Kaj lahko LinkedIn stori za vaše poslovanje?
28. januarja 2014, GZS (dvorana F), Ljubljana, od 9. do 15. ure
LinkedIn je v zadnjem času preoblikoval način kako podjetja zaposlujejo, tržijo in prodajajo.
LinkedIn je vse bolj in bolj orodje za povezovanje poslovnih ljudi, ki želijo narediti velik posel. Ni važno v katerem poslu ste, z močjo LinkedIna lahko zgradite le tega.
Če ne uporabljate LinkedIn-a (ali ga ne uporabljate pravilno) ste zamudili vaš največji vir za nove poslovne priložnosti, nove potencialne kupce, in večjo prodajo. Imeti LinkedIn profil, je kritična sestavina za vaš uspeh - vendar je to le prvi korak.
Kot druge oblike trženja preko interneta je tudi trženje preko LinkedIn-a relativno poceni in ponuja številne možnosti. In to za poslovanje po svetu pa tudi v Sloveniji. Linkedin bo preoblikoval vaše trženje in način prodaje. Toda ne vedo vsi ljudje veliko o tem kaj lahko LinkedIn stori za njih in njihovo podjetje.
Nekaj dejstev o Linkedinu*:
Linkedin je številka 1 med podjetniškimi stranmi ( je 4-krat bolj učinkovit za B2B kot Facebook ali Twitter)
Več kot 80 % članov LinkedIn-a je odločevalcev v organizaciji
LinkedIn ima več kot 259.000.000 + članov
Rast povprečno 172.800 novih članov na dan (2 na sekundo)
Več kot 25 milijonov profilov LinkedIn se gleda vsak dan
45 % obiskovalcev iz Linkedin-a zaide na vaše druge digitalne vsebine (spletna st
ran, blog, whitepaper, video, itd).
Linkedin je prejel Zlato medaljo: Top družbeno omrežje za prodajo in trženje v letu 2013!
* State of Inbound Marketing Report, 2013
Po seminarju boste vedeli kako:
Kako učinkovito izrabljati možnosti na Linkedinu za promocijo, prodajo in ne nazadnje tudi kadrovanje?
Zakaj je skoraj nujno, da ste tudi vi na Linkedinu?
Kako lahko prodajniki in tržniki izboljšajo lastni profil?
Kako izkoristiti Linkedin za nove poslovne priložnosti, trženje in prodajo v svetu in tudi v Sloveniji?
Vzpostavitev baze skrbno izbranih potencialnih strank znotraj vašega ciljnega trga.
Vaši prodajniki bodo bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci namesto z izgubljanjem časa z iskanjem kontaktov.
Krajši prodajni cikli.
Več zaključenih poslov in več dobička.
Zadovoljnejši ter bolj produktivni tržniki in prodajniki.
Kaj so pokazale dobre prakse?
Etika poslovanja ter najpogostejše napake.
Ob prijavi do 17. januarja lahko izkoristite do 20% popust!
Prijavite se lahko tukaj .
Komu je seminar namenjen:
Direktorjem, podjetnikom, vodjem prodaje, vodjem marketinga/trženja, tržnikom in vsem, ki iščejo nove poslovne priložnosti.
Seminar bo vodila mag. Brigita Lunder Lazar, MBA . Njen profil je med 1 % najbolj gledanih LinkedIn profilov na svetu.
Kontakt: Maja Humar | Tel: |
Vljudno vabljeni!
Na vrh

Program:
Uvod
Nekaj dejstev in mitov o Linkedinu.
Zakaj je LinkedIn kralj B2B mreženja?
Kako uporaben je Linkedin?
Zakaj bo delovalo tudi za vaš posel?
Zakaj potrebujemo osebni profil in Linkedin stran podjetja?
Kako lahko tržniki & prodajniki & ključni odločevalci v podjetju izboljšajo svoj profil in s tem učinek Linkedina na posel?
Linkedin Premium profili da /ne?
Kako tržiti posel / več potencialnih strank?
6 razlogov zakaj uporabljati LinkedIn za promocijo/ trženje vašega posla.
Premium.
LinkedIn strategija za generiranje potencialnih strank (»leads«).
Pasivni marketing.
Agresivni marketing.
Top 5 načinov za trženje vašega posla z Linkedinom.
6 + 4 nasvetov kako uporabljati LinkedIn za promocijo vašega posla & privabiti več potencialnih strank.
Najbolj uporabna orodja za trženje.
Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu?
Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje?
Prodajni proces se je drastično spremenil.
Kako Linkedin omogoča prodajo?
Kako doseči, da bodo vaši prodajniki bolj osredotočeni na delo z dejanskimi odločevalci?
5 načinov kako lahko prodajniki pridobijo več potencialnih strank.
Najbolj uporabna orodja za prodajo.
Zgodbe o uspehu.
Etika & napake & dobre prakse?
Etika poslovanja na Linkedinu
Najpogostejše napake
Podkrepljeno s praktični primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.
Vsi udeleženci dobijo tudi dodatno gradivo:
The Power Formula for Linkedin, Essential kit
7 Ways Sales Professionals Drive Revenue with Social Selling
Na vrh

![]() |
Brigita Lunder Lazar
Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B) in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Chocolate Graphics International Licensing Pty Ltd iz Avstralije, Združenje za direktni marketing Slovenije, Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d.d., IMP Klimat d.d., Sava Tires , Studio Moderna d.o.o., Europcar, Cankarjeva založba d.d., Slovenijales Moskva, Globtour.
Ter predavateljske izkušnje za: Ekonomsko Poslovna fakulteta Maribor, Regionalna Razvojna agencija Notranjsko – kraške regije, Razvojni center Novo mesto, Schahermayer d.o.o., SIQ d.o.o., open IT d.o.o., Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, Kontroling Konferenca 2012, Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d.o.o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Dan direktnega marketinga 12, interna izobraževanja ter izobraževanja za domače in tuje poslovne partnerje: Hidria d.d., Studio Moderna d.o.o., IMP Klimat d.d. – Moskva. Njen profil je med 1 % najbolj gledanih LinkedIn profilov na svetu. |
Na vrh

Kotizacija za seminar je 270 EUR (DDV ni vključen v ceno).
Dodatne ugodnosti:
- Ob prijavi do 17. januarja imate 15-odstotni popust.
- Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust.
- Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji iz podjetja 10-odstotni, vsak naslednji udeleženec pa 20-odstotni popust.
Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani finance-akademija.si/pogoji.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.
Na vrh


24.1. | Priprava vsebin v letnem poročilu za leto 2013 |
28.1. | Vplivi posplošene tržne vrednosti nepremičnin na izračune, bilance, oslabitve, cenitve |
28.1. | LinkedIn - vaš največji vir za nove potencialne poslovne priložnosti, nove kupce in večjo prodajo |
29.1. | Novosti pri obračunu prejemkov fizičnih oseb |
7.2. | Vsebina dokumentacije za dokazovanje transfernih cen s praktičnim primerom Novo! |
11.2. | 8. Sales Summit - Kje denar je in kako ga pobrati |
10.4. | Marketing Summit Belgrade - Marketing zmaguje v državi, regiji in svetu |
15.4. | 16. Dnevi energetikov 2014 |
27.5. | Najpodjetniška ideja 2013/14 |

FOTO | FOTO | FOTO | REVIJA | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
30. Finančna konferenca | 18. Slovenska marketinška konferenca | 1. Družinska konferenca | Poletni Akademček! | ||||