Predstavitev Program Predavatelj Kotizacije
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj
Praktični napotki kako dvigniti prodajo še v tem letu!

29. avgusta 2013, GZS (dvorana E), Ljubljana, od 9. do 15. ure


      
V sedanjih razmerah vsi iščemo rešitve, kako izboljšati svojo prodajo.
Pripravili smo delavnico, kjer boste lahko preverili različne možnosti, kako izboljšati prodajo.
  

      Poleg praktičnih napotkov kako dvigniti prodajo do konca leta, bodo udeleženci naredili načrt kaj spremeniti za dosego tega cilja!


     
Izvedeli boste ali imate idealne prodajne kanale, najboljše prodajne argumente, pravilno komunikacijo cenovne politike, kako lahko še okrepite motivacijo prodajalcev...   


Interaktivna delavnica- praktični nasveti, ukvarjali se bomo z izzivi vsakega udeleženca... Pohitite s prijavo, število mest je omejeno!


                                                      


Investirajte en dan za preobrat v svoji prodaji še v tem letu.


KORISTI ZA UDELEŽENCE

  Naredili boste 360 test svoje prodaje in dobili odgovore, kaj morate še spremeniti za izboljšanje.
  Preverili boste ali imate optimalno strategijo prodaje.
  Preverili boste ali imate pravilno oblikovano prodajno ponudbo.
  Izvedeli boste, kako zagotoviti, da bodo prodajalci pravilno predstavili vašo ponudbo.
  Izvedeli boste, kako še okrepiti motivacijo prodajalcev in kako izboljšati sistem nagrajevanja.
  Izmenjali boste prijeme in nasvete z drugimi udeleženci iz različnih panog.
  Dobili boste odgovore na vaša individualna vprašanja.



KOMU JE NAMENJENA

  Direktorjem,
  vodjem prodaje in vodjem prodajnih področij,
  vsem, ki so odgovorni za rezultate prodajnih ekip.



Delavnico bo vodil Primož Hvala, Human & Sales Consulting.
  
  

KontaktKontakt: Maja Humar | Tel: |

Vljudno vabljeni!


Na vrh


PROGRAM DELAVNICE


Pred delavnico:
  Udeleženci lahko posredujete vprašanja, izzive, ki jih bomo reševali na delavnici, in tako sooblikujete vsebino dneva, ki bo prilagojena vašim potrebam.
  Vsa vprašanja pošljite na .


Med delavnico:
  Naš pristop udeležencem omogoča, da si po vsakem sklopu pripravijo svoj akcijski načrt za izboljšanje posameznega področja, lasten način sprememb.
  Udeleženci dobijo priložnost spoznati prakso drugih in v svoje okolje prenesti njihove prijeme.
  Omejeno število udeležencev omogoča maksimalen in koordiniran prenos najboljših praks med udeleženci. Program je sestavljen tako, da spodbuja širjenje praks med udeleženci.



9.00 - 11.00  Izboljšajmo svojo prodajo

  "Ali je moja prodajna strategija prava?" - Udeleženci bodo dobili učinkovito orodje za dopolnitev prodajne strategije.
  "Ali prodajam pravim kupcem, ali prodajam prek pravih kanalov?" - Udeleženci bodo dobili odgovore kako to preveriti.
  "Kaj poleg cene in kanalov lahko še spremenimo za povečanje prodaje?" - Udeleženci bodo naredili 3600 test svoje prodaje in dobili odgovore, kaj morajo še spremeniti za izboljšanje prodaje.
 



11.15 - 12.45 Izboljšajmo svojo prodajno ponudbo

  "Ali je naša prodajna ponudba pravilna? Ali uporabljamo prave argumente?" - Udeleženci bodo dobili enostaven pripomoček za oblikovanje svojih prodajnih argumentov
  "Kako nastaviti ceno, da bo privlačna za stranke?" - Udeleženci dobijo nekaj napotkov, kako oblikovati uspešno cenovno politiko.
  " Ali se prodajalci držijo najboljšega prodajnega pristopa?" - Udeleženci bodo dobili enostaven pripomoček za usmerjanje prodajalcev v najboljši prodajni pogovor.



13.30 - 15.00 Izboljšajmo svoje prodajalce

  "Kako naj povečam motiviranost prodajalcev?" - Udeleženci bodo naredili načrt za povečanje motivacije prodajalcev.
  "Kako naj dosežem, da bojo prodajalci prodajali drugače?"- Udeleženci bodo dobili konkretne napotke, kako spreminjati vedenje prodajalcev, da bodo jutri prodajali drugače, bolje kot danes.


Po delavnici:
Udeleženci lahko predavatelju še 14 dni po delavnici postavijo dodatna vprašanja.

Na vrh


Predstavitev predavatelja


Primož HvalaMag. Primož Hvala, partner v podjetju Human & Sales Consulting, deluje na področju trženjskega menedžmenta, prodajnega menedžementa in razvoja menedžerjev. Je avtor številnih trženjskih in prodajnih delavnic, nosilec predmeta Sales in Marketing Management na MBA in EMBA programih Cotrugli BA, kjer predava v Zagrebu, Beogradu in Sofiji.

Je član programskih svetov konferenc Sales Summit, Prodaja in marketing na policah, dolgoletni programski vodja Marketinških fokusov, ...


Na vrh


Kotizacija za delavnico Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj je 240 EUR (DDV ni vključen v ceno).


Dodatne ugodnosti:
  • Ob prijavi do 5. avgusta 2013 ste imeli 20-odstotni popust.
  • Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust.
  • Če se podjetje odloči, da bo na delavnico poslalo več zaposlenih ima vsak tretji in vsak naslednji udeleženec 10-odstotni popust.


Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Poletni Akademček!