Predstavitev Program Predavateljici Kotizacije Prijava
Pripravi za tiskDodaj v Outlook koledar
Predprijave do
28. 11. 2013
Združitve družb: uporaba MSRP 3 in vrednotenje
Uporaba MSRP 3, vrednotenje sredstev, obveznosti, neobvladujočega deleža, dobro ime, vrednotenje podjetij za namene združitve, primeri iz prakse

10. decembra, Ljubljana, GZS, od 9. do 14. ure


O seminarjuZakaj je seminar uporaben:


Pri poslovnih združitvah so v  praksi najzahtevnejši postopki določitev poštenih vrednosti sredstev in obveznosti. Najprej bomo opredelili kdaj in kako je v skladu z MSRP 3 – Poslovne združitve, ki ga neposredno uporabljamo tudi v Sloveniji, potrebno vrednotiti sredstva in obveznosti prevzetega poslovnega subjekta po pošteni vrednosti. 

V nadaljevanju si bomo na konkretnem primeru pogledali kako poteka ocenjevanje vrednosti izbranega podjetja, ugotovitev višine dobrega imena in kakšne so možnosti v okviru razporeditve nabavne vrednosti poslovne združitve. Glede na to, da se razporeditev nabavne vrednosti poslovne združitve praviloma nanaša na neopredmetena sredstva, ki so v skladu z določili MSRP 3 lahko pripoznana v konsolidiranih izkazih podjetja, bomo v tem delu obravnavali ozadja ocenjevanja vrednosti najbolj pogostih neopredmetenih sredstev kot npr. blagovne znamke, patenti in lastno razvita programska oprema.

Če želite vedeti več o ocenjevanju vrednosti v poslovnih združitvah, kliknite tukaj

Pozor:
ob prijavi do 28. novembra vam priznamo 15-odstotni popust!

Na kratko iz vsebine:

1. V katerih transakcijah se vrednotijo sredstva in obveznosti prevzetega poslovnega subjekta po pošteni vrednosti?
2. Kako prepoznamo, kdaj gre za nakup sredstev in kdaj za nakup poslovnega subjekta?
3. Kateri stroški reorganizacije so del prevzema?
4. Kako obravnavati obstoječi lastniški delež pri prevzemu?
5. Računovodska in davčna obravnava dobrega/slabega  imena
6. Ocenjevanja vrednosti podjetij v postopkih poslovnih združitev
7. Obravnava nabavne vrednosti poslovne združitve in ocenjevanje vrednosti neopredmetenih sredstev
8. Kako čez eno leto poteka preverba potrebe po oslabitvi dobrega imena?

Predavali bosta Silva Koritnik Rakela, pooblaščena revizorka in Karin Lušnic, ocenjevalka vrednosti podjetij.


Izobraževanje je namenjeno za:
• vodje finančnih služb,
• vodje računovodstva,
• direktorje,
• vodilni managerji,
• finančniki in računovodje,
• davčne svetovalce,
• predstavnike davčne uprave,
• pravnike in odvetnike. 




KontaktKontakt: Danijela Dojčinović, vodja projektov | Tel: |

V kolikor imate vsebinsko vprašanje o razpisani temi ali, če želite, da vam na vprašanje odgovorimo na posvetu, jih prosim pošljite na  

Vživite se v izkušnje drugih!
Dr. Tatjana Horvat


Na vrh


Pozor!

PODROBNEJŠA VSEBINA:


SILVA KORITNIK RAKELA:

1. Predstavitev MSRP 3 in osnovni pojmi
• Kaj je poslovna združitev
• Kaj je poslovni subjekt
• Kaj vključuje nadomestilo za prevzem (prevzem v korakih)
• Prevzemna metoda računovodenja

2. Spremenjeni standardi v letu 2014
• MSRP 10 – Konsolidirani računovodski izkazi
• MSRP 11 – Skupni aranžmaji
• MSRP 12 – Razkritje deležev v drugih podjetjih
• MSRP 13 – Merjenje poštene vrednosti
• MRS 27 – Ločeni računovodski izkazi

3. Vrednotenje sredstev, obveznosti in neobvladujočega deleža
• Opredelitve meril za merjenje in pripoznanje (in tudi izjeme od pravil)
• Obravnava stroškov reorganizacije (rezervacij)
• Dve metodi vrednotenja neobvladujočega deleža

