Povezovanje in sodelovanje sta ključ do uspeha

18.10.2012  08:47

Razvoj Kozjanskega je odvisen od turizma, ki pa mora sodelovati z močnimi industrijskimi jedri, je skupna ugotovitev Kozjanskega foruma Časnika Finance v Rogaški Slatini.



O razvojnih priložnostih regije so se na Kozjanskem forumu Časnika Finance z odgovornim urednikom Petrom Franklom pogovarjali Franc Jager, direktor in lastnik po prihodkih največjega podjetja v regiji trgovske verige Jagros, Klemen Žibret, direktor za kadrovsko, pravno in splošno področje največjega zaposlovalca Steklarne Rogaška, in Roman Moškotevc, direktor četrtega največjega podjetja Ahac. Na Kozjanski forum je prišlo okoli 50 podjetnikov in obrtnikov.



Franc Jager (Jagros), Roman Moškoterc (Ahac) in Klemen Žibret (Steklarna Rogaška) so se strinjali, da je turizem ena izmed velikih priložnosti regije.

Kupcem se je treba prilagoditi

Franc Jager je poudaril, da postajajo porabniki vse zahtevnejši. Za svoj denar, ki ga še vedno imajo, zahtevajo čedalje več. Diskonti so pobrali del prihodkov prebivalstva, Jagros se temu prilagaja.

Distribucijsko podjetje pijač in prehrane Ahac posluje predvsem s trgovci in gostinci, pri zadnjih se krepi plačilna nedisciplina, je povedal Roman Moškotevc.

Kot je dejal Klemen Žibret, vsaka regija potrebuje močnega industrijskega igralca, ki ustvarja zaposlitve in prihodke. Smo ambasador Rogaške in okolice v tujini, ne prodajamo turističnih aranžmajev in gotovo bi bilo mogoče na tem področju kaj izboljšati.

Turizem preveč razdrobljen

Turizem v regiji je preveč razdrobljen in nima skupne točke, ki bi celotno okolje povezala in ga predstavila možnim gostom. Omejena je na ozko območje okoli turističnih središč in po številu turističnih produktov, širša okolica pa pri tem ne sodeluje. Da turisti nimajo dovolj možnosti za trošenje, so se strinjali vsi sogovorniki.

O tem, kako jim je na Gorenjskem uspelo povezati ponudnike turističnih storitev in povečati obisk s projektom Destinacija Radol'ca, je zbranim opisala soustanoviteljica raziskovalne agencije Memo Institut Eva Perčič, ki je projekt vodila.

Razvoj, naložbe in stroški

Kot primere dobre prakse je Časnik Finance udeležencem dogodka predstavil tri uspešna podjetja: Petek iz Rogatca, Panles iz Tekačevega in Kreativ art crystal iz Rogaške Slatine.

Petek, ki izdeluje procesno opremo predvsem za industrijo pijač, vodi ga Boris Petek, se je letos prebil med dobavitelje dveh industrijskih velikanov InBev in Heineken. Pivovarni prvega so dobavili opremo za tunelsko toplotno obdelavo, drugemu pa tunelski paster z vgrajeno tehnologijo varčevanja z energijo in vodo; to tehnologijo so razvili sami. Panles, ki ga vodi Robert Pažon, načrtuje tovarno za proizvodnjo križno lepljenih plošč, teh zdaj v Sloveniji nihče ne izdeluje. Tri četrtine proizvodnje bi porabili sami pri izdelavi montažnih hiš, tretjino bi ponudili trgu. Kreativ Franca Sajka pa se je poleg proizvodnje uporabnih in okrasnih izdelkov iz barvanega pihanega stekla lotil postavljanja male hidroelektrarne v Lovrencu na Pohorju. Po sedmih letih, od tega sta skoraj dve leti šli za nepotrebne birokratske zaplete, hidroelektrarna Kreativu močno znižuje stroške porabljene energije in prinaša dodaten prihodek. Sajko že načrtuje gradnjo nove hidroelektrarne.

O možnostih za uresničevanje regijskih projektov sta se s Petrom Franklom pogovarjala župan Rogaške Slatine in predsednik sveta regije Branko Kidrič ter direktorica Mrežnega podjetniškega inkubatorja Vrelec Branka Aralica.

 
Vaša ocena:
Slabo  Dobro
Povprečna ocena 0.00 ( 0 ocen )
Slabo  Dobro

      




 

13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
13.11. Seminar - Izdelava vsebin in komuniciranje v letnem poročilu
14.11. Optimiziranje obdavčitev in ugodnosti službenih vozil
15.11. Delavnica: ABC vstopanja na nemški trg
21.11. Še 12 DNI! Poslovna konferenca Portorož - osrednje gospodarsko srečanje pred vrati!
22.11. Kako pridobiti evropska nepovratna sredstva na Hrvaškem?
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
26.11. Praktična analiza vsebine bilanc: kako najti skrite »manipulacije«
26.11. Brezplačni Forumi 2013- Notranjski forum
27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
29.11. Slabitve finančnih sredstev (MSRP 39), razkritja poštene vrednosti (MSRP 13) in novosti MSRP 9
5.12. Davčni in računovodski vplivi odloženih davkov Novo!
5.12. Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?
11.12. 4. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
8.11. Vrednotenje sredstev v računovodskih izkazih s poudarkom na novostih in slabitvah
22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji
11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
2.10. Nagrada Werner von Siemens
30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Poletni Akademček!