LinkedIn - vaš največji vir za nove potencialne poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo
Kaj lahko LinkedIn stori za vaše poslovanje?

28. januarja 2014, GZS (dvorana F), Ljubljana, od 9. do 15. ure


LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval način kako podjetja zaposlujejo, trž ijo in prodajajo.
 
LinkedIn
je vse bolj in bolj orodje za povezovanje poslovnih ljudi, ki želijo narediti velik posel. Ni važno v katerem poslu ste, z močjo LinkedIna lahko zgradite le tega.

Če ne uporabljate LinkedIn-a (ali ga ne uporabljate pravilno) ste zamudili vaš največji vir za nove poslovne priložnosti, nove potencialne kupce, in večjo prodajo. Imeti LinkedIn profil, je kritična sestavina za vaš uspeh - vendar je to le prvi korak.

Kot druge oblike trženja preko interneta je tudi trženje preko LinkedIn-a relativno poceni in ponuja številne možnosti. In to za poslovanje po svetu pa tudi v Sloveniji. Linkedin bo preoblikoval vaše trženje in način prodaje. Toda ne vedo vsi ljudje veliko o tem kaj lahko LinkedIn stori za njih in njihovo podjetje.


Nekaj dejstev o Linkedinu*:

 Linkedin je številka 1 med podjetniškimi stranmi ( je 4-krat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter)
 Več kot 80 % članov LinkedIn-a je odločevalcev v organizaciji
 LinkedIn ima več kot 259.000.000 + članov
 Rast povprečno 172.800 novih članov na dan (2 na sekundo)
 Več kot 25 milijonov profilov LinkedIn se gleda vsak dan
 45 % obiskovalcev iz Linkedin-a zaide na vaše druge digitalne vsebine (spletna st
 ran, blog, whitepaper, video, itd).
 Linkedin je prejel Zlato medaljo: Top družbeno omrežje za prodajo in trženje v letu 2013!
* State of Inbound Marketing Report, 2013

 


Po seminarju boste vedeli kako:
 
     Kako učinkovito izrabljati možnosti na Linkedinu za promocijo, prodajo in ne nazadnje tudi kadrovanje?
     Zakaj je skoraj nujno, da ste tudi vi na Linkedinu?
     Kako lahko prodajniki in tržniki izboljšajo lastni profil?
     Kako izkoristiti Linkedin za nove poslovne priložnosti, trženje in prodajo v svetu in tudi v Sloveniji?
     Vzpostavitev baze skrbno izbranih potencialnih strank znotraj vašega ciljnega trga.
     Vaši prodajniki bodo bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci namesto z izgubljanjem časa z iskanjem kontaktov.
     Krajši prodajni cikli.
     Več zaključenih poslov in več dobička.
     Zadovoljnejši ter bolj produktivni tržniki in prodajniki.
     Kaj so pokazale dobre prakse?
     Etika poslovanja ter najpogostejše napake
.

 



Ob prijavi do 17. januarja lahko izkoristite do 20% popust!
Prijavite se lahko tukaj .

 


 


Komu je seminar namenjen:

Direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, vodjem marketinga/trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.

 

 

Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar, MBA . Njen profil je med 1 % najbolj gledanih LinkedIn profilov na svetu.

 

 

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!

 


Na vrh


Program: 

Uvod

     Nekaj dejstev in mitov o Linkedinu.
     Zakaj je LinkedIn kralj B2B mreženja?
     Kako uporaben je Linkedin?
     Zakaj  bo delovalo tudi za vaš posel?
     Zakaj potrebujemo osebni profil in Linkedin stran podjetja?
     Kako lahko tržniki & prodajniki & ključni odločevalci v podjetju izboljšajo svoj profil in s tem učinek  Linkedina na posel?
     Linkedin Premium profili da /ne?

Kako tržiti posel / več potencialnih strank?
     6 razlogov zakaj uporabljati LinkedIn za promocijo/ trženje vašega posla.
     Premium.
     LinkedIn strategija za generiranje potencialnih strank (»leads«).
     Pasivni marketing.
     Agresivni marketing.
     Top 5 načinov za trženje vašega posla z Linkedinom.
     6 + 4 nasvetov kako uporabljati LinkedIn za promocijo vašega posla & privabiti več potencialnih strank.
     Najbolj uporabna orodja za trženje.
     Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu?

Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje?
     Prodajni proces se je drastično spremenil.
     Kako Linkedin omogoča prodajo?
     Kako doseči, da bodo vaši prodajniki bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci?
     5 načinov kako lahko prodajniki pridobijo več potencialnih strank.
     Najbolj uporabna orodja za prodajo.
     Zgodbe o uspehu.

Etika & napake & dobre prakse?

     Etika poslovanja na Linkedinu
     Najpogostejše napake

Podkrepljeno s  praktični primeri, izkušnjami  in napotki iz prakse.


Vsi udeleženci dobijo tudi dodatno gradivo:
     The Power Formula for Linkedin, Essential kit
     7 Ways Sales Professionals Drive Revenue with Social Selling

 



Na vrh



 
Brigita Lunder Lazar
Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B)  in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS,  Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires , Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.

Ter predavateljske izkušnje za:  Ekonomsko Poslovna fakulteta Maribor, Regionalna Razvojna agencija Notranjsko – kraške regije, Razvojni center Novo mesto, Schahermayer d.o.o., SIQ d.o.o., open IT d.o.o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine,  Kontroling Konferenca 2012, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna  izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. – Moskva.


Njen profil je med 1 % najbolj gledanih LinkedIn profilov na svetu.

Na vrh


Kotizacija za seminar je 270 EUR (DDV ni vključen v ceno).


Dodatne ugodnosti:

  • Ob prijavi do 17. januarja imate 15-odstotni popust.
  • Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust.
  • Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji iz podjetja 10-odstotni,  vsak naslednji udeleženec pa 20-odstotni popust.



Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


Na vrh

24.1. Priprava vsebin v letnem poročilu za leto 2013
28.1. Vplivi posplošene tržne vrednosti nepremičnin na izračune, bilance, oslabitve, cenitve
28.1. LinkedIn - vaš največji vir za nove potencialne poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo
29.1. Novosti pri obračunu prejemkov fizičnih oseb
7.2. Vsebina dokumentacije za dokazovanje transfernih cen s praktičnim primerom Novo!
11.2. 8. Sales Summit - Kje denar je in kako ga pobrati
10.4. Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu
15.4. 16. Dnevi energetikov 2014
27.5. Najpodjetniška ideja 2013/14
11.12. Brezplačno! 4. Podjetniški forum
11.12. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
5.12. Brezplačno! Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?
26.11. Brezplačni Forumi 2013
25.11. Okoljsko srečanje 2013 - je za nami!
21.11. Zaključila se je 15. Poslovna konferenca Portorož. Na svidenje prihodnje leto!
13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji

 

        FOTO FOTO FOTO REVIJA
       
        30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Poletni Akademček!