Predstavitev Program Predavatelja Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Predprijave do
08. 10. 2013
Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodja?
24. oktober 2013, GZS (dvorana Katarina, Dimičeva 9), Ljubljana, od 9.00 do 14.30 ure


 Izbor in način izrabe komunikacijskih kanalov bistveno vpliva na vaš komunikacijski in poslovni izplen.


  Ste se kdaj vprašali, koliko proračuna je dovolj za učinkovito komunikacijo v medijih, koliko bo to prispevalo k prepoznavnosti ali prodaji? 
  Ali dovolj izkoriščamo digitalna orodja?
  Naj lovimo nivo oglaševanja konkurence, ali naj bomo preprosto drugačni?
  Smo dobili ugodno ceno na mediju ali to nudijo tudi manjšemu konkurentu?
  Koliko je smiselno vložiti v digitalne medije?
  Kako lahko merimo učinkovitost oglaševanja?
  So digitalne kampanje zares optimizirane?
  Smo res sestavili najboljši možen splet klasičnih in digitalnih orodij?

Vse to in še več bomo odgovorili na delavnici.



Seminar je namenjen:
     Direktorjem trženja in prodaje
     Vodjem tržnega komuniciranja
     Vodjem blagovnih znamk
     Tržnikom oglasnega prostora na strani medijskih hiš





 Ob prijavi do 8. oktobra imate do 15% popusta.

                        Pohitite, prijave so omejene!




Seminar bosta vodila:


Barbara Modic , Direktorica Pristop Media
Peter Curk , vodja razvoja novih poslov, Renderspace




KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


Na seminarju boste dobili veliko napotkov, spoznali boste številne primere dobre prakse, predvsem pa bosta  predavatelja z vami delila dolgoletne izkušnje.

Kako se lotimo priprave medijske strategije?
     Kdaj se je lotimo?
     Kako teče proces priprave strategije in komunikacija z različnimi partnerji (kreativa, raziskave, naročnik,…)?
     Kdaj strategija postane taktika?
     Primeri dobrih in slabih medijskih strategij.

Kako optimiziramo vložke v oglaševanje?
     Kateri mediji so bolj učinkoviti za dosego določenega cilja?
     Kako se odločimo za pravi medij?
     Koliko proračuna je dovolj za učinkovito komunikacijo?

Katere kazalce učinkovitosti lahko merimo?
     Katere podatke že imamo v hiši in kaj bomo dodatno merili?
     Kaj lahko preberemo iz raziskav?
     Kako se na podlagi spoznanj odločimo za nadaljevanje ali spremembno medijske taktike?

Na kaj moramo paziti pri pogajanjih z mediji?

Kako najbolje izkoristiti potencial medija in agencije?

Katere so zadnje spremembe v medijski krajini in kaj nas še čaka?




Na vrh



Barbara Modic je v medijskem poslu 17 let. Začela je na področju trženja oglasnega prostora na Pro Plus, kjer je aktivno sodelovala pri uvedbi raziskave o gledanosti televizije - telemerije, tri leta je bila direktorica prodaje storitev direktnega marketinga na Studio Moderna, štiri leta pa je kot vodja razvoja in na koncu kot direktorica na mednarodni medijski agenciji OMD snovala medijske strategije za mednarodne naročnike. Zadnja 4 leta vodi medijsko agencijo Pristop Media in skupaj z ekipo upravlja medijske proračune velikih naročnikov, kot so Telekom Slovenije, Mercator, Nova KBM, Krka, ACH, Zavarovalnica Triglav in ostale. Za projekte, ki jih je vodila je prejela številne domače in tuje nagrade: Golden Hammer za najboljšo uporabo sponzorstva, Veliki Sempler za najbojšo medijsko strategijo, Zlati Sempler za najboljšo uporabo interneta, SOF, Bronasti Netko za internetno komunikacijo blagovnih znamk, finalist Eurobest Awards za najboljši medijski splet ter tri Effie nagrade.
Dnevno se pogaja za največje naročnike, uvaja in proučuje nove medije ter skrbi za merjenje učinkovitosti medijskih kampanj.


 

 
Peter Curk je pristaš strateškega in analitičen pristopa k marketingu, kar ga odlikuje že celo poslovno pot. V Si.mobil-u je kot direktor marketinga in kasneje v vlogi svetovalca za strateški razvoj v središče tržne strategije postavil inovativnosti in poslovno analitiko. Danes z ekipo Renderspace-a ustvarja digitalne platforme za navečje slovenske blagovne znamke, razvija metrike in orodja za merjenje uspešnosti, koordinira pogajanja z mednarodnimi partnerji ter svetuje zahtevnejšim naročnikom. Od povezave Renderspace-a z mednarodno skupino GoldbachGroup je odgovoren za uspešen prenos znanja in nadgradnjo obstoječih Renderspace-ovih storitev z najsodobnejšimi orodiji za digitalno oglaševanje.


Na vrh


Kotizacija za seminar Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodija je 250 € (brez DDV).

  Ob prijavi do 8. oktobra imate 10-odstotni popust.

  Vsak tretji in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10-odstotni popust.

  Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust.

Popusti se seštevajo.


S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
        24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        25.9. Nova in obstoječa razkritja konsolidiranih letnih poročilih, ki veljajo od 1.1.2013
        25.9. Le še 2 dni za prijavo! 59. M fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
        25.9. Brezplačni Forumi 2013- Dolenjski forum
        30.9. Izogibanje dvojni obdavčitvi in vpliv novosti na optimiziranje mednarodnih davkov
        30.9. Konec dober vse dobro! Zaključite prodajne priložnosti še v letu 2013!
        30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
        8.10. Popoldanska akademija: Kako prepoznati davčne, računovodske in druge razlike/prihranke med d.o.o., d.n.o. ali s.p.
        8.10. Popoldanska akademija: Pogajanja z najbolj zahtevnimi partnerji
        9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava Novo!
        11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
        15.10. Vrednotenje nepremičnin in vplivi na davčno osnovo
        15.10. Brezplačno! Energetska učinkovitost v hotelski industriji
        18.10. DDV V MEDNARODNIH POSLIH: tuji DDV, trikotni posli, novosti
        22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
        24.10. Poslovne združitve - novosti pri vrednotenju in računovodenju
        24.10. Kako pripravimo učinkovito medijsko strategijo in maksimalno izkoristimo digitalna orodja?
        13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - Rok prijave 30.9.!
        21.11. 15. Poslovna konferenca Portorož: Možnosti za rast. Vas zanima?
        25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
        27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
        29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
        8.7. Nagrada Werner von Siemens - rok prijave 8.7.
        27.6. Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Aprilski Akademček!