvarja se predvsem z vrednotenjem, lastniškimi preoblikovanji in strateškimi povezovanji malih in srednjih podjetij ob enem pa je solastnica večih uspešnih malih podjetij.
Kot mentorica se udejstvuje tudi v projektu »Go global Slovenija« Tehnološkega parka Ljubljana.
Je avtorica strokovnih člankov in predavanj s področja lastniških preoblikovanj podjetij in podjetniških financ.

Na vrh


Kotizacija za seminar Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju je 170 € (brez DDV).


 Ob prijavi do 13. septembra 2013 ste imeli 10% popust.

 Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust.

 Popusti se seštevajo.

Predračun za plačilo kotizacije boste prejeli po elektronski pošti na navedeni e-naslov.

S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        8.11. Vrednotenje sredstev v računovodskih izkazih s poudarkom na novostih in slabitvah
        12.11. 60. Marketinški fokus: Ali bomo marketinški zmagovalci ali je dovolj preživetje?
        13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
        13.11. Seminar - Izdelava vsebin in komuniciranje v letnem poročilu
        14.11. Optimiziranje obdavčitev in ugodnosti službenih vozil
        21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
        22.11. Kako pridobiti evropska nepovratna sredstva na Hrvaškem?
        25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
        26.11. Praktična analiza vsebine bilanc: kako najti skrite »manipulacije«
        26.11. Brezplačni Forumi 2013- Notranjski forum
        27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
        29.11. Slabitve finančnih sredstev (MSRP 39), razkritja poštene vrednosti (MSRP 13) in novosti MSRP 9
        25.10. Novo pri dohodkih fizičnih oseb: pokojninska osnova, olajšave za mlade in starejše delavce, REK obrazci
        22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
        15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji
        11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
        9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
        2.10. Nagrada Werner von Siemens
        30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
        25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
        24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
        29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!