Recesija in spremembe na finančnih ter ekonomskih trgih so privedle do sprememb v potrošnikovem obnašanju, saj se je le ta prilagodil novim okoliščinam kupne moči.
Tako so podjetja primorana razmisliti o svoji marketinški strategiji kot tudi o dnevnih taktikah, ki jih morda morajo spremeniti. Za vse to pa podjetja potrebujejo predvsem veliko poguma in osredotočenosti.
Preberite, kako o pogumu za spremembe razmišlja predsednica programskega sveta Medeja Lončar, Siemens.
Uvodnik preberite tukaj.
![]() |
Do 29. marca 2013 imate do 35 odstotkov popusta!
Teme o katerih bomo govorili na konferenci so med drugim tudi:
- korporativna strategija in spremembe, ki jih prinašajo spremenjeni trgi; zakaj je marketinška strategija glavni odgovor na spremembe,
- regionalni in globalni preboj; kako so nekatera slovenska podjetja in njihovi vodje postali regionalni ali globalni nišni zmagovalci,
- kako lahko dobri odnosi izboljšajo marketinško učinkovitost in uspešnost (ustvarjanje kreativne marketinške kulture v podjetju),
- kako tehnologija spreminja marketinška orodja in pristope,
- predstavitev uspešne osebne zgodbe.
Prijava tukaj
Program tukaj
Se vidimo 21. in 22. maja 2013 na največkrat priporočenem marketinškem dogodku v Sloveniji.
Vaša SMK ekipa.