Predstavitev Program Predavatelj Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
PRIJAVA
Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
27. november 2013, GZS, Ljubljana, od 16.00. do 19.15 ure


 Težavne stranke in stranke, ki so prišle s pritožbo predstavljajo problem za podjetje in prodajno osebje. Na drugi strani pa ravno te stranke predstavljajo veliko priložnost za povečanje prodaje.


Vaše najboljše stranke so vašim konkurentom najbolj potencialne nove stranke.


Reševanje reklamacije in pritožb
pa je zelo pomemben trenutek, od katerega je odvisno, ali bo vaša stranka prešla h konkurenci. Zato je pomembno, da pravočasno odkrijete, katera reklamacija je posledica koristoljubja oseb, ki izrabljajo zakone, in katera reklamacija je podana v dobri veri. K vsaki vrsti reklamacije nato pristopimo na drug način.


Zadovoljstvo kupca ni odvisno zgolj od koristi, ki jih dobi pri reševanju reklamacije. Zadovoljstvo kupca opredeljuje predvsem način, kako podjetje rešuje reklamacijo ali pritožbo. Pri tem je zelo pomembno, kako se prodajalec, serviser ali drugi, ki rešuje reklamacijo, vede v komunikaciji s stranko. Majhen spodrsljaj lahko povzroči, da bo naš dober kupec postal naš največji kritik in nam tako povzročil veliko škodo. Zato moramo biti pozorni na številne podrobnosti, kot na primer, kdo se bo podpisal pod pisno rešeno reklamacijo.


Kupci se neradi pritožujejo, saj se s tem izpostavljajo konfliktu s prodajnim podjetjem. Konfliktu pa se poskuša večina ljudi izogniti. Kupci se zato pritožijo zgolj takrat, ko so resno prizadeti, in takrat, ko smo jim tako pomembni, da želijo izboljšati našo storitev. Zato so ravno reklamacije in pritožbe dragocen vir informacij o zadovoljstvu kupcev.


Na seminarju boste spoznali:
  kako iz težavnih in konfliktnih strank narediti zveste kupce,
  kako z vodenjem prodaje do manj reklamacij,
  kako pravilno sistemizirati proces reševanja reklamacij
  pravilne pristope k razburjeni stranki,
  kako uspešno rešujemo osebno reklamacijo,
  kako se izogibamo konfliktu s stranko.


Seminar bo vodil dr. David Đukić, direktor inštituta za profesionalno prodajo.


 

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


PROGRAM

  Reklamacije – darilo ali prekletstvo?
  Način prodajanja kot vzrok za reklamacije
  Kako z vodenjem prodaje do manj reklamacij
  Izkoristimo informacije, ki jih dobimo z reklamacijami

  Vrste težavnih strank
  Upravičene in neupravičene reklamacije
  Pravilni pristop k razburjeni stranki

  Kako uspešno rešujemo osebno reklamacijo
  Nebesedna komunikacija in odziv na reklamacijo
  Kako se izogibamo konfliktu s stranko


Na vrh


Dr. David Đukić se strokovno in znanstveno ukvarja z nagrajevanjem prodajnega osebja deset let. Izvedel je odmevne svetovalne projekte v različnih panogah: bančništvo, telekomunikacije, avtomobilska industrija, IT, trgovina. Uveljavil se je tudi kot avtor več kot 50 člankov in soavtor knjige Direktor, kjer pokriva področje vodenja prodajnega osebja.

Izdal je tudi knjigo Praktični vodnik po nagrajevanju prodajalcev.
Svoje projekte je predstavil že na številnih konferencah, kjer je požel veliko pozitivnih kritik. Dr. David Đukić predava kot višji predavatelj pri predmetu Menedžment prodaje, kjer pokriva področje nagrajevanje prodajnega osebja.


Na vrh


Kotizacija za seminar Težavne stranke in reševanje reklamacij je 200 € (brez DDV). 


   Ob prijavi do 7. novembra 2013 ste imeli 10-odstotni popust.

 
  Vsak tretji  in naslednji udeleženec iz istega podjetja ima 10-odstotni popust.

 
  Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust

Popusti se seštevajo.


Predračun za plačilo kotizacije boste prejeli po elektronski pošti na navedeni e-naslov.

S prijavo potrjujem in se strinjam s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani

Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

        25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
        26.11. Brezplačni Forumi 2013- Notranjski forum
        27.11. Praktična analiza vsebine bilanc: kako najti skrite »manipulacije«
        27.11. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
        27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
        28.11. DMV, novosti DDV, davčne osnove in drugi davki službenih vozil
        29.11. Slabitve finančnih sredstev (MSRP 39), razkritja poštene vrednosti (MSRP 13) in novosti MSRP 9
        5.12. Davčni in računovodski vplivi odloženih davkov
        5.12. Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?
        10.12. Združitve družb: uporaba MSRP 3 in vrednotenje
        11.12. Kakšne so priložnosti EU razpisov v obdobju 2014 do 2020 in kako se prijaviti?
        11.12. 4. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
        12.12. Novosti MSRP s primeri: poštena vrednost, konsolidacija, finančni inštrumenti, prihodki in skupna vlaganja
        22.11. Kako pridobiti evropska nepovratna sredstva na Hrvaškem?
        21.11. Zaključila se je 15. Poslovne konference Portorož. Na svidenje prihodnje leto!
        15.11. Delavnica: ABC vstopanja na nemški trg
        13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
        22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
        15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji
        11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
        9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
        2.10. Nagrada Werner von Siemens
        30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
        25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
        24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
        29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Poletni Akademček!