Prodajno okolje se je drastično spremenilo, a posel se še vedno dogaja. Zato moramo pogledati, kje je denar danes in kje bo jutri ter kako do njega. Konferenca bo znova pokazala nekaj dobrih praks na različnih področjih prodaje. Pridružite se vek kot 150 direktorjem prodaje, ki nam vsako leto znova zaupajo, da smo pripravili kakovostno in praktično vsebino. Osma konferenca Sales Summit 2014 bo 11. februarja prihodnje leto, že zdaj pa vas vabimo, da se nam pridružite!
Prijava do konca leta vam bo prinesla ugodnosti, saj vam s prijavo do konca decembra nudimo do 25 odstotni popust!
Prijavite se lahko tukaj..
![]() |
Denar še vedno je. Potrošniki še vedno trošijo. Vendar ni nujno, da danes največ trošijo isti kupci kot so največ trošili pred petimi leti. Ni nujno, da največji kupci iz preteklosti trošijo za enake stvari enako veliko denarja. Ni nujno, da do novih najboljših kupcev lahko pridemo na enak način kot do lanskih najboljših kupcev. Ni nujno, da nižja cena prinese večjo prodajo. Ni nujno, da je najboljši prodajalec za naš lanski prodajni program, tudi letos naš najboljši prodajalec. Prodajno okolje se je drastično spremenilo, a posel se še vedno dogaja. Zato moramo pogledati, kje je danes in kje bo jutri »denar« ter kako do njega. Zato bo konferenca pokazala nekaj dobrih praks na različnih področjih prodaje, ki vsa prispevajo k odgovoru na vprašanje »Kje denar je in kako pridemo do njega?«.
![]() |
Govorili bomo o tem, kako do denarja:
- cena in izdelek za višje marže
- psihologija prodaje; kako prepričati kupca, da kupi ravno vaš izdelek, storitev
- človeški faktor; ljudje so ključnega pomena, ljudje delajo posel, pomen dobrega prodajalca
- prodajno okolje, učinkovitost organizacije; kateri kanali so prodajno uspešni, kako z manj prodajalci dosegati enako ali višjo raven prodaje
Že sedem let nam vsak leto znova zaupa okoli 150 udeležencev.
Pridružite se jim tudi vi!
Še to: program tokratne 8. prodajne konference Salles Summmit je sestavil programski svet, v katerem so: Lovro Peterlin (Studio Moderna), Robert Bizjak (Petrol), Tomaž Lanišek (Knauf Insulation), Andrej Božič (Steklarna Hrastnik), Primož Hvala (Human&Sales Consulting), Peter Frankl (Časnik Finance) in Tatjana Pogačnik (Časnik Finance)