4. Dobro ime – izračun in porazdelitev
• Enostaven zgled izračuna dobrega imena
• Kasnejša prilagoditev zaradi spremenjenih vrednosti sredstev in obveznosti
• Slabitev dobrega imena – računovodska in davčna obravnava

5. Razkritja v letnem poročilu
• Katere informacije o prevzemih je potrebno razkriti
• Primer razkritij slovenskega podjetja

KARIN LUŠNIC:

1. Ocenjevanje vrednosti podjetij – okvir pravil
• Zahteve Hierarhije pravil ocenjevanja vrednosti – novosti, ki so v pripravi in bodo pomembno vplivale na delo ocenjevalcev
• Zahteve Mednarodnih standardov ocenjevanja vrednosti (MSOV) – poudarek na novih MSOV, ki bodo stopili v veljavo v 2014
• Zahteve MSOV 300 – ocenjevanja vrednosti za potrebe računovodskega poročanja
• Tehnično informativno gradivo številka 3 (TIP 3), ki ga izdaja odbor za MSOV – ocenjevanje vrednosti neopredmetenih sredstev

2. Ocenjevanje vrednosti podjetij za namene poslovnih združitev – primer iz prakse
• Metoda diskontiranega denarnega toka
• Metoda primerljivih podjetij uvrščenih na borzi
• Metoda primerljivih kupoprodaj
• Končni sklep o vrednosti in obravnava pomembnosti ključnih predpostavk

3. Razporeditev nabavna vrednost poslovne združitve in ocenjevanje vrednosti neopredmetenih sredstev
• Prikaz porazdelitve transakcijske cene na posamezna sredstva in ugotovitev dobrega imena
• Zahteve za pripoznavanje neopredmetenih sredstev
• Prikaz primerov ocenjevanja vrednosti izbranih neopredmetenih sredstev (blagovna znamka, patent, lastno razvita programska oprema)

4. Kaj se zgodi čez 1 leto – potreba po oslabitvi dobrega imena
• Kako poteka test slabitve
• Ocenjevanje vrednosti za potrebe testa slabitve dobrega imena
• Prikaz primera


Na vrh


Silva Koritnik RakelaSilva Koritnik Rakela, pooblaščena revizorka, je svojo poklicno kariero začela na področju informatike kot organizatorka za področje računovodstva v večjih poslovnih sistemih v Sloveniji. V zadnjih desetih letih se je ukvarjala  z revizijo računovodskih izkazov, v zadnjem času pa večino časa posveča izvedbi seminarjev in delavnic s področja slovenskih in mednarodnih računovodskih standardov v povezavi z davkom od dohodkov pravnih oseb. V juniju 2010 je opravila izpit iz poznavanja mednarodnih računovodskih standardov pri angleškem inštitutu za revizijo (ACCA), ki ji daje pravico do uporabe strokovnega naziva DipIFR. Velik strokovni izziv ji predstavlja podajanje računovodskih  tem tistim, ki jim računovodenje ni poklic. Njeno osebno poslanstvo je mentorstvo mlajšim kolegom na poti do  računovodskega strokovnjaka.

Lušnic KarinKarin Lušnic, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij pri slovenskem inštitutu za revizijo in akreditirana višja ocenjevalka pri ameriškem združenju ocenjevalcev (ASA) od leta 2008 dalje posluje v lastnem podjetju KLBV d.o.o., ki je specializirano za področje vrednotenja in finančnega svetovanja ter uspešno sodeluje s srednjimi in velikimi podjetji v regiji. Pred tem je bila zaposlena v družbi KPMG poslovno svetovanje d.o.o. kjer je delala na področju finančnega svetovanja (Financial Advisory Services) in si pridobila izdatne izkušnje pri delu z vodilnimi regijskimi korporacijami tako na področju ocenjevanja vrednosti kakor tudi na področju transakcijskih storitev (skrbni pregledi poslovanja). 
Poleg strokovnega dela na projektih je Karin Lušnic angažirana tudi kot predavateljica za področje ocenjevanja vrednosti v izobraževalnem programu Slovenskega inštituta za revizijo, v avgustu 2013 pa je bila s strani Kanadskega Inštituta za ocenjevanje vrednosti (International Institute of Business Valuers) povabljena k sodelovanju za pripravo izobraževalnega gradiva za področje ocenjevanja vrednosti podjetij.

 


Na vrh


Kotizacija za seminar je 280 EUR (DDV ni vključen v ceno).

Dodatne ugodnosti:
Za prijavo do vključno 28. novembra 2013 vam priznamo 15-odstotni popust. Naročniki poslovnega dnevnika Finance imajo 5-odstotni popust. Če se podjetje odloči, da bo na delavnico poslalo več zaposlenih, ima vsak tretji in naslednji iz podjetja 10-odstotni popust.

Pogoji prijav in odjav:
S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji za prijave na dogodke in odpovedi prijave pred izvedbo dogodkov Poslovne akademije Časnika Finance d.o.o., ki so objavljeni na spletni strani
finance-akademija.si/pogoji.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe datuma ali odpovedi seminarja.


Na vrh
Vaš komentar tega dogodka:
Komentar: dovoljene HTML oznake:


      • Varnostno kodo morate prepisati zato, da vemo, da je komentar res vpisala oseba in ne eden od mnogih avtomatiziranih procesov, ki internetne obrazce uporabljajo v promocijske namene. Prosimo prepišite petmestno številko v polje pod njo.

        Prepišite varnostno kodo:
        Oddal gost ob 10:06 v ponedeljek, 21.10.2013:
        Pozdravljeni!

        Prijavljen sem bil na seminar Poslovne združitve - novosti pri vrednotenju in računovodenju, dne 24,10.2013, vendar se ga žal ne bom uspel udeležiti.

        Zato s tem mejlom pošiljam odjavo od seminarja. prosim vas, za potrditev prejema odjave.

        lep pozdrav,

        Uroš Pilih Grah

        21.11. Danes vrata odpira Poslovna konferenca Portorož - vabljeni na osrednje gospodarsko srečanje!
        22.11. Kako pridobiti evropska nepovratna sredstva na Hrvaškem?
        25.11. Okoljsko srečanje 2013 - brezplačna prijava!
        26.11. Brezplačni Forumi 2013- Notranjski forum
        27.11. Praktična analiza vsebine bilanc: kako najti skrite »manipulacije«
        27.11. Popoldanska akademija: Obvladujte terjatve-izboljšajte likvidnost
        27.11. Popoldanska akademija: Težavne stranke in reševanje reklamacij
        28.11. DMV, novosti DDV, davčne osnove in drugi davki službenih vozil
        29.11. Slabitve finančnih sredstev (MSRP 39), razkritja poštene vrednosti (MSRP 13) in novosti MSRP 9
        5.12. Davčni in računovodski vplivi odloženih davkov
        5.12. Ali je Slovenija res med najbolj koruptivnimi državami?
        10.12. Združitve družb: uporaba MSRP 3 in vrednotenje
        11.12. Kakšne so priložnosti EU razpisov v obdobju 2014 do 2020 in kako se prijaviti?
        11.12. 4. Podjetniški forum-Brezplačna udeležba
        12.12. Novosti MSRP s primeri: poštena vrednost, konsolidacija, finančni inštrumenti, prihodki in skupna vlaganja Novo!
        15.11. Delavnica: ABC vstopanja na nemški trg
        13.11. Tekmovanje za najboljše letno poročilo 2012 - svečana podelitev!
        22.10. Trženje v turizmu trendi, izzivi in priložnosti
        15.10. Energetska učinkovitost v hotelski industriji
        11.10. 5. konferenca Marketing in prodaja na policah: Med policami s(m)o uspešni!
        9.10. Majhnost Slovenije kot prednost za razvoj butičnega turizma- brezplačna prijava
        2.10. Nagrada Werner von Siemens
        30.9. Popoldanska akademija: Prodati ali ne prodati delež v podjetju?
        25.9. 59. Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov
        24.9. Popoldanska akademija: Finančno nagrajevanje prodajnega osebja
        24.9. Telekomunikacije: strategija in priložnosti
        29.8. Kako prodati v časih, ko je kupcev vse manj

         

                FOTO FOTO FOTO REVIJA
               
                30.  Finančna konferenca 18. Slovenska marketinška konferenca 1. Družinska konferenca Poletni Akademček!